1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier net van de verloskundige geweest...
    mamma en kleine man weer goed gekeurd..
    kleine was lekker aan schoppen doen ze naar hartje wou luisteren haha... alles groeit volgens het lijntje dus dat is super...
    het slechte slapen hoort er bij en die buikpijn die ervaar hoort gewoon bij mij zwangerschap dus kortom leer er maar mee leven haha... buik was volgens de verloskundige flink gegroeit haha
    nou daar ben ik ook mee eens heb gevoel dat per dag groter word haha...

kwam ook een kennis van mij tegen toen ik de wachtkamer in liep en die schrok zich rot ze zei hier was zo bang voor dat ik iemand tegen zou komen die ik kende hahahahahahaha ik kwam niet meer bij... ik herken dit wel had meer dat mensen zouden zijn als daar naar binnen ging mijn praktijk is zeg maar max 2 minuten lopen van mij huis vandaan dus genoeg mensen die het hadden kunnen zien haha

vandaag even wat taakjes afmaken en even lijst maken met wat we allemaal al hebben voor ukkie want ik zie door de bomen het bos niet meer...

2. morgen!

joycey suc6 vandaag!

mams wow dat is idd wel heel duur voor een lakentje haha.. ik heb er 2 bij babydump (wit met een borduur tekst) en die waren 9€ per stuk.

en qua kaartjes vind ik het nog meevallen hoor.. ik kwam met 50 kaartjes ook steeds rond de 150 euro uit.. dus dan klopt jou bedrag wel. al zullen we nu duurder uit gaan zijn omdat we t toch bij de drukker laten doen.
    zit trouwens ook een kortingsbon in de etos doos voor geboortekaartjes..

anne jeetje ben je klaar mee.. snap niet dat mensen niet nadenken he.. suc6 iig vandaag in t ziekenhuis!

3. marszie fijn dat alles weer goed was!

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Kim en Kortecol. Toch wel heel toevallig dat jullie in een soortgelijke situatie zitten en dat op een zwangerschapsforum. Jullie zijn toch een ander soort "lotgenoten" nu. Ik hoop dat jullie iets aan elkaar hebben. En Kim, geen zorgen nu maken over de school, die energie heb je ergens anders voor nodig. Nogmaals sterkte beiden!

Marscha, fijn dat alles goed is! :)

Juf, zoals jij kan naaien, hoef je ook niet te shoppen. Zelf maken is dan veel leuker! En je kan het precies zo maken als je wilt.
    Ik heb ook die kortingsbonnen van de h&m, maar waar die nou uit komen? Felicitas-doos? Het was rond de 9 maandenbeurs. Ik heb in de winkel een pluchen boxpakje gekocht met oortjes en een knoedeltje. Echt voor in de winter, heerlijk zacht en warm.

Anne en Joyce, succes vandaag! (met 2 heel verschillende dingen)

Namen. Zijn we nog niet uit. Ik wel, maar vl is het nergens mee eens. Maar iets zelf verzinnen lukt hem ook niet. Kan nog wel een lang verhaal worden...
    Kaartje. Hebben we al, gelukkig! Nu nog even het aantal bepalen...

Ik heb denk ik teveel gewinkeld gisteren, want vandaag heb ik opeens gigantische bekkenpijn. Het is zo raar, de ene dag heb ik nergens last van en de andere dag kan ik me amper bewegen.
    Vandaag over een week de echo. De dagen kruipen echt voorbij...

5. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik doe vandaag rustig aan. Dinsdag naar de stad gefietst en gewinkeld, dus veel bekkenpijn. Gisteren een eind gelopen + boodschappen gedaan.
    Vandaag alleen naar de winkel om de hoek en verder rustig thuis.
    Zoontje had net een boze bui, even genegeerd en nu speelt hij toch...

6. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ok dan moet ik nog even wachten. De etosdoos kan ik pas aanvragen als ik in nederland ben. Dat moet nog net kunnen, moet voor 34 weken geloof ik. De blije doos had mijn zus voor mij aangevraagd. Ben zo benieuwd wat er in zit maar ik moet nog eventjes geduld hebben tot juni.
    Leuk he dat naaien? Vind ik ook erg leuk, heb alleen geen goede stofjes op het moment en kan ze hier jammer genoeg niet vinden.

Namen: nog steeds geen idee, wel wat lijstjes gemaakt maar we zitten een beetje met vernoemen en onze verschillende culturele achtergronden dus is niet heel makkelijk...
    Kaartje: heb laatst voor het eerst eens gekeken. Wij hebben niet zoveel te besteden dus zit er over te denken het zelf te maken. Misschien zelf tekenen en dan inscannen. Maar zag wel een paar leuke kaartjes voorbijkomen op de sites.

Weer een paar goede controles/echos's: altijd fijn!

7. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow, zijn ze afgewerkt met een gouden randje ofzo? ;) Dat is inderdaad wel veel voor een WIEGlaken ook nog. Bij Hema zag ik gister best leuke, wit met geborduurd randje, rond de 5 euro. Bij Babydump hebben ze ook best leuke, vanaf 7,95, met teksten als Welterusten, Kiekeboe, etc. Maar je kunt ook gewoon ledikantlakens ipv wieglakens kopen, wat je 'over hebt' vouw je gewoon onder het matras weg en die lakens kun je dan later ook gewoon voor je ledikant gebruiken.

8. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Danitsha wij hadden dat ook met de namen ik had een lijst met wel 10 namen en geen van alle vond tie wat of dan vond tie er 1 mooi en toen zei die later zo heet die ook al. Toen zei ik verzin jij dan wat nee dat deed tie wel eff ik heb een week gewacht. 1naamvond ik super leuk ik dat zei ik elke x. Nu heb ik toch me zin gekregen haha gewoon doorzeuren dus :).

Haha nee geen goud randje en t is een gewone laken voor in het ledikant .
    Dan ga ik een keer bij de babydump kijken, dat is hier een stuk rijden en het is niet me favoriete winkel. Ma goed dat is geen geld natuurlijk.

Fijn die goeie echos ii mag volgende week weer en daarna mag ik om de 3weken yes !
    Zit aan een 3d echo te denken lijk me wel leuk maar wel 100euro. Doen jullie dat ???

9. mams ik vind het teveel geld. we hebben het niet super breed dus zolang ik hem niet krijg ga ik geen 3d echo doen hahaha.

hier net even een foto van mn buik gemaakt.. als ik m op de foto zie dan denk ik wow!!!!! hahaha heb ik zelf heel niet zo in de gaten..

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Marieke!

Wij doen wel een 3D echo, onze vk doet dit eens per maand voor maar 25 euro, dus dat is geen geld :) Eind mei heb ik de afspraak staan, ben dan 30 weken.

11. ooo ja dan had ik het ook gedaan voor dat geld gigi!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Marieke: Mooie buik hoor! Mag je trots op zijn:)

@3D: Doen we deze keer niet. Hebben we vorige keer wel gedaan, en kostte toen 50 euro (verschilt echt veel per bureau, dus de moeite om even rond te kijken). Dat vind ik ook nog wel meevallen.
    Misschien dat ik me over een paar weken nog bedenk, aangezien het ook wel leuk is voor ons meisje om later te hebben (DVD).
    Het is wel het mooiste rond de 26/27/28 weken zeiden ze destijds.

Dit vond ik wel een handige site: Praktisch alle pret-echo adressen van Nederland en de kosten van de pret echo op een rijtje.
    Staat per provincie waar je het kan laten doen, en wat de kosten ongeveer zijn.

13. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een linkje naar de lakens: Basic Lakens Tekst 75 x 100 cm | Basic Collectie | Baby-Dump Maatje groter (ledikant) kosten ze 9,95. Vanaf 20 euro bezorgen ze gratis thuis, dus als het voor jou ver rijden is, is dat misschien nog een aantrekkelijke optie :)

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik twijfel ook een beetje over een pretecho we hebben bij onze dochter wel gedaan, vind het dan eigenlijk ook leuk dat deze meid ook fotos krijgt voor later.

Even een 24 weken dans :p

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kortecol en kim sterkte de komende tijd meiden.

16. thx minime :D

17. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon bijna mijn 22 weken dansje vergeten :D Bij dezen dus **danst**

Ik voel de baby nu echt goed, zo leuk is dat! Ik merk wel dat ik er op kantoor enorm door raak afgeleid, mijn collega's zullen zich wel afvragen waarom ik steeds zit te glimlachen en niet zit op te letten ;)

18. hihi leuk is dat gigi..

ik voel het nog altijd niet super.. af en toe voel ik iets dat ik denk dat moet het haast wel zijn.. maar helaas nog niet over duidelijk

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik voel het de ene dag ook beter dan de andere.
    Altijd wel een paar keer per dag. Vooral leuk als je op je werk zit inderdaad, even leuke afleiding:)

Ik kijk nu nog meer uit naar de baby dan bij de eerste zwangerschap. Nu weet ik wat ik kan verwachten en hoe geweldig zo'n lief klein hummeltje is :D :D

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hoe doen jullie het tegenwoordig met beha's trouwens?
    Mijn eigen normale bh's zitten echt te strak, dat zit niet lekker meer.
    Nu heb ik nog 2 bh's in een maatje groter, nog van de vorige zwangerschap, maar dat zijn ook gewone bh's.
    Hebben jullie ervaring met meegroeibeha's of wat hebben jullie aan?

Deel Deze Pagina