1-15 Augustus Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yara89, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nath en Leontine,
    Heel veel succes vandaag. Ik duim voor jullie.

Marleen,
    Klinkt heerlijk ... weekend aan zee. Mag ik mee ;)

Wachtmama's,
    Heel veel sterkte vandaag. ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.

Anett,
    Sorry kan je foto niet zien op mijn mobiel. Zal dat straks met de laptop doen. Ben wel benieuwd.

@doorslapen
    Nicole slaapt ook niet door, ze meld zich rond 3 uur heel zachtjes. Dan gaat de borst er voor 10 min in en ze pit weer door TOT 6-7 uur. Daar zijn we erg blij mee. Volgens mij is ze zo moe omdat ze 's avonds altijd flink aan het huilen is.

2. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update van mezelf.
    Ik heb al bijna 2cm ontsluiting maar alles was nog niet helemaal verweekt, dus nog wel een tabletje gekregen. En een CTG. Om 12.00 uur gaan ze kijken of het tabletje zijn werk heeft gedaan. En dan breken ze alsnog mijn vliezen. Spannend dus. Had zelf verwacht nog potdicht te zitten, dus dit valt alles mee.

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Leontine en Nath, heel veel succes vandaag!

Nieuwe mama's, gefeliciteerd!

Ik zit nog via mn foon, dus weinig tijd en niet makkelijk om uitgebreid te reageren. Mn bevallingsverhaal volgt later dus nog wel:)
    Hier gaat het verder super! C. heeft wat moeite nkg met drinken, ik gebruik een tepelhoedje vanwege enorm platte tepels en daar moet hij nog aan
    wennen:)

Straks pak ik ff de laptop erbij, dan kom ik wat uitgebreider terug;)

4. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn update... Ctg gehad. Bloeddruk te hoog.. En net bloedafname gehad. Nu wachten op de vk....

5. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hier is de "stripper" geweest, nu maar hopen dat er wat gaat gebeuren.
    Voor het eerst in 9 maanden weer een maandverband in, dat is toch even wennen haha ;)!
    Nou ik ben er klaar voor, dus kom maar op ukkie!!!!!

6. coltje

coltje Lid

17 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ leontine mooi dat het nu eindelijk is begonnen, jammer genoeg met hulp, maar met een beetje geluk heb je je zoontje binnen een paar uur in je armen. Succes je kan het!

Vandaag ineens veel mamas die aan het bevallen zijn succes allemaal.

7. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Leontine en Nath!

Yara fijn dat het zo goed gaat!
    Ach straks is hij helemaal "1" met je tepels;)

Hier vannacht een goeie nacht, om de 3 uur wakker. Dus best netjes.
    Vandaag CB langs geweest, en meneer weegt nu 4060 gr! Keurig was dat. Oh en eindelijk weer normaal internet hier, dus kan weer keer laptoppen :)

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als ik een paar geboortes heb gemist dan bij deze: Van harte gefeliciteerd!

Nog 1 dag en we zitten alweer op 15 augustus. De data tot waar dit topic loopt. Ik denk dat er nog best een aantal (waaronder ikzelf) over de 15e heen gaan. Spannend hoor.

Leontine wat spannend zeg vandaag. Veel succes!

Augustus baby, spannend dat strippen. Ik hoop dat je een gewenst resultaat krijgt.
    Ik mocht het gister ook laten doen maar heb, heel knap van mezelf, het laten uitstellen tot vrijdag. Dit omdat vandaag m'n nichtje jarig is en ik liever deze dag als eventuele bevaldatum over sla. Ik hoop dat je er baad bij hebt!

Jola81, veel succes vandaag na zo'n slechte nacht. Ik hoop dat je kinderen zich aanpassen aan jou. Vaak is het helaas alleen andersom. Als jij moe bent, zijn hun juist aanwezig. Ik hoop dat je nog wat rustige momenten kunt pakken vandaag.

9. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een bagger nacht gehad! Voorwerk zonder resultaat + manlief die lag te draaien! Heb alleen al wel weer alles aan de kant, dus duik vanmiddag nog maar weer ff 't bed in om weer een beetje bij te tanken.
    Morgen weer naar de vk en ik hoop echt dat ze dan iets kunnen. Kans bestaat dan wel dat de kleine op de verjaardag van mijn zwager geboren wordt, maar die vindt 't niet erg, viert z'n verjaardag toch nooit. Zelf heb ik alleen nu zo'n voorgevoel dat die kleine wacht tot zondag, dan is mijn vader jarig namelijk! Maar ja we zien wel nog even doorbijten!!

@meiden die momenteel aan 't bevallen zijn of in 't ziekenhuis veel suc6 en zet 'm op!

10. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    voor de diegene die bezig zijn heel veel succes en hopen dat jullie snel jullie kleine in de armen kunnen hebben..

11. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update 2:
    Pil heeft goed zijn werk gedaan, was een twijfelgevalletje. Dus nog een pil gekregen. Nu dus weer wachten tot 16.00 uur. Dan gaat ze weer kijken of de vliezen gebroken kunnen worden. Er is hier geen maximale tijd die ze aanhouden voor het breken van vliezen. Het is dus weer afwachten.
    Nu even proberen te slapen, alles wat ik kan pakken, is meegenomen.

12. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerste tablet goed zijn werk gedaan. . Tuutje bijna helemaal verstreken. Ze kon met vingerpuntje hoofdje voelen 2 de tablet erin en nu aan de ctg

13. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Leontine en Nath succes en sterkte vandaag! Hoop dat jullie een voorspoedige bevalling tegemoet gaan. Nog heel eventjes!

14. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Succes allemaal dames!

15. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    succes meiden!! nog even en jullie hebben de kleine ook in de handen!!

16. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, Nath, zo te lezen volgen we precies hetzelfde traject!

17. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Echt spannend! Succes beide!

18. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    succes dames!!!!!!
    lees met spannuing mee!!!!

19. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leontine das wel heel grappig! Hoelaat moet jij weer? Heb alleen extra bloed en.urine test weer ivm bloeddruk.. 155 95 niet zo dus...

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ leotine en nath succes meiden! Jullie hebben vast morgen jullie kleintjes in de handen!

@ hier nou hier is de stuwing begonnen hoor bleh wat een rotgevoel :( is dat zeg, voelt een beetje alsof ik weer zwanger ben maar dan in het begin van de zwangerschap haha! Zat er vanochtend even door heen, de kleine meid was zo onrustig en ik wist maar niet wat ze wilde ;)! Gaat nu weer hoor maar het is gewoon erg frustrerend dat mijn lichaam niet met me mee wil doen, maar heb nu besloten om daar gewoon aan toe te geven! Het is ook nog maar 5 dagen geleden dat ik ben bevallen dus ja wat wil je! En de kleine meid kan zich ook weleens niet fijn voelen tja dan huilen ze eventjes! Verder geniet ik echt wel ben zo verliefd op mijn kleine wurm :) ze groeit ook al goed! Dus moeders is dik tevreden over mijn prinsesje :)

Deel Deze Pagina