@ Micloveally: veel sterkte! Vreselijk zeg, ik heb er gewoon geen woorden voor. @ Danitcha: superleuk dat je de baby voelt! Hier nog altijd niks gevoeld Maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant, dus het kan nog even duren. Ik kijk er zo enorm naar uit! Sinds de vk van de week heeft gezegd dat ze denkt dat we een meisje krijgen, spookt er al de hele tijd een naam door mijn hoofd, heel grappig. Ik had een heel lijstje met namen maar geen een sprong er echt uit voor me, nu kennelijk wel
Mic sterkte! Hier gaat het nog steeds zelfde, veel oud bloed, nog geen schoon maandverbandje sinds woe.
Jeetje, Kortecol, vreselijk zeg. Lijkt me vooral zo frustrerend dat er niks gedaan wordt en je alleen maar kunt afwachten! Mijn duimen draaien nog steeds voor je.
Even snel een zwaai aan iedereen! Kortecol.. Waardeloos dat bloedverlies... Word je ijzer/ hb ook gecheckt? Lijkt me niet gezond constant bloedverlies. Mic gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje.. Ook heel veel sterkte met dit verlies.. Hij heeft jullie toch oom en tante gemaakt.. Wil je zijn naam met ons delen? Sterkte!!
gigi grappig is dat he, ik heb al vanaf t begin t gevoel dat t een meisje word en dat is nu voor 85% zeker, frummel lag steeds in kleermakerszit haha. misschien woensdag meer geluk om t 100% zeker te hebben. ook bij mij komt er steeds 1 naam naar boven hihi. ik concentreer me er soms op om het te voelen, maar ook ik heb een voorliggende placenta dus kan nog even duren.. kan niet wachten!!
Bedankt voor de lieve woorden nogmaals ! @ gigi en marieke grappig dat jullie dat allebei hebben dat er maar een naam biven kwam. Bij ons was het andersom hadden meerdere meisjes namen en absoluut geen jongensnaam ... nu lang zoeken toch gevonden
moet ook eerlijk zeggen dat ik ook geen jongens namen heb hoor. dus als het alsnog een jongen blijkt te zijn moeten we heel hard gaan nadenken haha..
Hier komt ook steeds een meidennaam naar boven. Vind hem nu wel heel leuk, nooit speciaal gevonden die naam maar nu blijft hij steeds in mijn hoofd spoken
grappig is dat he! danticha zie nu pas eigelijk goed je onderschrift.. jullie hebben ook een hele lange weg achter de rug.. heftig hoor.. mijn ex en ik zijn 6 jaar bezig geweest om een kleintje te mogen krijgen, ook vele behandelingen (iui) helaas ging als ik zwanger werd het steeds mis. uiteindelijk heeft dat helaas onze relatie gekost.. mn nieuwe vriend en ik zijn nu net 7 maanden samen.. dit was dus ook eigelijk alles behalve geplant. maar natuurlijk zo ontzettend gewenst.. echt super dat je nu zwanger bent na al die ellende!! wou ik even kwijt haha
Joh daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen hoor. Natuurlijk wil je dat delen en dat is ook niet erg hoor. Vind t gewoon verdrietig voor jullie en jouw familie omdat ik weet hoe heftig het is om je kindje te verliezen. Nogmaals veel sterkte!
Wat lief Marieke, thanks! Wij zijn ook echt heel gelukkig met dit wondertje! Op een gegeven moment durf je niets meer te hopen. En alle hoop was helemaal vervlogen toen ik ook nog eens hoorde dat ik vervroegd in de overgang zat. Het is zeker zwaar voor je relatie en ik kan me voorstellen dat dat je relatie kan kosten. Helemaal naar 6 jaar proberen . In de mmm ben je niet de eerste relatie die sneuvelt hierdoor. Wel onwijs mooi dat je nu weer zwanger bent! En blijvend! Ik kan me voorstellen dat dat hartstikke eng is in het begin. Ik vond het nu namelijk al doodeng, terwijl dit m'n eerste zwangerschap is. Maar zolang als nu ben je nog nooit zwanger geweest toch? Maar blijkbaar heeft het nu gewoon zo moeten zijn, hoe zuur dat ook is voor je vorige relatie. Hoe is je nieuwe partner eronder? Weet iemand waar ergens de laatste lijst staat? Dan kunnen we hem even bijwerken....
