1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Kan iemand mij op de lijst zetten? 22-1 vk, 24-1 nekplooimeting (12wk echo)

Thnx

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Hartje gaan ze meestl pas luisteren na de 15 weken. Voor die tijd schijnt het niet goed te zijn? Heb ik gehoord.

Nou ik heb de stoep geveegd, maar heeft inderdaad niet zoveel zin. Heb ook wat zout gestrooid, dus dat helpt wel.

Maar hoe moet ik nu met de wandelwagen naar de supermakrt? De rest van de route is niet geveegd zag ik al. Er ligt hier wel 10 cm of meer en het sneeut nog.

Zoon tillen is geen optie, want heb ook boodschappen te tillen en dat wordt teveel dan.

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hi gigi, ja ik heb het geprobeert bij een vriendin... maar hoor ook niks!! (Alleen mn eigen hartslag) die van de baby hoort 2x zo snel te gaan begrijp ik. En ik hoor mijn darmen... hahaha mijn zoontje dacht een monster, arm kind hihihi.

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @jill, fijn dat je iets bent gerustgesteld!

@susanne, wij doen geen combinatietest maar kan mij voorstellen dat het spannend is! En volgens mij is het nog redelijk vroeg om te luisteren met de doppler. Ik zou het niet meer proberen als je daardoor onzeker wordt als je het niet kan vinden.

@juf, die sneeuw is leuk voor de kids om in te spelen, of om te bekijken vanuit je warme huis maar als je op pad moet ben je minder blij. Wij hebben gelukkig zaterdag al flink wat boodschappen in huis gehaald dus hoef de deur niet uit vandaag.

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Susanne: ja ik hoorde ook mijn darmen :) en het klonk de hele tijd alsof het hard waaide in mijn buik haha.

Ik heb net mijn nekplooimeting toch maar afgezegd. Ben al weken aan het twijfelen en vond dat ik nu de knoop moest doorhakken.

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Idd ook nog erg vroeg!! Maar dacht probeer het gewoon... beter niet kunnen doen :)

Ohh okee... ja wij zijn zwanger geweest van een dochtertje met down he (en zoveel meer) dus (pffffffffffffffffffffffffffffffffff) deze dagen duren mij te lang tot Donderdag!! Hoop zo dat het goed is...

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Sterkte susanne!

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier wel nekplooimeting maar pas volgende week. Ben ook erg nerveus. Hartje kon ik al wel vinden vanaf 9.5 weken. Maar moest heel lang zoeken. Toevallig gister weer eens geluisterd en toen ook na lang zoeken gevonden. Is dus niet zo gek dat je m nog niet kan vinden.

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook al een flink pak sneeuw ben er wel een beetje klaar mee met die zooi.
    Ik zal mijn angelsound ook eens gaan opzoeken op zolder.

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zo bang ben voor die 12 weken echo.

Ik zie het meer als een extra echo dan dat ik denk ojee straks is er iets mis..

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Dat is erg fijn dat je niet zo bang bent! Hier natuurlijk een ander verhaal. Wij hadden wel een kindje met ernstige afwijkingen. Dan sta je er toch anders in.

12. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Susanne, jeetje wat een verhaal. Ik begrijp met jou verleden dat de combinatietest heel spannend wordt. Maar kan een meisje ook gezond zijn, of helemaal niet?
    Ik heb vrijdag de combinatietest en vind het ook wel heel erg spannend. Je wilt toch dat alles goed is! Op mijn leeftijd wordt het risico ook wat groter. Maar het moet gewoon goed zijn!

13. Rose1982

me angelsound gebruikt helaas alleen mijn eigen harslag gehoord na even gegoogeld te hebben denk ik dat ik hem niet laag genoeg heb gedaan ;) dus straks nog eens proberen haha

14. Angelique1603

27 jan 2012
    96
    0
    0
    NULL
    Hoi Dames.!

Hier al een hele tijd niks laten horen, schreef in het heel begin mee in deel 1.
    Maar we zijn onze winkel aan het verhuizen en dat is nogal een ingreep, dit is een winkel van ruim 1000m2.

Hier gaat alles goed!
    Van het ziekenhuis door gestuurd naar de verlodkundige omdat alles gewoon perfect gaat, geen kwaaltjes gehad dus niet misselijk en dat soort dingen, maar wat niet is kan natuurlijk nog komen!
    Mijn uitgerekende datum is wel 1 dag vooruit gezet dus dat zou dan 5 augustus zijn, vandaag dus precies 12 weken! weer een beetje zekerheid..
    Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen.!

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Kans is natuurlijk ook groot dat t goed is. Denk dat het bij ons ook meer komt omdat we allebei een kindje hebben verloren. Dan sta je toch anders in de zwangerschap. Hopelijk goed nieuws voor ons allemaal.

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Mochten wij wel voor een combinatietest hebben gekozen hadden we geen extra echo gekregen. Dan zou er extra tijd worden ingepland voor de termijnecho.

@gigi, toch niet de combinatietest? Gewoon doen wat goed voelt! :D Je hebt je iig verdiept en je weet wat het inhoudt.
    Las van iemand die de combinatietest had laten uitvoeren en eigenlijk geen flauw idee had wat het inhield. Ze wist niet dat er een kansberekening uitkwam... Iedereen zijn eigen keuze waarom wel of niet om het uit te laten voeren maar om iets te laten doen zonder dat je je erin verdiept vond ik nogal 'dom'. Nou is bij die combinatietest geen kans op een miskraam maar wie weet dat ze een vlokkentest laat doen zonder dat ze daar info over heeft gevraagd en gelezen.... Ik vond het iig erg raar!

17. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Hier net de angelsoumd eventjes geprobeerd maar niks gehoord.

Vind dit wel de saaie weken. Volgende controle is pas over vier weken. Je voelt de kleine nog niet enzo. Hoop zo dat ik deze ook vroeg ga voelen

18. Rose1982

Jammer ik hoorde volgens mij ook alleen mijn eigen hartslag maar die was ook wat sneller dan normaal misschien zenuwen.
    Me vriend zei al nu ben je zeker onzeker nu je het niet gehoord hebt ik heel stoer nee hoor haha maar stiekum denk ik nu wel als het maar goed zit.

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @anne, hahaha. Kan niet zeggen dat ik het saaie weken vind.
    Ben nog steeds met vlagen misselijk. Gelukkig niet meer de hele dag door maar het begint aan het einde van de middag (heel fijn met koken).
    Maar het is nu idd gewoon maar wachten.... ;) Ik mag volgende week donderdag gelukkig weer.

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik ook niet heb er een goed gevoel bij.

Wie zou de afspraak vd nekplooimeting van 28 jan kunnen veranderen naar 1 febr?

Deel Deze Pagina