1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb nog mijn gewone bh's aan... ik heb al van mezelf een mega maat haha dus hoop niet dat mn boobies zoveel nog gaan groeien

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 bh's gekocht in een maatje groter, en ik heb nog 2 in mijn oude maat die nog enigszins goed zitten. De meegroeibh's die niet te duur waren vond ik vrij lelijk en de mooie waren weer heel duur, dus voorlopig ga ik er geen kopen.
    Overigens heb ik normaal maar cup A dus ik ben er wel blij mee nu ;)

3. hihi je mag wel wat van mij hebben hoor als je niet meer zwanger bent haha... ik heb cup E.. zonder dat ik zwanger ben dan, gelukkig pas ik nog in mn eigen bh's..

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik draag sinds deze week voedingsbeha's ze groeide mijn oude bh's uit ;)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Pfffffffff wat een dag... (lang verhaal, haha)

Ik heb in ieder geval de Prenatal-blije-doos opgehaald, mijn tentamen gemaakt, in discussie geweest met het ziekenhuis of ik nou wel/niet mee doe met dat onderzoek (NEE!) en verder het huishouden gedaan en wat boodschappen en ik ben he-le-maal gesloopt!

Ik draag overigens nog steeds mijn eigen bh's soms, maar dan wel op de grootste stand en de bandjes los... Ik heb ook voor de zekerheid 2 grotere bh's gekocht en die zitten stiekem wel tien keer lekkerder. Mijn vriend zegt: TJEUZ, nu mag het wel stoppen hoor! Ik heb van mijzelf namelijk al een D-cup, en nu ga ik richting de E. Maar ik vind het nu wel klaar!!!

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Mams, dat heb ik ook geprobeerd om zoveel mogelijk 1 naam te noemen, maar dat werkte averechts. Die naam is nu zo de grond in geboord dat ik het zelf niet eens meer een leuke naam vind. Ik had een lijst met iets van 50 namen die ik te gek vond. Maar of het was een honden-naam, een buitenlandse naam, of whatever... Nu heb ik op een papiertje mijn top 5 geschreven, om door het bomen het bos te zien voor hem. En ruimte voor een top 5 van hem. Maar die blijft akelig leeg. Hij vindt gewoon echt niets leuk, ook niet als hij zelf zoekt. Maar gisteren zei hij over een naam "je bent met ergere namen gekomen". Dus dat is al iets!!! In ieder geval het meest positieve wat ik tot nu toe heb gehoord. Maar ik wil ook een naam waar we ons beiden goed bij voelen. En niet persé m'n zin doordrukken, en ik wil ook wel (wat) water bij de wijn doen, maar dan moet hij wel met IETS komen.
    Verder is het een schatje hoor! :D

Wauh Marieke, wat een toeter al! Echt heel mooi!!! :D Ik ben jaloers! Ik heb ook meteen een foto gemaakt hihi. Er zit iig vooruitgang in!!! Ik zal de foto er even bijzetten...

Bh's. Ik ben van een b-cup naar c-cup gegaan. Het valt iedereen echt onwijs op. En iedereen zegt het ook gewoon doodleuk, soms best wel genant. M'n boobs groeien harder dan m'n buik ;). Van mij mag het nu wel stoppen. Ik heb gewoon bh's gekocht die een maatje groter zijn.

3d echo. Wil ik zeker doen, lijkt me heel bijzonder. Ik vind het alleen wel onwijs duur, er wordt goed aan verdiend ;). Hier kost de goedkoopste optie 85 euro. Minime, dat lijstje is handig, maar helaas een beetje achterhaald. Als je doorklikt zijn de prijzen veel hoger. Daarbij krijg ik nu extra echo's in het zkh. Maar ja, dat is helaas 2d.

Ik voel de baby ook super goed en vl ook ondertussen regelmatig. Het lijkt alleen wel alsof de baby het krapper krijgt dan eerst, ik voel hem steeds vaker schuren langs de wand, hebben jullie dat ook?

Bijgevoegde bestanden:

7. oo maar jij hebt ook een mooie buik danitcha.. bescheiden maar je groeit ook al aardig door nu hihi

ik heb wel af en toe t gevoel dat ik de beeb voel bewegen, meer dan dat ik het voel schoppen.. want dat voel ik eigelijk niet.. of misschien weet ik nog niet dat dat t is ofzo haha.. maar heb soms wel t idee dat er iets schuift ofzo

8. juf85

juf85 Niet meer actief

De vorige zwangerschap had ik meegroeibh's, die zal ik maar weer eens opzoeken. Ik pas nog twee van mn gewone bhs.

