1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zooo was ik weer :)

anne hoe was je uitslag??

de 20 weken echo was super goed :D lag precies tussen alle lijntjes in dus top. ben helemaal blij!
    lag nog wel altijd met de hakken in t kruis, eigenwijs ding haha maar ook zij zei een meisje, dus dat is al 3 keer.. dan kan ik er wel vanuit gaan toch hihi. zij was voor 90% zeker..

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    super dat de echo goed was!!!!

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    marieke; fijn dat de echo goed was!

uitslag; ik heb geen blaasontsteking, waarschijnlijk toch bandenpijn. .gelukkig maar.

gewicht; hier wegen ze ook niet.

net tel. gehad dat mn oma in het ziekenhuis ligt met jawel een blaasontsteking haha en ze is enorm in de war. hoop dat ze snel opknapt ze is 90 en nog redelijk ter been.

zo ga nu aant werk tot half 6.

4. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marieke: fijn dat de echo goed was!

@ Anne: beterschap voor je oma.

@ Kim: ik word ook niet gewogen bij de vk. Ze hoeven dat kennelijk niet meer standaard te doen, dat vertelde ze. Ik weeg me gewoon thuis eens per week, vind het wel leuk om te zien hoeveel ik bij kom (zolang het niet te veel is natuurlijk haha).

5. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Nou nou wat een drama over dat water......
    Ik zie t wel. Mijn kerel zit in de ketels enzo dus ik zal t is aan hem vragen.
    Hij moet dat wel weten!!

Fijn de goeie 20w echo :).weer een geruststelling he.
    Op na de bevalling ;)

Gister nog even het bedje opgemaakt super leuk....
    Haha ik stapte er niks van hoe ik het moest doen gelukkig had mijn buurvrouw even tijd en kwam ze me helpen voelde me echt dom..... Haha..

Vanmorgen gewerkt blij dat ik thuis ben Gister was het een latertje geworden dus nu maar lekker rustig aan. Even opruimen en stofzuigen en ik van t wel goed.. dan ga ik heerlijk achter het raam in het zonnetje zitten.

Hier voel ik hem ook regelmatig jammer dat mijn vriend het nog niet voelt Gister had tie zijn hand op me buik en toen schopte die en toen vroeg ik voelde je dat nee zei hij. Jammer! Ma goed nu is t dan nog mijn momentje met ons uk :)

6. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Owjaa ik word wel elke keer gewogen. Ze doen dan wegen, bloeddruk, en de buik meet ze op. En hartje luisteren.

7. anne sneu voor je oma! misschien leef je zo met haar mee dat jij dr pijn voelt ;) heb ik ook gehad zon last en ook geen blaasontsteking.. alleen dat was al met 14 weken ofzo...

worden jullie niet gewogen nee? hoeft van mij ook niet zo hoor met mn overgewicht hahahaha

mams nog even lekker intiem met je kleine man.. :)

hier is het waterprobleem al opgelost hahaha. mn zus heeft nog een flessenwarmer die ik mag hebben :)

8. hier doen ze nog geen buik meten.. wel bloeddruk en wegen

9. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vk doen ze vanaf 20 weken de buik meten. Tot nu toe had ik bij elke controle een echo, vanaf nu niet meer en meten ze dus alleen de buik en luisteren ze naar het hartje.

Ik voel de baby nog altijd niet :( Ben al bijna 21 weken! Het maakt me soms wel onzeker, vanochtend nog maar even geluisterd met de angelsound, dat stelt dan wel een beetje gerust.

10. gigi erg is dat he.. heb ik ook hoor.. ik heb dan geen angelsound.. gelukkig mag ik over 2 weken weer naar de vk. maar ja misschien maken ze dan ook wel geen echo meer ..

11. juf85

juf85 Niet meer actief

wegen moeten wij gewoon thuis doen. Dus ik doe het altijd de ochtend dat ik naar de VK moet.

Ik voel mn kindje nu best vaak. Hij zal dan wel hard moeten trappen, want de placenta ligt voor. Wel fijn om hem nu zo vaak te voelen.

12. misschien dat jongens harder trappen hihi

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik heb zojuist de blije doos opgehaald.

Leuke doos! Veel nuttige dingen en eigenlijk niks wat je niet gaat gebruiken. Reclame valt me ook reuze mee..

14. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook de uitnodiging binnen dat de blije doos op kan halen maarja eerst maar eerst beter worden voordat ik de stad in ga

15. marszie nog niet beter meid? balen!

ik heb nog geen uitnodiging.. krijg je die vanaf 20 weken ofzo?

16. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik mag de doos ook ophalen

17. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb de uitnodiging vanmorgen in mijn mail gekregen...

nee nog steeds niet beter vanmorgen nog naar huisarts geweest
    nog steeds de keuze gemaakt om mijn lichaam het zelf te laten genezen zonder medicijnen maar ben nu al 2.5 bezig waarvan 1,5 thuis... longen klonken gelukkig wel stuk beter dan de vorige keer dus lichaam is wel aan genezen en aan vechten maar duurt een eeuwigheid gevoelsmatig haha...

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Vervelend he? Hier duurde de griep ook erg lang.
    Beterschap!

19. ja dat duurt lang.. ook omdat je zwanger bent. dan duurt alles veel langer.. hopen dat t nu snel de goede kant op gaat!

o krijg je die in je mail ja die uitnodiging?? ff opletten dus hahaha

20. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook vanochtend de mail dat ik de blije doos kan ophalen, inderdaad per mail Marieke. Ik ga morgenavond naar de Prenatal, kan ik meteen nog wat shoppen :)

Marszie, beterschap! Vervelend dat het zo lang duurt.

Deel Deze Pagina