1-15 Augustus Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yara89, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o meiden wat vervelend dat jullie kleintjes zo onrustig zijn! ben wel blij dat nynke slaapt en drinkt en voor de rest erg weinig huilt alleen dat ze wat wil drinken.
    mijn man heeft pas in september vrij dus duurd nog even. hij is wel erg moe maar we slaan ons er wel door heen.
    nynke krijgt om ongeveer 11 uur laatste fles en dan om ongeveer half 5/5 uur weer ze meld zich zelf dan. wel heb ik de wekker rond 5 uur staan. voel wel dat ik erg relaxt ben met de derde dat vind ik wel fijn.
    sochtends voel ik me moe maar in de loop v.d ochtend krijg ik steeds meer energie

de twee dames zijn vast goed bezig met bevallen!! succes meiden!!!

2. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Zo, net terug van strandje hier in de buurt met dochtertje. Nu even op de bank zitten, maar gelijk weer beetje moedeloos omdat ik zooo graag wil dat het begint... Ik probeer van elk schopje en van mijn buik te genieten maar wachten is niet mijn sterkste punt. Ook lekken mijn borsten zo dus voel me echt een broed/babymachine!

Spannend Nath! Succes en weeenstorm is idd gruwelijk, been there... Nog even volhouden en je hebt je kleintje in je armen!

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ Dames die de fles geven hoeveel cc geven jullie? Gelukkig is Fabienne helemaal niet heel moeilijk het ligt puur aan mij! Dat mijn lichaam niet mee werkt! Maar probeer nu echt alles langs me heen te laten glijden en gewoon te genieten van baby en rust , en die 2 extra dagen kraam is ook echt super fijn! Hier trouwens flink last van stuwing Auw wat doet dat zeer zeg! Nu even lekker een dutje doen heerlijk !

4. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    60 cc geven wij!

5. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    En dat doen we overdag om de 3 uur en snachts om de 4 uur.en deze dame is nu ook heel tevrede...

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoe zwaar is jou kindje sweety ?

7. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    ze was met haar geboorte was ze 3560 gram..
    toen ik nog borstvoeding gaf is ze erg veel afgevallen naar 3110 gram
    nu ben ik over op de fles en ze krijgt nu 60 cc en vanavond mag ze de laatste fles 70 cc hebben als dat er allemaal in blijft gaan we morgen over naar 80 cc ze weegt nu 3320 gram.

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Zie dat het hier nog niet gemeld is maar Leontine is bevallen!!
    Zag het op Fb staan.

@annet hier kreeg hij in het begin ook 60cc
    2 weken terug was hij 3620 en kreeg toen al 90cc hebben het toen opgebouwd naar 120cc. Dat krijgt hij nu nog steeds en is nu 4140 gr.

9. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeeej gefeliciteerd Leontine! Wat zal je blij zijn, eindelijk :)

10. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lig nu trouwens lekker in het zonnetje, met een tevreden kereltje naast mij in de schaduw :) Genieten!

11. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @leontine: EINDELIJK!!!! Gefeliciteerd!

@flesvoeding: Met zes dagen gaven wij rond de 60cc, dag 7 70cc en dat opgeschroeft naar nu 120cc. Van 90cc naar 120cc in etappes, dus niet te snel. Overdag voeden we ongeveer om de 3 uur en snachts om de vier. Soms overdag ook om de vier uur. We voeden op verzoek, maar zijn klokje is goed afgesteld ;) Soms heeft ie aan 90cc genoeg, maar ik ga hem niet dwingen. In het begin wilde ik wel graag dat ie het flesje helemaal leegdronk, maar dan spuugde hij het laatste beetje toch uit.

Wij geven hem trouwens nutrilon, maar ik lees op verschillende plekken dat de voeding van de kruitvat eigenlijk hetzelfde is... Wat zeggen jullie daarvan?

Vandaag ook een rekening voor hem geopend. Kreeg een heel pakket aan cadeaus mee! Een knuffel, spaarpot, kroeldoekje, badjas en een ikke boek. De Rabobank is dus maar wat blij met zijn nieuwe klant ;)

Ik ga nu ook weer lekker in de zon zitten. Morris lekker in de schaduw in zijn wandel wagen :) Heeeeeeerlijk om weer in de zon te zitten!!

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ leotine gefeliciteerd meid eindelijk!

