1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee.. De pijn blijft terugkomen, maar het heeft niet meer zo lang als gisteren geduurd.

Affentoe is het er weer even voor een minuut of 10, en dan is het weer over..

Maar in die 10 minuten sta je wel krom van de pijn.

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst

22 juli 2012
    Mams123, 24jaar, 1e kindje, thuis , bv,Jongen

25 juli 2012
    Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles, Meisje

30 juli 2013
    Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding

31 juli 2013
    Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding.
    Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing!

1 augustus 2013
    BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding
    Anja44, 32 jaar, 2e kindje
    Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding
    Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ?
    Annamama, 3e kindje

2 augustus 2013
    Hazel, ? jaar, 2e kindje
    Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing!

3 augustus 2013
    Mooo, ? jaar, 2e kindje
    Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv
    Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv
    Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing

4 augustus 2013
    Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje
    Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles,[/COLOR]meisje
    Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden
    Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag
    Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje
    anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing!

5 augustus 2013
    Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje
    Summer1987, ?, 1e kindje, ?
    Marszie, 23 jaar, 1ste kindje
    Almah, 31 jaar, 2de kindje, thuis/ziekenhuis?, bv,verrassing!
    angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv (meisje)

6 augustus 2013
    bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv
    2dewolk, 29 jaar, 2e kindje. zh, bv,Jongen

7 augustus 2013
    Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam,Jongen
    SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder,Jongen

8 augustus 2013
    19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf
    Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles,Geheim
    Suusje83 29 jaar, 2e kindje
    Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing
    Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, meisje

9 augustus 2013

10 augustus 2013
    Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding
    Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV
    Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding,Jongen

11 augustus 2013
    Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles

12 augustus 2013
    PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere
    Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing!

13 augustus 2013
    Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv
    Kortekol,28 jaar, 2de kindje, borstvoeding

14 augustus 2013
    marieke1610, 29 jaar, 1e kindje, zh, fles

15 augustus 2013
    marjanna, 29 jaar, 2e kindje, zh
    micloveally 30 jaar 1e kindje, Jongen

16 augustus 2013
    Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv,Meisje

Nog onbekend
    Lelie84, 28 jaar, 1e kindje
    Lunap, 29 jaar, 1e kindje
    Leonizzie, ? jaar, 2e kindje

(3) Meisje, (6)Jongen, (?) Verrassing

Afspraken
    11-03: MiniMe81, controle gyn
    12-03: Kortecol, controle
    13-03: Rose, vk, controle
    14-03: Peony84, 20-weken echo
    15-03: marszie 20-weken echo
    16-03: Juf85, 20 weken echo
    18-03: Gigi85, 20 weken echo
    20-03: Mixje, 20 weken echo
    21-03: Redhead, 20 weken echo
    21-03: Kortecol, 20 weken echo
    21-03: Danitcha, 20 weken echo
    22-03: Luvv, 20-weken echo
    26-03: Mariek1610, 20-weken echo
    04-04: Marszie,vk controle
    10-04: Danitcha, vk controle

3. jeetje kim.. heb je wel de vk gebeld of niet?
    ik had t allang gedaan hihi

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Bedankt voor de lijst!

Kaartjes. Ik vind jullie prijzen onwijs mee vallen! We waren op de 9 maandenbeurs en daar lagen de prijzen echt rond de 2-3 euro per kaartje, ex envelop en postzegel :$. Wij hebben daar zelf ook een kaartje gevonden, voor 1,55 en we vonden voor een koopje uit te zijn. Maar ik ga jullie sites ook even afspeuren, ook al is die we nu hebben ook wel erg leuk. We houden van iets origineels, zoals flessenpost, puzzeltje, etc. Maar dat is helemaal prijzig. Dus als iemand iets betaalbaars en aparts tegen komt, let me now!

