Welkom cmvmens! Ik mag ook morgen voor de 20 weken echo, spannend! Die vreetkicks waar jullie het over hebben zijn erg herkenbaar. ik heb de hele dag door honger!
erg he gigi! ik dus ook! moest me van t weekend dan ook echt inhouden om niet de hele dag door te eten.. Bedoel als ik eet, willen de kids van mn vriend natuurlijk ook.. haha en kinderen hoeven bij mij niet de hele dag door te eten/snoepen..
Nee daar heb ik gelukkig helemaal geen last van tot nu toe. @ hope: ik vind het ook ZO spannend! Ben ook best wel zenuwachtig
Zo te lezen zijn er meer mama's to be die morgen een 20 weken echo hebben! Spannend he hier pas jammer genoeg om 16.40 ppff dus nog ff in spanning!
suc6 de dames voor de echo morgen!! pff blijf gaviscon nemen.. zet zo de hele fles aan mn keel denk ik haha. word er gewoon misselijk van die maagzuur.. maar goed.. ga zo maar plat.. mooi geweest voor vandaag
Ik heb pas 5 april de 20 weken echo omdat ze t zo druk hadden. Morgen nog maar eens bellen of er niks is uitgevallen. Gisteravond voelde ik de kleine ineens heel even 2 schopjes terwijl ik op mn rug lag ook van de buitenkant. Snel hand van man erop en toen kreeg hij 1 mooie schop!! Zo leuk! Dat is wel weer vroeger dan bij mn eerste. Terwijl ik de kleine nog geen week voel en niet eens elke dag en meestal alleen op mn buik.
Goedemorgen meiden! Een hele boel met de 20 weken echo vandaag, heel veel succes. Wij mogen ook deze week. Voel de baby nu de hele dag door, en geniet er echt van. Jullie ook? Het is zo gezellig die bewegingen in je buik en het maakt het ook heel tastbaar of in dit geval voelbaar... hier erg veel zin in snoep, dus bijna elke dag een lolly... Maar zetmeel in bijvoorbeeld aardappels/pasta/rijst/peulvruchten kan ik moeilijk wegkrijgen, erg lastig...
succes meiden met 20 weken echo! Ik mag mijn 20 weken dansje doen alweer op de helft man man man tijd vliegt zeg! Alleen heb ik mega de griep te pakken! Ben echt hondsberoerd.. zaterdag nog naar huisartsenpost geweest omdat zo mega benauwd ben! Maarja toen samen maar besloten om mijn lichaam langer de kans te geven om het op te lossen.. want medicijnen kunnen invloed hebben op de kleine dus beter echt in nood gebruiken... helemaal mee eens maar man man man die benauwdheid is echt heeeel eng en vervelend... Gelukkig weet ik hoe mee om moet gaan... maar nog nooit mijn eigen lichaam het laten oplossen ging altijd aan de medicijnen er voor als zo benauwd was.. maarja heb nu ook met iemand anders rekening te houden... gelukkig merkt het kleintje niks van dat ik zo beroerd ben dus ik moet verplicht rustig aan doen zodat mijn lichaan zijn werk gaat doen... normaal is rustig aan doen voor mij moeilijk maar nu niet echt hoef maar 5 stappen te zetten en k zit te happen naar adem