@ Juf: ziet er leuk uit! Knap dat je dat zelf kunt. @ sm1990 en angelique: proficiat met de goede echo! @ Luvv: inmiddels zul je de echo gehad hebben, laat ons snel iets weten
dankje! Deze week 7 pakjes genaaid. Die dingen gaan steeds sneller. Nu maar even stoppen met pakjes naaien. En verder met shirtjes. We hebben alle kleertjes van ons zoontje nog. En het zelf naaien van pakjes en shirtjes is in deze kleine maatjes nog (een stuk) goedkoper dan leuke shirtjes in de winkel kopen. De stof is dan wel niet heel goedkoop, maar je hebt maar weinig stof nodig en dan is het omgerekend goedkoper. En ik vind het gewoon leuk. Bij mn zoontje kon ik nog geen kleren naaien en nu wel, dus dat doe ik ook.
Alles helemaal goed. Super opgelucht en blij! Niet zulke mooie foto's want kindje was erg beweeglijk. En m'n gevoel was juist. We krijgen wederom een dochter
fijn dat de echos goed zijn!! hier lijkt de kleine man baantjes aan trekken ofso weet niet wat hij allemaal aan doen is daar binnen maar dan voel ik links de heletijd poef poef poef en dan rechts poef poef poef en ohwja moet je blaas natuurlijk ook niet vergeten mam poef poef poef
Luvv gefeliciteerd! Danitcha, wat een spanning voor je. Zou mij ook niet lekker zitten. Hier gister ook 20 wekenecho gehad, duurde anderhalf uur. Kindje helemaal gezond, placenta is voor de baarmoedermond weg. Maar het bloedverlies is daar niet van gekomen. We hebben gister beangstigend nieuws gekregen. De placenta heeft deels losgelaten in het midden en er zit een retroplacentair hematoom! Een deel is losgebroken en zweeft in het vruchtwater met nog een paar bloedstolsels. Wat een verhoogd risico geeft op een ontsteking in de baarmoeder. Verder moeten we rekening houden met een vroeggeboorte en verhoogd bloedingsrisico. Voor het kind kunnen ze de komende 4 weken niets doen, maar als ik opnieuw bloedverlies heb dan moet ik direct komen, zelfs bij een drupje omdat achter de placenta meer dan een liter verstopt kan zitten....
@kortecol zo daar schrik in van zeg moet je nagaan hoe jullie geschrokken moeten zijn.. heftig hoor! voor de rest moet je nu volledige bedrust of dat niet? hoe voel je nu?
Wat fijn weer al die goede echos Kortecol jeetje wat schrikken zeg pffff ga voor je duimen dat het verder allemaal goed gaat rest van de zwangerschap! Namen hier nog niet echt mee begonnen mijn vriend heeft van de week wel een lijstje met 10 namen die hij mooi vind opgeschreven ik zal er dit weekend even naar kijken. Pfff vind het wel moeilijk vooral omdat ik het wel beetje bij mijn dochter haar naam wil passen.
@ Kortecol: schrikken zeg! Kan dat deel wat is losgelaten en rond zweeft dan nu geen kwaad voor jou of de baby? Moet je nu volledige rust houden? Heel veel sterkte!
