1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Gewoon op bed of op de bank met een handdoek.

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Hier komt ook een tweede commode hoor.
    Dat is voor moj de goede hoogte. Met mn bekkenklachten kan ik niet op bed of bank verschonen, verkeerde houding voor mij.

Visite ging om 00.30 weg. Daarna vloog de kat de voorraadkast in... Half uur bezig geweest om hem eruit te lokken. Laserpen, vlees, hielp niet. Uiteindelijk de stofzuiger in de kast aangezet. Bij de derde keer dat de zuiger aan ging vloog hij weer uit de kast. Ontzettend eigenwijs beest is het.
    Nu krijgen we weer visite rond 10 uur.. De phil and teds wordt gebracht, ben benieuwd

3. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen 11 weken! Gaat toch ongehoord snel. Intussen 1,3 kg aangekomen, lijkt me wel netjes toch?

Kim ga jij de kleine alleen opvoeden?

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja inderdaad..

En 1.3 is keurig hoor.. Ik zit nu op 1.7 ongeveer..

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @kortecol, wij willen het dus niet weten...
    Ik ben nu precies 1 kg. aangekomen. (Maar wel gerekend vanaf mijn startgewicht, was eerst ook nog iets afgevallen.)

Mijn vader komt strakjes!! :D Hij woont aan de andere kant van het land dus zie hem helaas niet zo heel vaak. Spreek hem wel vaak maar vorige week hebben we het verteld over de telefoon (hij zou komen maar was helaas grieperig). Heb een rompertje met 'ik ben opa's trots'. Ik wilde er eigenlijk 1 geven met de tekst 'ik pas op mijn opa' maar die was niet verkrijgbaar op korte termijn. (Mijn vader is 83 jaar dus vond die tekst wel passend) ;)
    Maar we hebben er zin in!!
    Jullie ook allemaal een fijne dag vandaag, lieve meiden!!

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Joehoe 12 weken!

Etentje ging prima alleen nu erg misselijk.
    Hier nog steeds -4 kilo.
    Fijne zondag allemaal

7. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een halve kilo afgevallen. Ik eet eigenlijk best veel, dus had verwacht dat ik zou zijn bijgekomen.

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Commode: Ik schaf ook geen tweede aan. Ik verschoon ook meestal beneden eigenlijk, en dan met het aankleedkussen op de bank. Ik vind naar boven lopen meer moeite;)

@Gewicht: Vandaag nog even gewogen en nog niets aangekomen, en ook niets afgevallen. Valt me reuze mee, want ik snoep ontzettend veel. Maar goed, de vorige keer begon het aankomen ook wat later, maar uiteindelijk toch gewoon 15 kg erbij hoor.

@Peony: Oh dat heb jij ook een oude vader zeg! Mijn vader wordt 75 dit jaar, en dit vindt iedereen al oud (hij was 43 toen ik geboren werd). EIgenlijk heb ik het nooit gemerkt dat hij ouder was dan andere vaders. Hij is nog steeds hartstikke fit en altijd bezig met vanalles en nog wat.

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

83!

Mijn vader is 56...

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Die van mij 54!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mn schoonvader is ook nog maar 54. Mijn vader had de vader van mn schoonvader kunnen zijn. Is ook echt een andere generatie.

@Buik: Ik heb net een foto van mn buik gemaakt, maar hij is echt nog plat. Met 10 weken was er nog meer te zien lijkt het. Ik post dus nog geen foto hier. Hopelijk mag ik binnenkort ook meedoen met de mooie-buiken-parade :)
    (stiekem had ik gehoopt dat je het bij de tweede wel sneller zou zien...zoals ze altijd zeggen)

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ja, 83 is idd al best 'oud'. Hij was 55 jaar toen ik werd geboren.
    Heb ook nog een jonger zusje van bijna 27....
    Maar mijn vader is ook nog hartstikke fit. Werkt nog (eigen bedrijf) en is nog lekker kwiek! ;) Je gaat nu wel merken dati wat ouders is maar je geeft hem geen 83 jaar.
    Ik heb het nooit raar of vervelend gevonden. Ik had vaak meer aan mijn vader, ook al werkte hij altijd heel veel, dan vriendinnetjes... Ik ben niet anders gewend, tis gewoon mijn vader!! Maar wel speciaal om op die leeftijd voor het eerst opa te worden! :D

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Wij willen het geslacht wel weten. Vooral m'n lief, mij lijkt de verrassing bij de geboorte ook erg leuk. Maar inderdaad is het wel handig met shoppen. Vertellen jullie het geslacht aan jullie omgeving? Van mij mag iedereen het weten, maar m'n lief wil het geheim houden, dus daar zijn we nog niet uit. Ik heb nu al zo'n moeite met het geheim houden en dan moet ik weer wat geheim houden.... Maar het is natuurlijk wel leuk als iedereen gaat raden.

