1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gigi nou idd.. als je dan wakker word dan is t net of het allemaal echt is.. dus dacht even dat ik al was bevallen hahaha.. gelukkig niet!

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Mooi buikje Susanne!
    En dromen... ja daar heb ik ook 'last' van. Het zijn niet altijd vervelende of nare dromen maar gewoon levensecht. Weet niet altijd meer waar ze overgaan maar als je dan wakker word moet ik altijd even bijkomen en weer op aarde terugkomen.

3. idd even back to reality haha.
    ik droom laatste tijd vaker van dit soort dingen.. heel irri haha

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, ik had dat een aantal weken geleden.. Best eng.. Gelukkig geen last meer van :p

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Dromen: ik heb deze zwangerschap al zeker 8 keer gedroomd dat ik een miskraam kreeg en vorige week dat het hartje niet goed was tijdens 20 weken echo. Ben er gewoon te bang voor dat t weer misgaat denk ik. Hopelijk ben ik na volgende week wat rustiger.
    Voel de baby wel steeds duidelijker en vaker. Dat ik wel fijn.

Nu lekker weekend. Het sneeuwt hier alweer. Bah ben er zo zat van haha. Heb in april 2 weken vakantie. Hopelijk dan een beetje lente.

6. ik denk dat we altijd bang blijven hoor.. ook na de 20 weken echo.. en als het dan geboren is zijn we weer bang voor wiegendood enz enz enz hahaha.

hier ook de hele middag sneeuw gehad, nu droog.
    mag van mij ook wel lente worden, al liever niet te warm.. op kantoor was het vanmorgen vrij warm en gelijk zette mn handen op van t vocht haha dacht nog: dat word wat van de zomer

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    net terug van de echo + 20 minuten extra kijken omdat er 2 verloskundige in opleiding waren en mij als proefpersoon vroegen!
    daar zeg ik geen nee tegen hihi

alles is goed! placenta ligt aan de voorkant en dat verklaard ook waarom ik alleen beweging aan de zijkanten voel haha...
    ons ukkie had geen zin om mee te werken tijdens bij echos was hier aan het bewegen...

met 30 weken een extra echo om te kijken of mijn placenta al hoger is gaan liggen...

we zijn in verwachting van een jongen...
    ben helemaal in de hemel zo blij... ik wou altijd als eerste een jongentje... ( meisje was ook goed geweest hoor) maar dat ik nu een jongentje in mijn buik heb vind ik toch echt een extra geschenk!

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alles goed was Marszie! Leuk, een jongen :)

Hier mijn buikje van vandaag, met 19 weken en 1 dag.

9. marszie wat een goed nieuws! en wat fijn dat jullie zolang mochten kijken hihi. en een jongen leuk!!! zijn niet zo heel veel jongens of wel? dacht dat ik meer meisjes voorbij had zien komen..

gigi moooi! jij draagt echt mooi aan de voorkant. ik dij ook echt aan de zijkant uit haha

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik kwam net thuis met de boodschappen....

Chocomuffins, chococakejes en hazelnotenchocoballen......

:p Geloof dat ik een chocokick heb vandaag:p

11. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks dames ben helemaal aan stuiteren hihi

@kim lekker hoor krijg er spontaan trek in en bedankt ;)

heb de echos in mijn fotoalbum gezet... dat voetje zo mega cute 3.5 cm echt te schattig gewoon

12. oooh lekker kim.. kom dr aan haha

aaah zoooo lief die echo's marszie

13. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja echt zo lief ik blijf er naar kijken hahaha...

en kim bedankt ben net naar de winkel geweest om hertog choccomomentje te halen... kreeg van jou bericht spontaan trek hahahaha

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hahahaha, allemaal aan de chocokick? :p

Zullen we gewoon de hormonen de schuld geven? :p

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Leuke echofoto's marzie!

... Alleen jammer dat ze een beetje korrelig zijn..

16. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Super leuke echo fotos marszie vet leuk dat voetje haha!
    Hier lijkt mijn buik weer dunner te worden heel eng !! hij was best dik en nu lijkt ik gewoon wat dikker dus niet echt zwangerbuikje meer heel vreemd.

17. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik woon niet in Friesland hoor. In groningen (stad). We gaan speciaal voor de echo naar Friesland. Vorige keer omdat we zulke leuke verhalen hoorden over die dokter. En nu omdat we de vorige keer zo goed vonden. Toen had hij net een nieuw apparaat uit amerika laten komen. Een van de beste van nederland. Dus hele mooie beelden gezien.

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kim ik vind goed zijn gewoon de hormonen hahaha...
    ik had 2 bakjes gehaald omdat mijn beste vriendin langs zou komen maar die heeft afgebeld nu moet ik mij gaan in houden dat niet beide bakjes ga op eten hihi...
    ja wel beetje jammer van de korreligheid maar ik heb bijna uur mogen kijken naar uk dus dat is ook fijn hihi... ben blij met de echo fotos heb slechtere gezien.. dus dat scheelt haha...

dankjewel dames...
    vind nog steeds grappig dat de kleine totaal niet 1 sec stil wou liggen en was ook echt elke keer aan trappen...
    was ook nog grappig moment bij oefenen
    die verloskundige zegt volgens mij is dit een bovenarmpje waarop diegene die het hun leerde zei ja klopt en volgende moment zien we een handje met een duimje omhoog... iedereen echt aaahhhh hij snapt het.... zo toevallig maar zo leuk... en ik als hormone bom meteen tranen over mijn wangen hahaha

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Mmmmm lekker

Ik duik zo de kast in kijken of er chocolade ligt :p

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Marszie yeahh fijn dat alles goed was :)
    Leuke echo fotos.

Marieke hier ook een maatje meer hoor, je bent niet alleen ;)

Deel Deze Pagina