middag! google.. daar mag ik niet meer achter van mijn vk hahaha kan me voorstellen dat je nu helemaal gek word danitcha.. knuff anne zoo das een hele waslijst hihi.. zijn die moltons ook echt nodig?? ik denk dat ik ook overal verder 3 van aanschaf, behalve dan dekentje, daar 2. heb al hele leuke en mooie gezien.. maar wacht nog even tot ik zeker weet dat t een meid is. mams fijn dat je gerust gesteld bent.. idd bij twijfel altijd vk bellen.. liever keer teveel dan te weinig toch.. idd erg leuk dat mensen nu ook echt zeggen dat je zwanger bent hihi ik hoef eindelijk eens niet mn buik in te houden hahaha juff gaaf gemaakt joh! dat kan ik niet hoor hahaha namen, jongens namen hebben we sowieso nog niet.. daar kijk ik eerlijk gezegd ook niet eens naar haha. meisjes naam hebben we al een week of 3.. ik kijk nog wel een beetje rond.. maar komt toch steeds op die naam uit.. maar ja wie weet.. we moeten nog even hihi meiden met goede echo's gefeliciteerd marszie hahha lekker bewegelijk dus.... kan de mijne wat van leren al moet het bij mij door een placenta en buikvet heen schoppen..en blijf erbij dat t een meisje is dus vandaar dat ik t nog niet voel kortecol jeetje. dat is zeker schrikken.. is daar dus helemaal niks aan te doen verder? knuffel
@ Danitcha, daar schrik je idd van hoop dat met rust de echo over 3 weken al beter is! @ juf, mooie pakjes heb je gemaakt!! @ luvv, fijn dat de echo goed was! En leuk dat je gevoel van een meisje weer klopte!! (Ik ben het er trouwens volledig mee eens dat je niet goed meer kan genieten van een "nieuwe" zwangerschap, na het verlies of complicaties van je kindje tijdens de zwangerschap. Helaas weten dat alleen diegenen die het mee hebbn gemaakt, of er (bijna) mee te maken hebben gehad) Het is niet meer zo vanzelfsprekend als mijn onbezorgde fijne zwangerschap en bevalling van mijn 1e!! @hier.... lieve speeltjes gekocht bij de hema... het roze buggy boekje, de knisper cupcake en de rammeltulp hihi. Kon het niet laten liggen!! Verder bij h&m de 2 roze overslagrompertjes, de bijbehorende broekjes met voetjes en de mutsjes! Voor mn zoontje ook nog wat tshirts en een short. Hij heeft alweer maat 110/116 qua shirts... en word volgende maand 3 jaar. Ligt het aan mij of is hij wel degelijk groot voor zijn leeftijd?
dat vind ik wel groot idd susanne haha.. de dochter van mn vriend word in april 5 en heeft die maat ook hihi..
ik wil ook shoppen!!!!!! haha maar durf niet zo goed.. stel dat ik allemaal leuke meisjes dingen koop en tis toch een jochie haha. bedoel 85% zeker blijft er nog altijd 15% over haha
@ kortecol, jemig.... dan heb je idd liever dat de placenta vor de bmm ligt dan dat ie voor een deel zweeft in je baarmoeder en er een hematoom achter zit. Goed dat je direct kan komen als je bloed!! Maakt mij ook wel weer ongerust.... alleen hier hematoom zo goed als weg met 18 wk. Alleen een stolsel nog aan de rand van de placenta, die dus voor de bmm ligt. Sowieso voor jou dus tot die 24wk echt afwachten erg stressvol.. je zal wel rustigaan doen neem ik aan!! (Voor zover dat kan met nog een kindje wat natuurlijk ook aandacht etc nodig heeft) veel sterkte en succes komende weken!!
@ Marieke, ja vind dat ook wel groot haha. Ik ben zelf 1.86 en mijn man 1.88 dus het zal wel in de genen zitten Broek gaat hij nu naar 104. Shirts 98/104 veel te klein en110/116 zijn ietsje te lang aan de onderkant, maar na een keer wassen zit dat ook prima! @ shoppen... je hebt bijna je 20wk echo toch? Dan zullen ze vast nog een keer kijken alsmje er om vraagt nog ff geduld... ik wist met net 16 wken ook dat het een meisje zou worden maar na de volgende echo geloofde ik het pas echt... en dan net voor het eerst wat voor haar gekocht...
Kortecolwat een heftig nieuws zeg... Poeh! Hopelijk blijft het bloedverlies weg.. En idd rust!! As deze 4 weken maar snel voorbij zijn, we duimen voor je meid! Voor de andere dames gelukkig goed nieuws, gelukkig maar.. Marszie ik vroeg me af hoe het nu met jou gaat, je had pas ff een fase dat t niet zo lekker liep..