ik ben ondanks dat t niet geplant was nu, ook zeker heel erg blij.. het is allemaal ook erg dubbel vanwege het heftige proces wat ik met mn ex heb moeten doorlopen. Idd zolang als ik nu al zwanger ben heb ik het nooit gered. mn langste was 11 weken. heb ook altijd gezegd dat er wel een reden moest zijn waarom mijn ex en ik geen kids kregen.. de reden is in mijn ogen nu dat wij SAMEN gewoon geen kinderen moesten krijgen. heb nog erg goed contact met mijn ex en hij vind het wel heel moeilijk, wat niet meer dan logisch is. maar kunnen er gek genoeg nu wel aardig over praten, terwijl dat toen niet kon. mijn nieuwe vriend vind het geweldig. al heeft hij al wel kinderen. maar zoals hij zegt : elke zwangerschap en elk kindje is anders en blijft een wonder. gaat dus helemaal goed komen
Marieke. Soms lijkt iets wel niet meant to be, hoe pijnlijk dat ook kan zijn. Heb je je ooit laten onderzoeken naar de oorzaak van de miskramen? Met zo'n termijn als nu moet het wel goed gaan, lijkt me! Maar ik kan me voorstellen dat het nog steeds spannend is. Heeft je ex ook al zelf kinderen? Anders kan ik me voorstellen dat het voor hem extra zuur is. Wel fijn dat je er met elkaar over kan praten. Beter laat dan nooit . En super dat je nieuwe liefde er ook blij mee is!
Ik had vanmiddag exact tzelfde gevoel als toen ik ging bevallen van mn zoon.. Duurde 2 uur.. Nu vanavond had ik t weer even heel kort. Sinds gisteravond niks meer gevoeld.. Maak me toch wel een beetje zorgen mjah, als het fout gaat dan gaat het fout.. Vk kan nog niks dus ga die ook niet bellen. Gisteravond voelde het alsof ik een grote ontstoken bal in mn buik had.. Veel stress at the moment dus vond het niet gek. Dacht dat ik daarom misschien ook niks voelde.. Maar na vanmiddag ben ik iets minder optimistisch.. Dat waren rugweeen.. Toen wist ik niet wat het was maar nu herken ik het direct.. Afwachten maar..
Kim, wat schrikken zeg! Ik zou wel even heen gaan. Er is een grote kans dat je blaasontsteking hebt, dat wil met dit termijn wel weeën geven en is wel goed behandelbaar!
Joh wat erg schrikken. Ik zou ook wel even bellen als ik jou was. Misschien id een onderliggend probleem die wel goed te behandelen is. Daar zijn te toch voor? Gaat het nu beter?
Nou.. Heb nogsteeds niets gevoeld.. Terwijl ik het normaal sowieso in de avond en ochtend in bed voel.. Daarnaast overdag ook wel een aantal keren.. Gisteravond in bed nog even last gehad.. Amper geslapen dus.. Nu even nergens last van. Blaasontsteking is het niet.. Dit heb ik wel vaker gehad en er is niets wat daarop lijkt.. Het heeft geen nut om te bellen omdat ze toch niks kunnen doen.. Als het mis gaat dan merk ik dat vanzelf.. Zal wel zo even een angelsound gaan halen, daar was ik op tegen maar vind het nu wel een mooi moment.
dat is schrikken Kim! ik hoop dat het niks was! en ik hoop dat je met de angelsound je kleine kan horen! hier nog steeds druk bezig in huis... gisteren was jarig maar niet gevierd geen behoefte aan.. dus na een heel lief ontbijtje op bed zijn we verder gegaan met de babykamer! Al het ver is er af en muur is nu gestuct nu alleen nog schuren wachten op vriend zijn oordeel als die goed is dan kunnen we verder en afspraak maken voor de muur schildering nu al zin in haha... vandaag even een lijst maken met "grote" dingen die nog gekocht moeten worden zodat we wat overzicht hebbben... soms zie je door de bomen het bos niet meer wat je nog allemaal moet aanschaffen haha alweer 19 weken dansje vandaag tijd vliegt niet normaal...