@ hier, hier geven we fabienne al 100 cc drinkt ze de ene keer helemaal op en de andere keer niet! Wel heb ik het gevoel dat ze wat last heeft van krampjes! Wat doen jullie daar tegen? Mijn kraamverzorgster is anti-infacol of iets anders! Ik gebruik dus wel infacol in de avond want ik heb niet zoveel zin in een onrustige baby in de nacht haha!

13. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames!

Ik heb alles nu bijgelezen, maar het is zoveel, dat ik niet goed kan reageren.

@ alle dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd!
    @ iedereen die bezig is met bevallen: heel veel succes!
    @ iedereen die nog doorloopt: Heel veel succes met de laatste loodjes! Het gaat echt niet lang meer duren!

Wij zijn hier gisteren allebei thuisgekomen. Luca moest nog een dagje extra blijven ivm antibiotica, dus ben ik nog een dagje bij hem op zijn kamer verbleven. Gisteren, op de uitgerekende datum, zijn we dus eindelijk thuisgekomen. Naar omstandigheden gaat het goed met mij. Ik ben nog erg moe en kan niet veel, kan niet eens zelfstandig uit bed komen, maar ik rommel wat aan en elke dag gaat het wat beter. Zojuist is ook extra kraamzorg toegekend, want die hadden we eigenlijk maartot en met vrijdag.. nu zaterdag en zondag in ieder geval ook nog, evt nog langer.

Luca doet het nu super. Huilt eigenlijk niet, eet goed en slaapt goed.

Mijn bevallingsverhaal zal ik morgen proberen te posten.
    Maar hier in iedergeval al een foto van onze lieve man!

Bijgevoegde bestanden:

14. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Ik werd steeds gestoord in het berichten schrijven.....dus vandaar een "late" reactie. Vannacht zelf begonnenen om 11.24 uur is Roan Matthew geboren!
    Ik ben bevallen met zo'n pompje. Die kan ik echt aanraden! Ok, je lijkt een junk, maar het haalt net even het scherpe randje er anaf. Na anderhalf uur persen was ie er. En dan ben je echt alles gelijk vergeten...geloofde dat nooit zo. Ik ben verder ongeschonden uit de strijd gekomen en niets gehecht. Perfect dus. En ik ben zo verliefd!

Helaas had hij wel last van mijn suiker en moeten we een nachtje blijven. En omdat we moeten bijvoeden vanwege mijn operatie veertien jaar geleden, is ons geadviseerd om vanwege de suiker gelijk fles te geven.....jammer, maar ik wilde het sowieso niet ten koste van alles doen. Daarvoor was de situatie toch al te moeilijk en onzeker.

Nu lekker genieten....

15. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leontine,
    eindelijk is ie er dan ..... van harte gefeliciteerd met jullie manneke. mooie naam.
    en nu lekker genieten.

milou,
    gefeliciteerd met luca. fijn dat het goed gaat . mooi manneke.

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ leotine dat klinkt super fijn meid, en wat super dat je geen hechtingen hebt! Hoe zwaar was jullie mannetje ? Lekker genieten van jullie geluk!

17. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leontien, gefeliciteerd!! :)

18. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heerlijk leontine en nu genieten!!!!!! gefeliciteerd!!!

19. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hier hebben wij dus idd ook een meisje met veel krampjes.. kraamzorg adviseerde infancol dat mogen we dus vanaf vanavond ook geven zodat ze wat slaapt nachts.. want nu ook is ze bijna in slaap komen er weer krampjes.. zo zielig.... verder is ze erg vrolijk!
    hier nog 2 dagen kraamzorg en dan is het alweer voorbij ga der wel missen want ze is echt een topper!

hier mag ze vanaf de laatste voeding over op 70 cc en vanaf morgen 80 cc dus gaat lekker.! ben benieuwd of ze morgen weer wat is aangekomen...
    ook mogen we nu naar buiten lekker met haar wandelen:D dus dat is helemaal goed heerlijk in de buitenlucht.!

hier nu ook sinds vandaag last van stuwing ai ai ai wat doet dat soms ff zeer maar met koude washandjes uit de vriezer doet wonderen:D

we zitten echt op een roze wolk en te genieten van ons meisie!!

20. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Hier bijna geen last van stuwing gehad, maar de kraamhulp had hier twee stukken maandverband onder de kraan gehouden, in een plastic zakje gedaan en toen in de vriezer gelegd. Die heb ik in een washandje er om de zoveel tijd opgelegd, werkte echt prima :)

Hier trouwens ook de laatste paar dagen veel krampjes... Ik denk dat ik morgen ook maar infacol ga proberen!

Deel Deze Pagina