Is dat een site voor kaartjes??? Ik ben ook al druk aan t zoeken heb op internet al wel wat leuke dingen gezien maar ben bang als we het via internet doen dat er iets verkeerd ga ofzo. Gelukkig ben ik dan niet de enige met de namen . Meidennamen vind ik ook makkelijker. Ga vanmiddag even naar baby park even iemand op scharrelen die mee wilt haha.. heb geen zin om te poetsen.
@ mams123: wij hebben voor onze bruiloft de uitnodigingen bij kaartje2go.nl besteld, leuke kaarten en super service! Veel plezier bij babypark! Daar zou ik ook wel zin in hebben, fijn baby spullen shoppen
ik ben van alles aan kijken nu en aan vergelijken kwa kaartjes... standaard kaartje of toch ons thema doorzetten of toch helemaal zelf ontwerpen.. hele moeilijk ook zoveel keuzes kwa websites zeg maar... hier vandaan ik moet alles op een rijtje krijgen in mijn hoofd... dus 1 lijst gemaakt met grote spullen wat nog gekocht moet worden. 1 lijst met iedereen die een geboortekaartje krijgen (zo weet oook beetje de aantal) 1 lijst met dingen die nog gedaan moeten worden.. 1 lijst met kleine dingen die nog gekocht moet worden... wauw ik ben echt onrustig vandaag en probeer zo even wat rust in mijn hoofd te brengen hahaha
mams ik heb zowel online gekeken als hier in t dorp naar een drukkerij geweest. heb dus wat boeken met kaartjes thuis.. maar ook daar veel te veel keus haha hihi rustig aan marszie.. ik ken het. ik heb ook van die dagen.. hoe doen jullie dat trouwens straks met werken? gaat de baby dan naar fam als oppas of kdv? ik moet het 3 ochtenden in de week naar een kdv doen.. gelukkig zijn t alleen de ochtenden dan, maar toch.. ik moet dat nog altijd regelen. heb er wel wat opgeschreven die ik moet bellen voor info.. maar moet dat ook echt nodig eens doen. maar nu even niet, net de badkamer gepoetst en nu alweer enorme last van mn bekken.. dus ga maar even languit..
Marieke wat lastig dat je zo snel last hebt van je bekken. Heb ik in januari ook gehad. Nu door verplichte rust sinds een maand niet meer. Groot voordeel!
mja is echt balen.. ik wil zoveel maar kan zo weinig. met de hond lopen is al een probleem. shoppen houd ik niet lang vol. heb er therapie voor, dat helpt wel iets alleen vergeet ik het vaak toe te passen. ik moest het ook rustig aan doen en eigelijk helemaal ziek melden.. maar ik ben nogal eigenwijs aangelegd en kan echt niet stil zitten dus doe nu alleen werkzaamheden die ik kan.. en nu dus ook halverwege het poetsen maar weer gestopt.. scheelt een beetje dat mn vriend door de crisis is ontslagen dus kan die mooi helpen. maar had liever gehad dat hij werk had natuurlijk...
Bij ons zal de baby 1 dag naar een gastouder gaan, 1 dag naar mijn ouders en 2 dagen naar mijn schoonouders, en dan zal ikzelf nog een dag thuis zijn. Over een tijd zal mijn man een dag ouderschapsverlof opnemen, maar dat doet hij pas als ik meer duidelijkheid heb over mijn werk (na mijn verlof zal ik nog 2 maanden werken en dan loopt mijn contract af. Ik weet nu dus nog niet hoe ik daarna qua werk zal zitten).
kaartjes: vorige keer hebben we hipdesign.nl gedaan en dat is erg goed bevallen. hebben bij allemaal naar de prijzen gekeken en deze viel erg mee. hebben wel voor zelf ontwerpen gekozen op de site maar dat stelt niks voor zijn in feite ook al kant en klare kaartjes alleen kun je net wat meer je eigen ding zoals kleur veranderen.
Kaartjes: m'n schoonzusje heeft ons vorige geboortekaartje ontworpen: 1 voor een meisje en 1 voor een jongen. Als het dit keer een meisje is, dan gebruiken we dat kaartje. Ze heeft nu ook al een nieuwe gemaakt voor een jongen. We zijn nog een beetje met de kleuren bezig, maar verder is hij klaar. Alleen de tekst moeten we nog bedenken. Maar dat kan nog vlak voor het naar de drukker gaat erop gezet worden. We lieten/laten haar bewust 2 kaaartjes maken, want we vertellen het geslacht aan niemand. Maar dit keer hoefde ze er dus maar 1 te maken, omdat we het meisjeskaartje nog steeds erg leuk vinden. Zaterdag heb ik de 20 weken echo. Ik ben erg benieuwd naar het geslacht. Ik wil zo graag kleren en babykamer spullen gaan naaien/maken. Verder gaan wij pas over de naam nadenken na zaterdag. Dan hoeven we niet over beide geslachten na te denken. Qua werken en oppas weet ik nog niet wat we doen. We hadden voor mn zoontje eerst een gastouder, omdat ik invalleerkracht ben en heeeel wisselend werk heb. Dat beviel niet, omdat ik het invallen niet meer leuk vond. Ik wist nooit waar ik aan toe was en op welke dagen ik moest werken. En ik wil gewoon vastigheid, vaste dagen werk en opvang en vaste dagen thuis. Anders kun je nooit wat plannen. Verder werkte mn schildklier te snel en was ik vaak moe. Dus toen ben ik alleen op vrijdags gaan werken, op die dag heeft mijn vriend ouderschapsverlof. Sindsdien heb ik bijna niet meer gewerkt, er is gewoon bijna geen invalwerk. En de laatste 2 maanden was ik 2x ruim 2 weken ziek en verder misselijk, dus ook niet gewerkt. Straks maar zien hoe we het gaan doen als de tweede er is. Bekken: hier weer last. Sinds ik weer aan het opknappen ben van de griep en weer wat in huis doe en naar buiten ga heb ik weer last. Gelukkig donderdag weer naar de fysio.
