1-15 Augustus Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yara89, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Hey dames,

Ik lees trouw jullie berichtjes maar heb niet altijd tijd om te reageren ;) Lig nu zelf even lekker in bed tv te kijken en kleintje ligt nu lekker op mijn buik slapen. Ik vind dat zoooo fijn! Helemaal ontspannen ligt ie lekker op zijn buik op mijn buik! Hij drinkt goed en vind volgens mij alles wel prima :) Een erg tevreden mannetje!

Scooby en Annet! Spannend zeg! Zet 'm op dames!! Ik hoop dat jullie ook heel snel jullie schatje in je armen kunnen houden.

@sher: wat en schatje!!! En je bevalling klinkt bijna als "appeltje eitje"! Wat ontzettend fijn voor je!

@eten: hier heeft een vriendinnetje de volgende dag een heeeel groot bord carpaccio geregeld bij mijn favoriete restaurant (ook haar favoriet en omdat we er regelmatig zijn, wilden ze dat wel maken). Oooohhhh wat was dat heeeeeerlijk! Toen ik thuis was heeft vriendje ook biefstuk en filet american gehaald. Eigenlijk eet ik dat bijna nooit, maar als je iets niet mag... Hahahaha

@werk vriendje. Toen de kraamhulp er was heeft hij gewerkt. Nu is ie al bijna weer tweee weken vrij. Hadden we zo gepland omdat we niet wisten hoe het zou gaan na die keizersnee. Aankomende maandag moet hij alweer aan het werk. Dan moet ik het zelf gaan doen. Maar ik maak me daar geen zorgen over. Voel me echt supergoed! Voel mijn keizersnee bijna niet meer (alleen als ik echt te veel doe krijg ik een beetje een zwaar gevoel in mijn buik, dus ik blijf het gewoon rustig aan doen). Als vriendje overdag aan het werk is, ga ik ook niet veel doen. Me gewoon aan het ritme van Morris houden en rusten. Gelukkig komen vriendinnen me helpen (ouders en schoonouders wonen in Friesland en dat is minimaal een anderhalf uur rijden...) Dus alles komt goed :)

Meiden waar nog geen baby'tje is: nog heeeeeel even!

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nog geen babynieuws?? Wat jammer

Sher weet niet of ik je al gefeliciteerd had maar bij deze alsnog gefeliciteerd met je mooie meid!! En ja dat gevoel als ze de kleine op je buik leggen is echt geweldig.

Annet en scooby kan niet lang meer duren dan!! Spannend!!

Libra echt wennen hè als je er ineens alleen voor staat. Ben sinds maandag voor het eerst alleen met de kleine. En dan zijn er jammer genoeg van die momenten dat de kleine op een verkeerd moment gaat huilen of wat dan ook. Moet wel zeggen dat m'n vriend de afgelopen 3 weken thuis was dus heb aardig een ritme kunnen vinden.

Slijmprop die heb ik geloof ik helemaal niet gezien :(

Hier ook ff buiten geweest met de kleine. Heeft heel d weg geslapen en nu nog steeds. 13.20 voor het laatst gegeten dus ben benieuwd wanneer hij weer komt.

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Isa heerlijk ja als de kleine op je buik slaapt. Hier neem ik hem elke ochtend bij me als het nog te vroeg is om te eten. Hij slaapt dan meestal ook gewoon door.

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft het menu....wordt steeds groter. Hihi.
    Ik houd heel erg van tartaar en rood vlees, rosbief enzo. Dus dat heb ik wel gemist. En sinds 24 weken mag ik niet te veel zoet meer, dus een twix of een gevulde koek lijkt me ook erg lekker. Maar het allermeest heb ik mijn appelsap gemist.

Annet en Scooby, heel veel succes morgen!

Hier nog steeds alles rustig.....nog max 9 dagen....

