1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden heel erg bedankt! Doet me goed even te kunnen vertellen hier.
    Vorige zwangerschap ging alles super

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Mijn dochtertje is 3,5 en zit in 98 /104 en is gemiddeld :)

3. hope73

hope73 Lid

11 jun 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kortecol sterkte hoor!!!!

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sterkte Kortecol! Ik hoop dat de beebs nog zeker een dikke vijftien weken lekker blijft zitten waar het hoort...

5. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet even niet wie het vroeg want heb zoveel gelezen..
    met mij gaat het redelijk geestelijk is het zwaar maar dat overleef ik wel is niet anders kan er niks aan veranderen dus ik moet er maar mee dealen...

lichamelijk ja heel erg benauwd en merk gelukkig nu wel dat mijn lichaam hard bezig is om weer beter te worden dus heel veel rusten zodat mijn lichaam alle energie kan pakken voor de kleine en om beter te worden!

6. ooo ja susanne dan zal het zeker in de gene zitten hihi.. mijn vriend is ook erg lang.. maar ik ben een kleintje.. dus denk dat ons kindje gemiddeld zal zijn haha

ik ben volgende week 20 weken ja, dinsdag heb ik de 20 weken echo.. dus dan ga ik het ook zeker vragen.

kortecol.. en wat als je die 24 weken bereikt? gaan ze dan meteen wat doen of is dat puur omdat ze dan als er wat is het kindje kunnen halen?

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke, dan is kindje pas levensvatbaar. Nog steeds hoge risico's dan. Het zit mij niet lekker allemaal

8. ja oke die snapte ik wel, maar bedoelde meer of ze dan gelijk iets gaan doen of dat het puur is dat als er wat gebeurd ze dan dus pas wat KUNNEN doen.. tis dus niet zo dat als je de 24 weken hebt bereikt ze gelijk aktie gaan ondernemen ofzo?
    kan me voorstellen dat het je niet lekker zit joh.. en dan duren de weken zoooo lang..

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Vanaf 24 weken gaan ze wat doen, omdat er vanaf dan overlevingskansen zijn, dacht ik.

10. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hee meiden,

Kortecol wat een verhaal.... hopelijk gaat t een beetje en ik hoop dat je nergens meer last van krijgt. Echt heftig!!

Hier lekker weekend het kindje vandaag niet op t werk gevoeld ma toen ik eenmaal op de bank zat niks anders als bewegen.. ik zag me buik gewoon heen en weer gaan. Zo leuk!!

Wat is t koud he hoorde van de klanten dat t morgen nog kouder werd. Ik hoop dat we ook een hele lange zomer hebben!!

Verder niks geks te melden eigenlijk..

11. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Sterkte kortocol en beterschap marszie!

Heb toch ff opgezocht over die vergrote nierkelkjes nou daar lees ik ook niet heel leuke dingen over! :( NOuja afwachten maar, meer kunnen we niet doen..

Verder bij niemand dat de baby voor lag op groei?? :(met 20 weken echo

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan gaan ze niet per definitie ingrijpen, afhankelijk van de situatie

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zijn er toevallig dames die het niet zo breed hebben en een meisje verwachten? Zo ja, even pm'en.... Ik heb dan wellicht nog een heleboel kleertjes en dergelijke voor je...

14. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    echt spannend hoor kortekol.. ik voel me net zon zeur als ik mezelf hoor over die nierkelkjes en groei.. !!

Ik wil ook n lange zomer jeetje wat is het enorm koud zeg.

15. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim wat lief van je! Ik weet nog niets, alleen mijn moeder weet wat het wordt

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als je t niet zo breed hebt, heb ik ook nog wel t een en ander neutraal over..? Pm maar even dan ;)

17. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel lief van jou Kim, top!

18. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    En kortecol wat bijzonder dat jouw moeder wel weet wat het word!! :)

19. nou koud is het zeker, hier de viooltjes maar weer binnen gehaald.. stomme lente! hahaha

sm je bent geen zeur hoor!! zou ik ook hebben als er iets was.. ik heb dinsdag pas de echo.. dus nog geen idee.

kim das lief!!! ik weet het nog niet 100% zeker, dat ik het niet breed heb is wel 100% zeker hahahaha lief dat je andere wilt helpen hiermee!

20. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ja bij ons maar niet zo heel veel. T was zelfs grappig alles in het rijtje van de 20w echo was op de 20w behalve de buik omvang Haha die zat op 21w toen zei de vk nou dat kan nog weleens een dikkertje worden. Dus die van ons ligt ook iets voor.

Gaat er iemand een 3d echo maken??
    Gisteren een foto ervan gezien this wel super mooi...

Deel Deze Pagina