1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28

Dankje! oh wat jammer!
    Beetje verlegen hihi
    Krijg je nog wel een 3d echo?

Zal eens wat foto`s in mn album zetten van onze kleine.

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Niki, bijzonder toch hè, dat voelen! Ik heb m'n buik ook 1 keertje omhoog zien gaan. Ik hoop het een keertje te kunnen filmen.

Marieke :$ OMG!

Gigi, wat fijn dat de echo goed was! En nu lekker genieten. En shoppen! :p

Senna, mooie buik! Het ziet er erg herkenbaar uit, voor mijn gevoel is m'n buik net zo. Leuk dat het nu echt zichtbaar wordt hè!

Kortecol, hoe gaat het nu met je?

Ondertussen moeten meer meiden met de echo klaar zijn toch? Ik lees mee.... en ben ondertussen met het kamertje begonnen te schilderen. Ik ga iedere dag een beetje doen, want anders is het teveel voor m'n bekken. Dus gisteren 2 uurtjes, vandaag 2 uurtjes etc.

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Hier net terug. Alles was goed. Alleen moesten ze hard duwen om de aorta te beoordelen en nu net voel ik wat lopen. Heb helder bloedverlies enbuikpijn. Ga zo even bellen.

4. mams gefeliciteerd met je 22 weken hihi..
    ik heb gekeken bij hipdesign kost t me 115 euro incl envelop excl postzegels,bij greetz kost t me 155 euro incl postzegels en incl envelop...

hihi senna lekker blijven kijken.. blijft een wondertje he :D mooie buik!!!

idd niki ik vind dat dus ook helemaal niks.. ik heb ze ook nog nooit gezien.. maar kwam de foto tegen..

gigi niet kopen hoor die schoentjes hahah ziet er toch niet uit ;)
    hihi en ook al zon eigenwijs kindje.. ligt steeds in kleermakerszit dus vandaar nog niet 100% zeker wat t word..

ik heb ook helemaal zin om t kamertje te doen, moet eerst gemaakt worden haha.. even wachten op mn loon en dan maar eens gaan kopen en kijken wat voor kleuren we willen

5. o jee senna.. nou hopen dat t meevalt! suc6!

6. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Senna999: wat vervelend zeg! Ik zou inderdaad even bellen.

@ Senna82: we gaan nog wel een 3d echo laten doen, onze vk doet dit één keer in de maand voor heel weinig geld, dus daar gaan we binnenkort een afspraak voor maken. Hopelijk wil ze zich dan wel laten fotograferen :)

Het valt me nu trouwens pas op dat we 2 Senna's hebben :)

7. is dat zo??? hihi moeten we nog opletten ook tegen welke senna we t hebben

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap nu trouwens wel wat beter wat mensen bedoelen met dat ze op een roze wolk zitten als ze zwanger zijn. Dat heb ik dus vandaag heel erg :D Ik ben zo blij met de goede echo en kan alleen maar aan baby dingen denken!

9. hihi heerlijk he.. dat heb ik heel soms ook.. dan kan ik aan niks anders denken heerlijk!
    en dan zie ik de lijstjes wat er allemaal nog gebeuren moet..en dan ben ik gelijk terug in reality haha

10. heb je al gebeld senna999? hoop dat t meevalt

11. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Ik ben anne19791980 heb 2 accounts zat ingelogd bij verkeerde.
    Maar ben net terug van het zkh. Heb echo gehad en inwendig onderzoek. Bloeding kwam van baarmoedermond. Buikpijn kwam waarsc.van het duwen tijdens de echo. Met de kleine was alles iig goed.

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar! Alles hier rustig, kleine begint nu dagelijks te voelen. Wel jammer voor gezin met voorliggende placenta weinig te voelen.
    Vandaag voor het eerst weer op werk geweest, cursus!

13. oke en kan dat kwaad die bloeding van de baarmoedermond?
    gelukkig dat de kleine het goed maakt iig!

kortecol, ja dat is wel jammer voor de andere, maar jij voelt het tenminste hihi. ik voel nog niks hoor.. mijn placenta ligt ook voor

14. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Kan geen kwaad de bloeding bij baarmoedermond. Wel echt geschrokken zeg pff. Ze zeiden ook meteen dat ze met deze termijn niks kunnen en niks doen. Ben blij dat het niet van in de baarmoeder komt. Bloed nu nog een beetje. Hoop dat het morgen over is. Placenta ligt hier trouwens aan de voorzijde.

15. sjonge daar zou ik ook van schrikken..
    vind wel dat ze bij iedereen vaak de nadruk leggen op dat ze bij deze termijn sowieso niks doen.. opzich snap ik wel dat ze t moeten zeggen.. maar t klinkt zo hard..

16. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Ja klinkt idd lomp.

Hier is mn mannetje voor me aant koken. Vanavond heerlijk bankhangen en rustig aan doen.

20 weken echo was wel gaaf. Uk was aant zwaaien en lag dwars in mn buik. Alles zag er goed uit. Hartje was prima en aorta ook.

17. hihi dus kleintje zwaaide goed..

lekker hoor dat je mannetje doet koken... word t friet? hahaha

18. hope73

hope73 Lid

11 jun 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal blij en dankbaar..
    Echo is helemaal goed gegaan, volgens het boekje zeg maar :) en het is nog steeds een jongetje!!
    Nu zo heerlijk nagenieten op de bank met kopje thee en de grote roze wolk om me heen, want die is volop aanwezig nu..
    Wat prachtig om te zien hoe een klein mensje zich ontwikkelt in je buik, raar gevoel om daar bewust bij stil te staan, zo prachtig en puur!!
    Placenta ligt bij mij ook voor, ik voel de kleine nu sinds twee dagen als ik op bed lig en me concentreer met mijn hand op de buik, dan klop ik een paar keer en dan ploep ploep klopt ie effe terug.. zo ontroerend...

19. hihi hope lekker genieten dus!

hmm ga ook eens kloppen misschien helpt t! ;)

gisteravond waren we op een verjaardag. was ook de kleine van vrienden van ons. ze legde haar handje op mijn buik (5jr) en zei: yessss ik heb de baby gevoeld!! en haar logica was ook: ze hebben mijn buik open gesneden, de baby erin gedaan en als de baby moet eten kan ik het eruit halen, als de baby dan heel groot is snijden ze me weer open en halen ze het eruit... eeeehm uhu haha

20. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hope en Anne, wat fijn dat de echo's goed waren.
    En Anne, dat is schrikken zeg! Doe maar even rustig aan...

Deel Deze Pagina