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou net in het ziekenhuis geweest hoe en wat precies, even een scan gehad de kleine dame doet het uitstekend dus die heeft geen last van de gebroken vliezen! Morgen ochtend om half 8 moet ik er zijn! Dan gaan ze eerst kijken of er ontsluiting is als dat zo is knallen ze gelijk het infuus aan ;)! Als het niet zo is gaan ze eerst cm maken met gel! dus ik duim voor mezelf dat de voorweeen en de vliezen al wat werk hebben verricht :), en eind van de dag begin avond de kleine meid in mijn armen heb! Dan moeten we nog 24 uur in het ziekenhuis blijven dit ivm met infectiegevaar voor de kleine door de gebroken vliezen! Nou zijn jullie weer helemaal op de hoogte ;)!

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Annet. Ik duim met je mee hoor.....ik vind al die beginnende bevallingen ook wel spannend.
    Nu hopen dat die van mezelf ook snel begint.

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leontine, ik hou ook enorm van rauw vlees, mjammie:D Ben blij als ik het weer mag eten, ook al at ik het nou ook weer niet enorm vaak:p

Annet, ohh wat spannend meid! Morgen dus aan de gang, heeeel erg veel succes alvast! Wel lekker dat je nu weet wat je te wachten staat en je op je gemakje je spullen kunt pakken:)

Hier nu wat krampjes, voelt wat anders dan normaal, maar nog geen idee of dit nou het echte werk zou moeten zijn. We wachten maar weer af:p

8. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Sinds de kleine er is schrijf ik niet zoveel meer. Maar wil even laten weten dat ik jullie nog steeds volg. Zet hem op meiden, het is nog maar eventjes.

En voor alle meiden die al mama zijn. Lekker genieten!!!! Hebben jullie nog last gehad van de kraamtranen?

Veel liefs,
    Frisje

9. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel zwangerschapstranen....

Ik heb een melige bui vandaag. Sorry meiden....:D;)

10. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Nog even terugkomen op 't gek worden van smsjes en belletjes is die kleine er nog niet?? Wat mij momenteel veel meer stoort is de reactie van mensen om je heen bekend en onbekend, goh en je bent nu nog op stap. Of wauw dat je 't nu nog durft hier naar toe te komen... Sjonge ben alleen bijna 40wkn zwanger waarom zou ik nu echt 24uur pdag aan huis gekluisterd moeten zijn...

Tis nou ook niet zo dat ik nog ergens naar ga echt op uren afstand van huis. Zorg wel dat ik in de buurt blijf of dat er iemand bij me is.

@Meiden die morgen weer terug naar 't ziekenhuis moeten toi toi toi! Nog even en dan hebben jullie, jullie wondertjes in jullie armen.

@alle andere meiden die samen met mij "geduldig" afwachten, nog even volhouden he! 't duurt nu voor ons allen niet meer zo lang ;)

11. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Hey meiden,
    Heb hier nog niet eerder berichtjes geplaatst, maar las de laatste dagen wel mee.
    Heb meer gereageerd in het buikjes topic.

Maar: ik ben vanochtend bevallen van een zoon!

12. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort update, sinds vanmorgen krampen ( ga er toch echt vanuit dat het nu weeen genoemd mogen worden :$) Gedurende de dag steeds vaker, nu zo om de vijf tot tien minuten. Flink slijm verloren, dus ik ga er voor! Pijn is nog te doen, maar wordt wel steeds gemener. Moet er soms ook echt geluid bij maken. Weet ook niet zo goed wat ik nu doen moet. In bed liggen is niks, staan is niks, zitten is het beste.
    Afijn, ondanks dat, blij!

Meiden voor morgen, succes in het zkhs!

Jullie horen ervan.

Eva

13. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Eva, zet hem op!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Anskev, ohh erg he, daar hebben veel mensen om mij heen ook een handje van. Al sloeg mn vader laatst alles door volledig het omgekeerde te verwachten. Hij woont ongeveer 1 uur en 3 kwartier rijden hiervandaan en vroeg of ik zin had om a.s. zondag op bezoek te komen :( Nou nee, dat gaat m toch echt niet meer worden, zie het niet zitten om een uur en 3 kwartier in de auto te zitten met weeën als er daar iets begint. Pff:p

Missbutterfly, gefeliciteerd met je zoon!