Wat een oude papa heb jij Peony, maar zo'n getalletje zegt ook niets. Wel leuk dat hij nog kan meemaken om opa te worden. Mijn opa en oma worden voor het eerst overgrootouders, ook leuk! Maar dat weten ze nu nog niet. Ik weet wel dat m'n neefje ook aan het proberen is, dus misschien heeft hij wel de primeur, afwachten maar...

Zo te lezen ben ik het meest van iedereen aangekomen haha!

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm.. Manlief zegt dat ik snurk... Ben wel een beetje verkouden, maar meer dan een neusspraytje kan ik ook niet doen volgens mij, slaap al op m'n zij... Hihi leuk zwangerschaps kwaaltjes..

Hier gelukkig geen bruinverlies meer en ook de buikpijn is weg! Wat een opluchting.. Hou t goed in de gaten maar denk zelf aan iets van een niersteen ofzo gezien die zeurende napijn in m'n zij en rug..

We zijn hier druk bezig in huis, de benedenboel word beneden geschilderd vanaf morgen, we willen ook nieuw behang, dus het behang is er ook al af..we zitten in een gezellige kale woonkamer zo.. Komende week proberen we ook buiten de deur te eten, want in de verflucht is ook niet alles.. Hopelijk is de beste man gauw klaar! En dan moeten wij weer aan de klus (in huis) om te behangen en alles weer een beetje gezellig maken!

Vervolgens krijgt zoonlief een nieuwe kamer.. Dus dat is deel 2! Poeh... Als ik er al aan denk haha

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Brademarie, wat fijn dat de krampen/pijntjes weg zijn!

Meiden, hebben jullie ook zo'n zin om te schaatsen? Ik durf nog niet, ivm doorzakkingsgevaar, dus ik hoop dat het ijs snel dik genoeg is!

16. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij willen het geslacht wel weten, maar houden het geheim voor iedereen.

Ik heb de phil & teds. mn ouders hebben hem gebracht. Hij is helemaal niet lomp en kan klein ingevouwen worden, dus dat is handig.
    Ik ga hem nog wel schoonmaken, maar hij ziet er nog best aardig uit. Zaten zelfs nog 2 (vrij nieuwe) voetenzakken bij en een regenhoes. Dus goede wagen voor 150 euro.

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Schaatsen.... Wij zitten nu in de ijshal :-D

18. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb al even niks geplaatst maar had er totaal geen zin.
    Was helemaal kapot van de moeheid. Maar gelukkig gaat het sommige dagen wat moeheid betreft weer wat beter dus we zijn
    op de goede weg. Maar ja, ik ben nu ook al weer 12 weken:D

@Schaatsen: dat jullie dat durven nu. Ik zou veel te bang zijn om te vallen. Ik houd het bij schaatsen kijken op tv, lekker bij de verwarming:D

@Buik: In de loop van de dag krijg ik steeds meer een buik, raar hoor. Heb juist altijd zoveel eraan gedaan om mijn buik zo plat mogelijk te houden door middel van oefening en om dan nu te accepteren dat dat anders wordt, dat is voor mij lastig.

Hebben jullie ook zo`n man die ontzettend zorgzaam is?
    Ik hoef echt maar met mijn vingers te knippen en het wordt gedaan voor me. Soms ook vervelend, want ik ben niet gehandicapt zeg ik dan;).

Aanstaande woensdag een afspraak met de vk.
    Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft en wat ze allemaal gaat vragen.

Hebben jullie trouwens de kraamzorg al gebeld?
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. De vk heeft wel een voorkeur, omdat ze vaak met hun samenwerken. Maar ik ken iemand die bij die kraamzorg werkt en ik heb niks met diegene.
    Hebben jullie advies voor me wat ik moet doen?

xxx

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @brademarie, fijn dat je je al beter voelt!

@danitcha, schaatsen heb ik al jaren niet gedaan vanwege mn rug maar moet eerlijk toegeven dat ik meer van het zonnetje hou! ;)

@lolliebol, het heeft een reden dat je een buikje krijgt! :p
    Maar tis nu nog idd een beetje dubbel... lijkt nu alsof ik gewoon een paar kilo te zwaar ben! ;)
    Kraamzorg heb ik deze week geregeld. Ik ken er iemand die bij dat bureau werkt (vriendin van vriendin) en alhoewel zij heus aardig is wil ik geen bekende als kraamzorg. Dit kun je aangeven.... Dus ik zou zelf kiezen bij welk bureau JIJ wilt (en niet de vk want die zien elkaar maar eventjes kort) en aangeven als er iemand werkt die jij niet graag zou willen.

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Gewoon een bureau bellen waar je je prettig bij voelt.

Ik had de kraamzorg in week 6 ofzo al aangevraagd haha...

Deel Deze Pagina