1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Vorige keer waren wijook bij amelink, erg leuk! Dvd met de hele echo mee, cdrommet alle fotos en heel veel uitgeprinte fotos en nog twee paar sokjes.

2. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Haha hoe leuk!!! Ik mag om half 11!
    Hoor leuke verhalen over die man!
    Ben heel benieuwd!

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Ben jij dan de vriendin van mijn schoonzusje? Ze maakt ons geboortekaartje en ook voor een vriendin. Ze maakt ook graag fotos

4. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Bedoel je mij?
    Ik denk het niet. Zou willen dat ik geboortekaartjes zou kunnen maken. Hihi.

5. juf85

juf85 Niet meer actief

Nee mn schoonzusje maakt kaartjes. Ze heeft een vriendin die rond 10.15 een echo heeft morgen, vandaar.

6. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Wij gaan zo voor de 20 weken echo. Zie er aan de ene kant tegen op maar aan de andere kant ook weer niet. Lekker dubbel...
    Voel de baby goed, dat scheelt. Ben erg benieuwd of het geslacht nog steeds hetzelfde is... Vast wel, maar vind toch weer spannend.

Vanochtend gefittnesd. Daarna nog 2 uur lange hele harde buik. Denk dat het dus toch iets te veel gaat worden. Volgende week maar weer eens proberen. Wil eigenlijk tot een week of 30 zeker wel vol gaan houden...

7. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Hmm ff denken.
    Volgens mij ken ik niemand die graag kaartjes maakt..
    Geen idee.

Hoe laat mag jij?

8. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Veel plezier!
    Alles is vast goed en kan je lekker naar de kleine kijken!

9. juf85

juf85 Niet meer actief

13.15 uur.

Ok dan moet haar vriendin vast op een andere tijd.

Succes en veel plezier in ieder geval!

10. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Dankje!
    Jij ook!

11. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Juf en Senna grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen!

12. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad toevallig. Ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen :) Zelf woon ik in Zuid-Limburg.

Annamama, veel plezier bij de 20 weken echo!!

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Leuke stijl van kamertje gigi!!

Fijn te horen dat het rustiger is kortecol :) hoop dat t zo blijft.

En heb een paar mooie buikfotoos gezien! Leuk hoor...

Ik doe ook ff mee....

Deze is van vandaag, 19+3

Bekijk bijlage 312125

En hier nog een echo van 18wk.

20130307_163247.jpg

Mag as Woensdag weer :)

Fijne dag!

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    20130315_090206.jpg

Hier de foto, ging wat fout :)

15. middag,

zou jammer zijn als het de laatste house was.. vind het altijd wel een leuk programma!

kortecol wat fijn dat het goed gaat joh! wel minder van de andere gezondheidsklachten. we gaan er gewoon vanuit dat alles helemaal goedkomt!

senna fijn dat alles goed is.. toch een hele geruststelling dan weer he :D

annamama suc6 met je 20 weken echo!!

gigi ik kom uit de achterhoek :) in t oosten van t land dus.. vlakbij arnhem.

susanne mooie buik ook!! en die echo.. zoo lief hihi
    wat zijn jullie toch allemaal mooi slank!
    kom ik aan met mn maatje meer haha

16. hier vanmorgen op kantoor gewerkt ipv de wijk. de wijk in word soms toch best al te zwaar met mn bekken.
    anyway, zit ik op kantoor, komt er ineens een wildvreemde vrouw naar me toe..

ach wat leuk zegt ze, (kijkend naar mn buik) word het een tweeling?
    ik: nee het is er echt maar 1!
    Zij: kijkt met grote ogen alsof de hele tent af fikt en slaat verschrikt haar hand voor haar mond..

dusssssss

vind het zo apart he.. als je zwanger bent denken mensen ineens van alles te kunnen en mogen zeggen.

17. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Marieke, ja mensen kennen dan plotseling geen schaamte meer. Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat mensen aan mijn buik gaan voelen, dat vind ik dus ook heel raar. Het waren wel mensen die ik ken hoor, maar toch, ik vind het gek dat iemand dat gewoon doet.

Mooie foto's Susanne! Die echo foto is heel mooi vind ik, heel duidelijk. Die van mij met 18 weken zijn lang niet zo duidelijk (kindje was te beweeglijk). Ik ga straks ook een buikfoto maken, heb het alweer veel te lang niet gedaan!

Ik neem vanmiddag wat uurtjes vrij van werk om alvast voor verf voor de babykamer te kijken :D

18. ja stom he! alsof je dan ineens aan me mag zitten! net of je zwanger voor de hele wereld bent ofzo..

hebben jullie ook van die wazige dromen?
    ik droomde dat ik met 26 weken beviel van een zoon, en ik riep steeds maar en we hebben net de 18 weken echo gehad en die was goed! (duss) toen we naar huis mochten kreeg ik mijn zoontje mee, alleen was hij ineens 1,5. we kwamen thuis (op de camping???) en toen zei ik tegen mn vriend, er klopt iets niet hoor.. ik ben met 26 weken bevallen en we krijgen een 1,5 jaar oud kind mee.. dus wij bellen naar het ziekenhuis. Kregen we de bewaker aan de lijn, die zou het doorgeven en dan zouden we nog wat horen. Ik inmiddels dat kind van 1.5 in zn bed gestopt (had een eigen tentje... ) en toen kregen we mail van t ziekenhuis dat onze vraag was verscheurd en weggegooid (in die mail zag je echt zon foto met een rode streep en papiersnippers.. heeeeel apart) toen werd ik zo boos dat ik naar het ziekenhuis toe ging met mn herdershond.. (heb zelf een boomer hondje wel even een verschil haha) en toen ik bij het ziekenhuis aankwam toen werd ik wakker...

heb er al de hele dag last van.. raar gedoe hahaa

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    mooi buikje susanne!

bij mn vorige zwangerschap maakte ik me ook sneller druk als ik even wat voelde of juist niks voelde. Nu bij de tweede ben ik een stuk relaxter. het loopt zoals het loopt denk ik dan maar.

vandaag manlief lekker vrij. net lekker geluncht en in de stad wat dingen gehaald. paastakken in de keuken en een paas chocolade etagere..weer helemaal gezellig!

20. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marieke, ik droom ook steeds van die gekke dingen en het lijkt steeds zo realistisch!

@ Niki: klinkt als een gezellig dagje :)

Deel Deze Pagina