Eva, succes en sterkte meid! Nog even volhouden!:D

Goh, het was maar rustig hier vanavond.
    Hier lekker Juno gekeken met mn schoonzus:) Wel weer wat gerommel en krampen hier, maar lijkt nog niet door te zetten. Achja, morgen 40 weken, we zien wel:) Ga er maar niet vanuit. Truste meiden!

15. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

sorry, even niets van me laten horen ... druk hier met Nicole.

Door het herstel van de vacuumpomp was zij niet sterk genoeg om alleen de borstvoeding op gang te brengen ....
    dus sinds zondag een de slag met om de 2 uur kolfen, laten drinken en op een gegeven moment moest er toch ook met kunstvoeding worden bijgevoed.

Van de bijvoeding kreeg ze ontzettende krampen.

Sinds gisteren is gelukkig de borstvoeding op gang en ... vandaag de eerste dag zonder bijvoeding ... dus hopelijk ook zonder krampen.

En eindelijk hopelijk een paar uurtjes slaap voor ons.

Ik zal proberen morgen bij te lezen.

Alle inmiddels nieuwe mama's bij deze van harte gefeliciteerd. Ik zal jullie nog een keer persoonlijk feliciteren.

Alle nieuwe meelezers: welkom.

@Eva: spannend! succes meid en zet hem op!

16. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puschel, natuurlijk heb je het druk met Nicole. Dat neemt niemand je kwalijk hoor. En zo'n eerste week is het natuurlijk sowieso wennen.

Zo, ik heb vandaag maar eens besloten te genieten van het mooie weer vandaag. Ik ga even lekker de stad in voor een uurtje ofzo. En dan een mckroketje halen bij de mac. Vind dat ik dat wel verdiend heb.

Ik heb wel een beetje angst dat mijn vliezen breken terwijl ik niet thuis ben. Maar daar moet ik even doorheen denk ik. Plus dat meneer echt wel ingedaald is, dus zal het beetje bij beetje zijn. En ik blijf wel hier in de stad, dus ben zo thuis als het nodig is.

Scooby en Annet, vandaag moet het gebeuren he?

17. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Hier een update van mij:gisteren de vk gebeld moest toch even langs komen, helaas bleef me bloeddruk hoog en ben ik door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik een ctg en bloeddruk en bloedprikken we zaten er al vanaf 5 uur en om 20:00 kregen we de uitslag ik moest blijven, sloeg even in als een bom en wa de hele avond emotioneel.geen oog dicht gedaan en weer overgegeven en de hele nacht misselijk geweest. Vanochtend weer bloed afgenomen 2x en bloeddruk. En weer misselijk en weer overgegeven. Daarna hlve de ochtend kwam de gynaecoloog met het nieuws we gaan inleiden. Dat is gedaan nu wachten wat het doet n anders vanmiddag rond 3/4 uur weer gel. Ik hou jullie op de hoogte!

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    sweety: meid succes! Hoop dat het inleiden bij jou meer doet dan bij mij! Hoop dat je vanavond/morgen lekker van je wondertje kan genieten! En mijn tel staat aan dus als er nieuws is hoor ik het wel!

Scooby en annet: meiden jullie ook heel veel succes vandaag!

Ik lees regelmatig bij maar het komt er gewoon niet van om te reageren met 2 ukken in huis. Maar probeer wel bij te lezen...

19. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Heb wel af en toe last van krampen we zien het wel.... Ik hou je op de hoogte

20. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ sweety
    Wat vervelend dat je onverwacht toch moest blijven! Snap dat je daar emotioneel van word! Maar wel erg spannend dat je nu ingeleid word! Heel veel succes!!!! Hopenlijk kan je snel babynieuws melden hier!

@ de rest
    Wat spannend allemaal, er zijn er nu toch een paar echt bezig met bevallen, ik ben benieuwd wie het eerste babynieuws kan komen brengen!

Hier nog rustig, nog steeds slijm verlies en nu ook wat diarree, maar verder geen gerommel of niets, dus we wachten nog gewoon af.

Succes iedereen! We zijn nu echt bij de laatste loodjes!!!

Deel Deze Pagina