Ik ging trouwens vandaag langs de Prenatal om de blije doos op te halen - was hij er niet. Moest er zeker wel een drie kwartier detour op na houden op weg naar huis. Baalde er mega van! Mja, morgen dan maar. Het viel mij trouwens op dat er bij de Prenatal ook enkel 'blije dozen' werken. Jemig... Ervaren jullie dat ook zo?
ben er nog niet geweest joycey.. heb de mail van prenatal nog niet binnen.. mag wel de felicitas doos ophalen van de week.. altijd leuk zon doos uitpakken en kijken wat erin zit hihi.. net of je je kerstpakket open maakt.. neem aan dat overal t zelfde in zit bij iedereen.. dus als je t niet erg vind niet zeggen wat erin zit hoor hahhaha. vind het zelf leuk om te kijken haha
@ Joyce: bij de prenatal bij mij in de buurt werken inderdaad ook voornamelijk 'blije dozen' wat dat betreft vind ik de service bij babydump en babypark veel beter. @ Marieke: volgens mij zit niet overal hetzelfde in die dozen (wat ik hier op het forum ten minste heb gelezen). Bij die van felicitas zat erg veel reclame vond ik, maar verder wel leuk.
oke ja dat las ik ook maar dat ging geloof ik om die babydump doos toch? ach jaaa we zien t wel hihi eerst de mail maar eens krijgen.. halen jullie de andere doos ook op?? van felicitas
Ik heb de felicitas opgehaald en die van de babydump. Nu enkel nog de Prenataldoos. En nee, no worries, als jullie niet willen dat ik zeg wat er in zit, dan zal ik het niet zeggen!
hihi voel me altijd net een klein kind als ik een doos (kerstpakket of in dit geval dus zon doos) open mag maken hahha stom he
hmm dat is minder, nu weet ik dat je ongeveer 3 tot 4 keer in de gehele zwangerschap momenten hebt waarop je wat bloed kan verliezen en dit dus niet slecht hoeft te zijn.. maar kan me voorstellen dat je in paniek raakt. zou ik ook hebben... niet toevallig net seks gehad ofzo?? gewoon even vk bellen meid als je t niet vertrouwd
Rose, dat is zeker schrikken. Het kan een gesprongen adertje in je baarmoedermond zijn, maar ik zou voor de zekerheid even je vk bellen. Peony, weet jij nu al wat het wordt? Of wil je het niet weten?
Nee sex is 2 dagen geleden, net wc geweest en was niks meer te zien. Kijk het even aan maar pff wel even schrikken zo.
ja dat kan ik me goed voorstellen joh.. je gaat er niet meer vanuit rond deze periode in de zwangerschap.. dus als je t dan ziet schrik je wel even ja
@ kortecol en kim Wat heftig meiden. Een hele dikke knuffel voor jullie! En heel veel sterkte. Hier gister ook nog even naar de prenatal geweest wel wat gekocht maar niet zoveel ik heb het allemaal wel zoon beetje. Mijn vriend kan t kindje ook nog niet voelen maar hij is wel druk met het kamertje en ook nog even bij intratuin geweest en zagen veel leuke speeltoestellen en zei die maak je even een foto dan kan ik het misschien namaken dus hij er ook wel druk mee gelukkig.. Nu lekker voor de buis met het zonnetje op me ramen en wat zien die eruit bah bah mogen eerst maar even zemen Fijne avond allemaal.. Hebben jullie ook zoveel zin in ...... lekkere dingen koek enzo..
mams eeeh jaaaa liggen hier gevulde koeken, donuts, kitkat.... heb net al 2 kaasbroodjes op .. heb echt een vreetkick haha maar houd me nog even in.. of zal ik toch vast een gevulde koek pakken.. hihi
@ Marieke: in de doos van babydump zit helemaal geen reclame, alleen maar leuke spulletjes @ Rose: ik heb dit ook een paar keer gehad, hoeft niks te betekenen. Hou het in de gaten en anders je vk bellen. @ Mams: ik heb net een zelf gebakken brownie gegeten
Hihi, lekker koekjes, stroopwafels, chocolade.... @danitcha, we weten het niet. Echoscopiste heeft er netjes 'omheen' gekeken en wij zagen niets als leken zijnde. Haha! Hoe issi met jou? Weten jullie al meer? Haha, dat plaatje van die bus!
@Rose: Oh jee ik zou ook wel even schrikken inderdaad. Heb je al gebeld met de vk toevallig? Zal vast niets zijn hoor, maar kan nooit kwaad even te bellen. @Lekkere trek: Jahoor heeeeel bekend! Ik had me zo voorgenomen deze zwangerschap wat minder te snoepen en de extra kilo's te beperken, maar ik ben nu al 22 weken aan het schransen geloof ik.... Nou ja, ik schransen, ik snoep gewoon best wel veel. Mn collega's kijken nergens meer van op geloof ik haha. Ik ben tot nu toe 5 kg aangekomen, ik had gehoopt dat het wat minder zou zijn Voor vanavond heb ik nog een kersenflap liggen, die had mn man meegenomen. Ja, weggooien is ook zonde, dus ik offer me wel weer op hoor Vanavond weer op controle bij de vk geweest. Ik heb het advies gekregen minder te gaan werken, omdat ik veel last heb van harde buiken. Nu rekening houdend met mijn voorgeschiedenis willen ze geen risico's lopen (en ik ook niet!), dus ze stelde voor dat ik elke dag 2 uur minder ga werken. Nou mag ik dat morgen mn manager gaan vertellen......pfff wel moeilijk hoor. Maar ik moet nu voor mezelf en ons babytje kiezen.