1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst 22 juli 2012 Mams123, 24jaar, 1e kindje, thuis , bv,Jongen 25 juli 2012 Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles, Meisje 30 juli 2013 Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 31 juli 2013 Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding. Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Anja44, 32 jaar, 2e kindje Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? Annamama, 3e kindje 2 augustus 2013 Hazel, ? jaar, 2e kindje Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! 3 augustus 2013 Mooo, ? jaar, 2e kindje Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing 4 augustus 2013 Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Hope73, 1e kindje, bv Jongen Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles,[/COLOR]meisje Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Summer1987, ?, 1e kindje, ? Marszie, 23 jaar, 1ste kindje, ziekenhuis, flesvoeding Jongen Almah, 31 jaar, 2de kindje, thuis/ziekenhuis?, bv,verrassing! angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv (meisje) 6 augustus 2013 bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv 2dewolk, 29 jaar, 2e kindje. zh, bv,Jongen 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam,Jongen SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder,Jongen 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf, meisje Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles,Geheim Suusje83 29 jaar, 2e kindje Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, meisje 9 augustus 2013 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding,Jongen 11 augustus 2013 Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles 12 augustus 2013 PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing! Joycey, 26 jaar, 1e kindje, zh, borstvoeding 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Kortekol,28 jaar, 2de kindje, borstvoeding 14 augustus 2013 marieke1610, 29 jaar, 1e kindje, zh, fles 15 augustus 2013 marjanna, 29 jaar, 2e kindje, zh micloveally 30 jaar 1e kindje, zh Jongen 16 augustus 2013 Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv,Meisje Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje (4) Meisje, (6)Jongen, (?) Verrassing Afspraken 20-03: Mixje, 20 weken echo 21-03: Redhead, 20 weken echo 21-03: Kortecol, 20 weken echo 21-03: Danitcha, 20 weken echo 22-03: Luvv, 20-weken echo 26-03: Mariek1610, 20-weken echo 28-03: Niki86, 20 weken echo 29-03: miclove 20 weken echo 03-04: Gigi85, vk controle 04-04: Marszie,vk controle 10-04: Danitcha, vk controle 23-05: Marszie, vk extra echo 25-03: Joycey, vk 20-weken echo 27-05: Gigi85, groeiecho
Hoi dames. Hier weer even een berichtje van mij. Alles gaat super goed tot nu toe. Morgen heb ik de twintig weken echo. nog meer dames die die nog moeten krijgen? Vinden jullie de weken ook zo snel gaan ik wel hoor.
He meiden, ik kom nog even spieken bij jullie! Wat heerlijk dat jullie allemaal al op de helft zijn. Ik zie ook wat geslachten voorbij komen. Leuk hoor! Hoop dat het met iedereen goed gaat. Ik kom ook heel voorzichtig melden dat ik deze week al meerdere positieve testen heb dus, als alles goed gaat, beval ik eind nov/begin dec van ons 2e kindje! Heel spannend allemaal uiteraard!
hier sneeuwt t ook weer! bah!!! angelique spannend! suc6 met je echo morgen! vind de weken nu ook idd wel hard gaan hihi mamsiem gefeliciteerd met je positieve test volgens mij word ik ziek.. ik snotter, last van mn keel, koppijn.. en zie eruit als ik in geen weken geslapen heb... zucht..
Mamsie van harte!!! Hier ook iedereen hoesten, snotteren etc. Tot op heden kom ik er goed vanaf... Morgen hier ook 20 wekenecho, spannend!
Kortecol, ik ben ook zo blij dat het met jou zo goed gaat! Ik dacht echt even dat het helemaal mis zou gaan, gelukkig zaten we er lekker naast !