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    'schuren tegen de wand'!!
    Whahahaa! :D
    Mooi buikje danitcha!

Weer een aantal goede echo's en afspraken bij de vk geweest las ik bij sommigen... super!
    Ik heb straks de 1e avond van mijn zwangerschapscursus. Zwanger & Fit, ik ben benieuwd. Heb er zin in.
    Ben ook begonnen met zwemmen. Heerlijk hoor. Lekker ontspannen!
    Fijne avond meiden!

Kortecol en Kim, ik blijf het zeggen maar heel veel sterkte de komende tijd! Denk veel aan jullie (ook al reageer ik niet dagelijks meer).

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Veel plezier vanavond Peony! Laat maar weten hoe het was... ik ben wel benieuwd!

11. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marieke wat fijn dat alles goed was de vk

Danitcha en marieke mooie buikjes hoor !!!

Gigi je had volgens mij gevraagd welke joolz we hebben gekocht ? was de special edition parrot blue

Kim en kortecol ook ik denk aan jullie hoor en leef mee!!

beha ook ik heb zelf al grote maat van me zelf dus pas nog net in mijn behas maar moet niet veel groter worden hihi

3d echo ga ik morgen voor bellen.

Naam ja ik twijfel nog steeds hebben wel een naam maar of het de naam is ... dat weet ik niet

verder hier alles goed kamertje bijna klaar alleen nog kleur op de muur en een muurschildering....

12. juf85

juf85 Niet meer actief

Deze week nog wat babykleren en een shirt voor mijzelf genaaid.
    Stipjes en datjes Het is een foto van voren (van mijzelf met dat shirt), dus de buik is niet supergoed zichtbaar.

13. juf nice :D

mic, ik moet volgende week pas naar de vk hihi

14. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    even ego;

vanmiddag vlak voordat ik naar het zkh moest kreeg ik een telefoontje van mn vader dat mn oma was overleden. ze is 90 jaar geworden. volgende week de begrafenis. je denkt er wel eens over wanneer het zal gaan gebeuren maar als de dag er dan is komt het toch hard aan.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Danitcha: Mooi buikje zeg! Bescheiden, maar past mooi bij je postuur:)

@Peony: Veel plezier! Ik heb 2 jaar geleden ook Zwangerfit gedaan, ik vond het wel heel leuk. Heel actief is het niet, maar wel leuk om even een uurtje met het zwanger zijn bezig te zijn, samen met 'lotgenoten'.

@micloveally: Ben benieuwd naar je kamertje! Foto als het af is?:)

@Kamertje: Hier is de babykamer zo goed als leeg (was kleedkamer). Alleen nog een hele berg schoenen. Geen idee waar ik die ga laten nog.... Volgende week hebben we vakantie (weekje Eifel), en daarna kunnen we dan echt beginnen met het leuke werk! :D

@Juf: Mooi gedaan weer! Ik vind vooral het eerste shirtje met groen/blauw echt super!

@Anne: Gecondoleerd met je oma. Ze heeft een mooie leeftijd bereikt, maar zoiets blijft moeilijk:( Sterkte!

** TIP voor vanavond**: Babyboom om 21.30 uur op Ned 1.
    Ik heb er lang naar uitgekeken, de andere twee seizoenen vond ik echt aangrijpend!

16. gecondoleerd anne!

jeetje.. zo zie je maar dat leven en dood heel dicht naast mekaar liggen..

17. ik hoorde het net ook, babyboom.. ga ook zeker weer kijken.. al zal het wel moeilijk worden..
    6 jaar ellende gehad.. is nog moeilijk te verwerken soms..

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Sterkte anne

19. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Juf, ik wil toch weer even zeggen dat je echt leuk bezig bent met je creaties! Krijg er inspiratie van, maar heb het nog even te druk. Straks hoop ik ook zo lekker aan de gang te gaan. Die klok is ook erg leuk, lijkt me ook wel wat. Heb je de basis wel zelf gekocht, of ook de klok zelfs gemaakt?

Anne, sterkte
    Kortecol en Kim, jullie verhalen zijn heftig zeg, sterkte.

Hier waarschijnlijk weer een blaasonsteking, krijg morgen duidelijkheid.
    Hoop van niet, maar denk van wel.

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @juf, mooie buik!

@anne, sterkte de komende tijd! Gecondoleerd!

Net terug van de cursus. Sporten stelde niet veel voor maar je leert er ook wel wat de juiste houdingen zijn, hoe je je evt. andere kinderen kunt tillen ed. Nog niet heel veel informatie maar vooral elkaar leren kennen en gezellig kletsen!
    Was leuk, volgende week weer!! :D

Deel Deze Pagina