1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een super leuk nieuws :)

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

En weer goed nieuws al die mooie 20 weken echos.

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    fijn dat alle 20 weken echo's goed zijn!

brademarie; wow dat je je buik al ziet bewegen, gaaf hoor.

kleine is hier nu ook aan het schoppen, heb het idee dat hij best hoog zit, voel het als ik zit rechts onder mn ribben.

kosten; heb hier pas 12 euro uitgegeven voor de baby, heb me goed in kunnen houden. maar goed we hebben alles al van de eerste dus dat scheelt. moet alleen nog gordijnen hebben voor op de babykamer, zal zo eens online kijken bij de leen bakker of de kwantum.

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Joyce, wat ben ik ook een nieuwsgierig aagje hè :). Maar het is me helemaal duidelijk! En je moet roeien met de riemen die je hebt en zo te lezen doen jullie dat hartstikke goed!

Ik zal morgen een foto van het kamertje maken, want het is nu al donker. Het is nog een helemaal leeg kamertje, maar al zo opgeknapt. Het was eerst ons rommelhok en zag er echt niet uit met vies versleten tapijt en gaten en vlekken in de muren.

Ik let wel echt op de kosten en probeer de aanbiedingen te nemen, maar ik vind het allemaal best wel prijzig en snel oplopen. En soms kun je iets gewoon niet weerstaan :cool:

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ahum.. Je vriend is zijn huis aan het onderverhuren.. En jij hebt stufi en de hele mikmak. Hier kun je prima je huis van betalen. Dan heb je toch bijna een volledig inkomen over?..

Ik zou lekker samen gaan wonen in zijn flatje.. En jouw huisje opzeggen.

......... Ik heb echt zo'n hekel aan van die misbruikende mensen. Je krijgt een sociale woning omdat je dat nodig had. Nu dus niet meer.

Intussen is hij lekker aan t cashen omdat ie zn huis onderverhuurd heeft.

Ik ben er echt op tegen.. Sorry.. Je neemt een woning weg uit de sociale sector en maakt misbruik van alles.

Ga je straks ook nog de alleenstaande ouderbeurs aanvragen?........... Aso.

6. ik let ook goed op hoor.. zeker omdat mn vriend door de crisis ontslagen is en nog altijd nergens word aangenomen.
    koop het kamertje van mn vriendin over, maxicosie krijg ik van mn andere vriendin. verder ook heel veel kleine spullen van vriendinnen.. zoals hydrofiele luiers enzo.. badje met toebehoren staat nog bij mn zus op mij te wachten haha .. dus overal en nergens trek ik het vandaan.
    het enige wat ik dus nog niet heb is een box en die vind ik zooo duur.. zelfs op mp.. maar komt wel goed..

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Effe een gekke vraag misschien.. Maar hebben jullie ook al last van lekkende tepels? Ik heb nu sinds bijna 2 weken af en toe echt een natte plek, zeker als ik net warm gedoucht heb of naast m'n man lig die nogal warmte afgeeft (heet is klinkt zo raar haha)

8. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken trouwens de kamer en meubels van mijn zoontje, heb tot nu toe 15 euro uitgegeven aan de baby? Dat was voor een leuk kledingsetje :)

9. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    lekkende tepels; nog niet echt, wel zit er soms zo een aangekoekt stukje/laagje op. dat wordt dus compressen halen voor je.

geslacht; weet even niet wie het vroeg, maar ik heb denk ik idd het geslacht een paar keer voorbij zien komen. dus ben redelijk overtuigd dat ik het geslacht weet. maar mn man wil het absoluut niet weten dus ik zeg niks, en misschien heb ik het ook wel helemaal fout maar ik denk van niet.

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anne ik zie dat jij ook een kindje uit april 2011 al hebt, mijn zoo tje is van januari 2011 maak jij je nooit zorgen hoe je dat straks gaat doen.. Ik ben bijv bang dat mijn zoontje wakker gaat worden door het babygehuil in de nacht.. Hij slaapt best wel licht.. Hoe reageert jouw kleine op de zwangerschap?

11. brademarie nee geen last van nog.. miss dat dat ook bij een 2e sneller komt??

12. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien is dat het wel.. Gelukkig loopt het niet constant hoor maar soms heb ik echt zoiets van huh?!

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwnes een paar leuke geboortekaartjes voorbij zien komen! Leuk leuk!

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Brademarie.. Ik wel.. Werd vanmorgen wakker met een zeer bekende vlek op mn beddengoed. Verder merk ik t snachts weleens als ik met het omdraaien er langs kom bijvoorbeeld.

Maar veel is t nog niet te noemen.

15. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    ik probeer t ook goedkoop te houden..maar heb toch al zeker 2000 uitgegeven..
    babykamer meubels warem alleen 1000.. matrasje erbij lakens enz gaat zo snel..
    nu nog nieuwe vloer in de babykamer behangen enz.. uitzetlijst is wel compleet nu :) aleen nog een babyfoon.. :)

16. er komt bij mij zelfs niks uit als ik in mn tepels knijp haha.. geen idee ook wanneer dat eigelijk komen gaat??

hihi ja sm t kan hard gaan qua geld ja!

17. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    bij mij ook niets uit mn tepels hoor :p haha

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    mijn dochtertje is van maart 2011. ik ben ook weleens bang voor alles hoor. van de ene kant sta je er denk ik veel relaxter in omdat je weet wat je kunt verwachten maar dat maakt je juist ook weer bang! Je weet hoe zwaar de nachten zijn en de bevalling en de kraamweek niet alleen rozengeur en maneschijn is..en dat als de ene slaapt de ander wakker is etc..maargoed het zal allemaal wel goed komen...

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik had dat vorige zwangerschap ook wat later geloof ik. weet niet meer precies wanneer. heb het nu ook nog niet.

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik wil geen discussie oproepen maar ik hou hier ook niet zo van. iedereen werkt hard voor zn centen en je krijgt wat je kunt betalen. als we allemaal niet eerlijk zouden zijn waar eindigt het dan...wij wilden ook pas echt aan kindjes beginnen als we er financieel enigsinds leuk voor stonden. dat je geen gedoe en onrust hebt.

Deel Deze Pagina