Op ons kaartje past niet zoveel tekst, dus wij moeten echt een one-liner hebben. Als ik iets leuks tegen kom, schrijf ik het op en dan kunnen we daaruit kiezen. Of we verzinnen zelf iets. Heel soms heb ik wel zo'n creatieve bui.

Namen. Iemand zocht een korte naam. Ik hou wel van een beetje apart. Dus even op m'n lijstje spieken... Milo, Diaz, Vigo, Syl, Riva, Abel, Skip. Vooral de eerste 2 vind ik heul leuk! :) Deze zijn afgewezen door vriendlief, dus ik deel ze graag met jullie! Bij ons moet het een iets langere Nederlandse aparte naam worden, dus ik sta ook voor ideetjes open!

Kim, ik vind echt dat je je even moet laten controleren. Als jij iets herkent als weeën, dan is dat niet goed. En misschien kunnen ze de weeën niet remmen, maar wel de oorzaak behandelen. En misschien is het wel helemaal niets en dan ben je weer gerustgesteld. Wel fijn dat je het hartje hebt gehoord met de angelsound!

Wij moesten net in de auto volop op de rem om een ongeluk te voorkomen. Dus ik ben dubbel geklapt tegen het dashboard. Ik had meteen kramp in m'n buik. Thuis heb ik een warm bad genomen en ik lig al in bed. Morgen bel ik meteen de vk, maar die is nu al dicht. Ik heb er over nagedacht het noodnummer te bellen of naar de 1e hulp te gaan, maar dit is niet echt nood toch? Ik bloed niet. Maar ben wel heel erg ongerust. Doe ik het juiste door te wachten tot morgen?

5. jeetje danitcha.. dat is schrikken, ik zou nu al bellen.. zeker omdat je kramp had.. niet om je ongerust te maken, maar denk dat ik mezelf geruster zou voelen als ik de vk even had gebeld..

kaartjes, ben ik nogal van het simpel, lief maar stoer haha.. moeilijk dus.
    niet teveel poespas..

ik vond voor een jongen levi altijd wel leuk maar zo heten er zo zoveel haha..

meisjes namen heb ik er zooveel maar er springt er voor ons 1 uit. kort krachtig lief en stoer tegelijk.. :)

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    gewoon makkelijk houden en alleen namen vermelden van jullie en de kinderen onderaan de kaart bij t adres. Doen wij ook. verder geen zusje,grote zus etc etc

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    vertel...wij houden ook van kort en stoer..wordt hier ene meid.

8. niki ehm dan moet ik wel een extra groot kaartje maken want hij heeft 4 kids hahhahaa. waarvan er met 1 een beetje drama is dus ik wil eigelijk geen namen op de kaart, juist daarom..

ik zal je even pben, wil niet dat iedereen de naam kan lezen aangezien er bekende van me op t forum zitten :)

9. danitcha al gebeld? of wacht je tot morgen?

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitcha: schrikken zeg! Ik zou idd morgen meteen de vk bellen. Of nu de huisartsenpost of zo? Die kunnen je wel vertellen wat het beste is nu. Overigens staat Riva ook op ons namenlijstje maar het is niet de naam die nu steeds rondspookt in mijn hoofd :)

Kim: ik zou toch even de vk bellen hoor!

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik wacht nog even, zolang het niet erger wordt. Anders voel ik me zo'n zeurpiet :)

12. zolang je je verder goed voelt en geen bloed verliest kan je ook morgen bellen ja. enneh zeurpiet ben je nooit hoor.. ik bel al als ik me druk maak om niks dussss hahaha

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kim: Oh klinkt niet fijn zeg! Ik zou ook wel even bellen, gewoon voor de zekerheid.

@Danitcha: Ook schrikken zeg! Ik denk dat je beter nu gelijk even belt. Ik zou waarschijnlijk ook pas morgen bellen, maar dat is niet perse beter. Voor zulke gevallen mag je juist ook 's avonds bellen, zeker als je last van je buik hebt!