kim gelukkig maar meid! weer een zorg minder! juf helpt bij jou de fysio? ik krijg mee hoe ik moet lopen, staan, zitten enzo.. maar dat werkt niet echt geweldig. iig ik zie mezelf niet hele dagen zo zitten/staan/lopen haha. hier net weer 4 boeken bij een drukkerij gehaald met kaartjes..zitten 2 boeken bij die echt niks zijn, naar onze smaak dan.. in die andere 2 zitten wel leuke kaartjes in.. denk dat we maar uit die en dat boek van een andere drukker een keuze moeten maken.. want anders is het geen doen, zoveel
heel verschillend.. heb er van 0.24 tot 1,75 gezien. het is maar net wat je wilt. dit is dan de prijs tot 100 stuks. hier komen nog wel druk kosten bij. eenzijdig 25 geloof ik tot 100 stuks en dubbelzijdig 49 tot 100 stuks. ik weet eigelijk niet eens wat de prijs online is.. ga ik even kijken hihi was ook naar geboorte gedichtjes aan t kijken..zooo moeilijk ook
fysio helpt lang niet altijd hoor. Soms heb ik na de tijd nog een paar dagen meer pijn. En ik weet dat het straks richting het einde alleen wat verlichting biedt, maar dat de pijn niet weg is... Maar zien hoe we het volhouden. Ik moet even kijken welke drukker wij hadden. GEwoon online waar je je eigen ontwerp moet insturen. Volgens mij hadden wij de vorige keer 100 kaartjes voor 80 euro of zo. (we hadden er ca. 60 nodig maar het ging per 50. 100 kaarten waren maar net iets duurder dan 50). gedichtjes vind ik heeeeel moeilijk. Ik vind ze vaak zo zoetsappig of zo. Over vingertjes en teentjes of zoveel maanden in mamas buik... De vorige keer hadden we twee korte: -Welkom kleine vent, wat fijn dat je er bent! -Hoezo te vroeg? Ik ben toch groot genoeg!
Dat vind ik dus ook! @ Marieke: die prijzen vallen me nog goed mee, ik had het veel duurder verwacht bij een drukker.
juf jeetje dat is nog "goedkoop" 80 .. ik heb er ook geen 100 nodig, en dat kan dan bij een drukker wel denk ik.. zoveel afnemen als nodig. ik houd ook niet van dat zoetsappige.. vandaar dat ik t moeilijk vind. en vele dingen die ik leuk vind die slaan dan meer op mij omdat het mijn eerste is, dan op mn vriend. hier zetten we wel iets neer van: onze dochter en zusje.. ik vind niet dat zusje in t groot in t gedichtje of op voorkant moet komen, omdat het mijn eerste is. en zijn kids niet mijn kids zijn.. maar ergens onderaan of in een klein zinnetje komt t dan wel weer te staan denk ik. gigi ja ik ga t zo eens uitrekenen.. met een gemiddeld kaartje wat het dan gaat kosten..
wij zetten helemaal geen broertje/zusje op het kaartje. Gewoon: hoera een jongen! en dan de basisdingen en onze namen en de naam van ons zoontje. Anders draait het kaartje zo om ons zoontje heb ik het gevoel. En ik wil juist dat het kaartje voor de baby is. Ik weet zo niet welke drukker het was. Maar je betaalt daar natuurlijk alleen voor het afdrukken. Het ontwerp hadden wij zelf geregeld. Verder moesten er nog enveloppen bij, maar die heb ik via een andere webshop goedkoop gekocht.
juf nou dat vind ik dus ook.. maar vind dat een beetje lastig omdat het zijn kinderen zijn snap je.. er is momenteel al zoveel gemekker en drama van die kant.. ik heb geen zin in nog meer ellende ik heb het even uitgerekend, als ik 50 kaartjes bestel met een kaartje van 1,54 p.s. en laat ik aan 2 kanten bedrukken dan ben ik 150 kwijt. incl envelop.en dan moet je de postzegels nog haha. pfff. ga toch eens online kijken, maar denk dat t dan idd wel scheelt of je zelf een ontwerp inlevert. dan betaal je natuurlijk alleen de drukkosten..