Mamsie m wat super!! Nou maar duimen dat t een blijvertje is komt allemaal goed en hou ons op de hoogte!! Hier sneeuwde t ook maar nu weer droog gelukkig.. Ik voel de kleine aan de binnenkant steeds meer ik hoop dat hij snel doorkrijgt hoe tie hard moet trappen dat me vriend het ook kan voelen. Hij voelt elke x aan me buik hij wilt t ook graag voelen. Gister me proefkaart binnen gehad hij wel leuk maar ik weet niet of t hem word. Haha.. even nog een proefdruk laten maken op de andere sites. Vandaag een rustig dagje voor de boeg. Heerlijk!!
misschien dat de ervaren mammas het weten... ik heb de laatste dagen dat ik de kleine voel aan de onderkant zeg maar bij schaambeen en daarna moet ik echt meteen naar de wc... lijkt wel of er geschopt word tegen mijn blaas ofso... maar weet eerlijk gezegd niet of dat al kan??? is best wel grappig en irritant hahaha hier lijkt mijn buik even stil te staan kwa groeien... voor de rest nog verplicht bank hangen
Ben zo blij voor je Mamsie! Van harte, het is je gegunt! @Marzie: de beeb schopt bij mij soms ook al tegen me blaas, vooral als die wat voller zit lijkt ie het leuk te vinden daartegen te schoppen... Hier vandaag 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit! Onze beeb loopt een paar dagen voor, misschien weer een groter kindje, zoals de vrorige keer. Ik denk dat het in onze genen zit. En we weten wat het wordt! Maar wat blijft nog geheim.... Vandaag maar eens beginnen met namen kijken.
@ mamsie helemala overheen gelezen... gefeliciteerd! @mixje.. oke dan verbeeld ik niet hahaha... het is wel echt zelfde gevoel als ik de kleine aan de zijkant van mijn buik voel maar ging toch twijfelen haha...
Ik heb gisteren de hartslag nog gehoord met de angelsounds, en ik maak mij geen zorgen, maar vind het jammer dat ik de kleine nog niet voel. Soms denk ik van wel, maar het is nog echt heel zachtjes dat ik automatisch maar denk dat ik het mij heb ingebeeld (ik wil hem/haar graag voelen!) of dat het mijn darmen zijn. Bovendien ben ik best wel eh, hoe zeg je dat. "Bad-ass". Ik voel vrij weinig en heb een extreem hoge pijngrens. Blaasontstekingen voel ik pas wanneer ik een nierbekkenontsteking heb, wanneer ik mij ergens aan brand, kom ik daar enkele uren later achter omdat iets zeer doet, etc etc. Ergens ben ik bang dat ik het kindje helemaal niet ga voelen binnen de komende 2 weken, maar dat het nog langer duurt. Dat zou ik wel jammer vinden, want het lijkt me hartstikke bijzonder. Herkent iemand dat?
mams ik heb ook al 2 proefdrukken binnen.. zo leuk als het op de site lijkt zo tegen vind ik het vallen in t echt.. als het goed is komt er vandaag nog een proefdruk binnen.. als die ook tegenvalt dan denk ik dat wij toch voor een drukker gaan.. mixje fijn dat alles goed was marszie, ik voel de beeb zelf nog niet, maar soms heb ik t gevoel dat ik ineens heeeeeel nodig moet plassen. om vervolgens weer niet te hoeven. heb t idee dat de kleine dan ook tegen blaas trapt zonder dat ik t dus voel.. joycey.. ik ken t wel een beetje, alleen heb ik geen hoge pijngrens.. maar ik voel ook nog niks hoor. vind ik ook wel erg jammer.. kan nog wel tot week 22 duren. als ik dan die verhalen lees over hoe bijzonder t is, vind ik dat ook wel eens jammer dat ik nog niks voel.. hihi maar ja.. komt vanzelf denk ik dan maar zo
ik voel de kleine echt heel erg als ik de tijd voor neem... dan ga ik op bed liggen op mijn rug en dan aan een zijkant van mijn buik wrijven ( placenta ligt voor dus ik voel de kleine nu nog alleen aan de zijkant en onderkant) en dan krijg ik vanzelf reactie van die kleine heel apart maar heel bijzonder... maar heb ook wel eens dat ik niks voel hoor... komt met de tijd wel.. maar kan begrijpen dat als je nog niks gevoeld heb dat je dat wel heel graag wilt... ik heb nu wel wat gevoeld en heb nu zoiets kleine groei goed zodat je binnenkort ook aan de buitenkant voelbaar is zodat ik het met mijn vriend kan delen