@Naam: Zijn we al over uit, eigenlijk zo goed als gelijk toen ik wist dat ik zwanger was;) Wat dat betreft ben ik blij dat we een meisje krijgen, want een jongensnaam zou ik nog steeds niet weten!

@Kaartje: Vorige keer hebben we de kaartjes van Kaartje2Go gehad. Prima service en niet duur. Hadden we onze trouwkaartjes ook.
    Nu wil ik iets anders dan anders. Ik heb wat leuks gevonden via Caroly. Een heel klein kaartje met een houten hangertje. Ik weet nog niet of dit het gaat worden, maar ik vind het wel heel leuk en bijzonder! :)

@HIer: Vanochtend controle bij de gyn gehad. Alles zag er goed uit, bloeddruk netjes, en we hebben ook weer even naar ons meisje mogen kijken (voordeel van de gyn). De gyn vindt alleen dat ik me minder druk moet maken.
    Ons zoontje was bij de geboorte 2506 gram, en ik had placentaloslating. Mn placenta werkte niet goed (verkalking). Nu moet ik dus echt rustig aan doen, en de omstandigheden zo optimaal mogelijk maken. ' Broeden' noemde ze het;)
    Dus ik mag me 's ochtends niet meer haasten en ik moet bij 34 weken met verlof, en misschien al eerder minder gaan werken. Heel anders dan ik zelf voor ogen had, maar ik ben aan de andere kant blij dat een deskundig iemand nu de keuze voor mij maakt.

14. minime fijn dat alles goed was verder.. en idd rustig aan doen dus maar ;)

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik zou een ander ook zeker aanraden om te bellen, maar zelf voel ik me dan weer bezwaard. Maar morgenochtend bel ik meteen! Het is nu wel een voordeel dat ik hem voel, hij is nu ook flink aan het spartelen. Maar ik heb dus een soort samentrekkingen/krampen waarbij m'n bovenlichaam af en toe naar voren komt (dat je een beetje inkrimpt), herkenbaar voor iemand?

Minime, wij hebben ook zo'n houten kaartje uitgekozen, lief zijn ze hè! Ik verklap nog even niet welke.

16. heb je die krampen nog steeds dan? voel je absoluut niet bezwaard joh.. liever een keer teveel bellen dan te weinig lijkt mij toch? bedoel het gaat wel om je eigen gezondheid en niet te vergeten die van je kleintje. al voel je het wel gelukkig!

hoe bedoelen jullie een houten kaartje? met van die planken als afbeelding (onder andere?) hahaha die hadden wij in eerste instantie ook..

17. heb even gekeken maar jullie bedoelen letterlijk hout hihi. nee dat heb ik dan weer niet.. hebben overigens nu geheel een andere op t oog

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    er zal vast niks aan de hand zijn joh! heeft niet veel zin om nu te bellen want ze kunnen nu toch niks doen. zowiezo kunnen ze niks doen ookal was er iets mis. maar dat is er echt niet. de beeb is lekker aan t bewegen zoals je zegt en de baarmoeder met al dat vruchtwater erin kan echt een stootje hebben!!

19. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ja, dat dacht ik dus ook al dat ze me nu niet laten komen voor een echo. Maar ik ben nu wel weer erg aan het twijfelen om te bellen, maar het wordt ook steeds later, arghhh!

Hihi Marieke, ja letterlijk mdf hout! Weer eens wat anders ;).
    Gaan jullie de enveloppen schrijven of een etiketje plakken? Dat laatste is natuurlijk wel zo makkelijk (de adressen staan in outlook). Maar is zo zakelijk, ook al kregen we laatst een kaartje met een stickervoetje op het etiketje, wat het wel weer lief maakte. Maar waar je zoiets dan weer vandaan haalt :(

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    waar ik t kaartje ga bestellen kun je de enveloppen eerder laten komen. die schrijf ik dus al weken voor de bevalling. vorige keer ook gedaan. ideaal!

Deel Deze Pagina