Moest van de dokter rustig aan doen omdat ik harde buiken heb. Dus vind dit wel rustig doen... Zit op de bank, dus dat is rustig toch? Neem aan dat ik geen harde buiken krijg van mentale inspanning Tja, af en toe moet ik wel streng zijn voor mezelf anders loopt de planning hier in de soep. Doe veel werk thuis en dat vraag erg veel disicpline, niet altijd ideaal. Meesta wel hoor! Vandaag al 4 uurtjes gewerkt voor mn werk. Meestal in de middag en avond. Gisteren trouwens ook zeker 2 uur.
@annamama: leuk dat je beddengoed gaat maken. Doe je dat met kleine lapjes? Dus patchwork idee? Ik ga binnenkort ook met lapjes aan de slag ipv babykleren maken. Hier net weer thuis. Autos bekeken vandaag en bij schoonouders geweest. Nu nadenken welke auto het gaat worden.
Nee niet echt patchwork. Ik heb wel verschillende soorten motiefjes in dezelfde kleur. Weet nog niet precies hoe ik het ga doen. De kamer waar het beddengoed gebruikt gaat worden heeft aan een kant vrij druk behang. Dus wil dit beetje basis houden. Wat voor auto hebben jullie gekeken? Wij hebben ook gekeken voor een andere, moeten straks drie zitjes op de achterbank. Maar we zijn tot de conclusie gekomen dat de grootste autostoel ook voorin kan, dan kan ik op de overgebleven plek achterin. Maxicosi gaat dan in het midden. Past allemaal net, maar scheelt wel een nieuwe auto kopen. We hebben deze nog niet zo heel lang
hihi ja dan is dat wel rustig ja.. lekker hoor dat je nu klaar hebt wat je klaar wilde hebben. vraag me af wat er met die banners aan de hand is.. ik zie bij meer mensen die in de 20 weken zijn een 1 ipv een 2 staan.. voorbeeld bij annamama zie ik: 13 weken en 1 dag zwanger ipv 23 weken en 1 dag zwanger.. zien jullie dit ook of word ik gek
Mijn vriend heeft voor in de meivakantie een vakantie naar Frankrijk geboekt. Hij vond het belangrijk dat we er nog even tussen uit gaan met zijn tweeën! Wow Ik ben blij !
Hier ook weer veel harde buiken. Gisteravond waren ze best pijnlijk en had ook mega rugpijn. Vrees dat ik ook wat rustiger moet doen maar dat zal helaas niet gaan met een peuter erbij. Ik ben zelfstandig ondernemer en werk vanuit huis dus minder werken is bij mij geen issue want hoef er al geen volle dagen aan te besteden..
Ik denk dat die 2 van annamama op een 1 lijkt. Wij hebben een stationwagen, maar die moet deze maand weer voor de apk en kleine beurt en we willen wat anders. Dus het liefst voor die tijd. Nu is de twijfel tussen een ford focus die 4 jaar jonger is dan onze huidige auto en een opel astra die twee jaar jonger is dan onze auto. De ford is ongeveer 1000 euro duurder. Drie autozitjes naast elkaar is sowieso lastig dacht ik. Maar het lijkt mij niet fijn om ertussenin te zitten, dat past toch niet? Gelukkig hebben wij dat probleem niet. We hadden wel beide autozitjes meegenomen om te passen. Want de maxicosi schijnt verder uit te steken dan het vervolgstoeltje. Ik ben benieuwd welke auto mn vriend wil. Mij maakt het niet zoveel uit. Hij zou er een nachtje over slapen.
Ja, de 2 lijkt op ee 1, viel mij ook al op. Ben echt 23 w en nu al 2 dagen zwanger... Gaat zo snel nog. Nog 11 weekjes werken en dan weer verlof. Nog 2 keer een week vankantie er tussen, dus eigenlijk nog maar 9 weken. Onze oudste hoeft niet verplicht meer in een autostoel, maaar is erg klein voor zijn leeftijd, dus voor de veiligheid willen wij dat wel graag. Ik zit niet tussen in, maar de MC staat in het midden, daar hebben we een driepuntsgordel, dus dat mag. Links staat dan stoel nummer 2, en rechts zit ik. Voorin staat een autostoel 1, die zijn het grootst. MC is wel even breed, maar net op een andere plek breder. Dus MC en autostoel 2 pas bij ons wel naast elkaar. Als de oudste wat ouder is gaat hij rechts zitten op een zitverhoger, en de jongste van nu gaat dan links in autostoel 2. Hoop dat de baby voorlopig wel in de MC past anders hebben we als nog een probleem, maar dat zien we dan wel weer. Een nieuwe auto naar 2 jaar inruilen is zo'n afschrijving dat we elke maand dat we dat later kunnen doen, graag afwachten. Juf welke is er zuiniger? Dat merk je bij de aanschaf niet, maar wel elke keer bij de pomp! Zo, mn boodschappen zijn binnen. Was is zo goed als weg. Nu achter de naaimachine! Tot later.
Leuk Joyce! Wij gaan ook in de meivakantie een weekje naar frankrijk, naar Normandië/Bretagne. Waar gaan jullie precies heen? @ banners: die tweetjes lijken inderdaad gewoon op een 1, als ik inzoom met mijn telefoon zie ik wel dat het een 2 is. Wij hebben nu een heel kleine auto, voorlopig houden we deze ook. Met 1 kindje is dat ook nog wel te doen, hoewel we waarschijnlijk niet meer met de auto op vakantie kunnen. Als we de kinderwagen in de kofferbak hebben liggen is de auto al vol
ooo ik wil ook graag nog op vakantie! het liefste naar het buitenland.. maar ben bang dat dat financieel niet haalbaar is misschien iets zoeken dichter bij huis. wij hebben 2 auto's ik heb een corsa en mn vriend heeft een station diesel. die gaat er met de tijd uit. word te duur. maar ja eigelijk hebben we een grote auto nodig waarin we 6/7 mensen kunnen vervoeren. als de kids van mn vriend er zijn en de kleine strax kunnen we nu niet eens in 1 auto ergens heen.. en met 2 auto's rijden verdom ik.. dus moeten we nog maar eens over nadenken.. want om nou een nieuwe auto te gaan kopen voor zijn kids die maar om t weekend komen en waarmee we misschien een keer ergens heen willen met zn allen..... als ze uberhoupt nog elk weekend kunnen komen.. ik woon zo klein dat als de kinderkamer gecreeerd is, er eigelijk geen ruimte meer is om nog eens 3 andere neer te leggen.. dus dat zal wel om en om worden ofzo.. word nog een mooi drama ben ik bang.
@Gigi85; we gaan naar de Vogezen! Wij hebben er een tijdje voor gespaard - maar we wisten voornamelijk niet waar we naartoe zouden gaan. We hebben tien maanden gezocht naar een goede vakantie en we kwamen er totaal niet uit. We hebben een reisagent ingeschakeld; LOL.
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest. Ik ga sowieso de afgelopen vijftien jaar vrijwel nooit op vakantie en vind het best spannend. Hahaha. Maar ik heb er dikke zin in! Ik heb iets raars/gênants meegemaakt vanochtend. Onze kater is te vroeg weg gedaan uit het nestje, eerder dan netjes is, en is nu ongeveer anderhalf jaar. Ik was er helaas niet bij toen hij uit het nestje gehaald werd, anders had ik er een stokje voor geschoten want ik heb zelf al een poes die met 6 weken weg 'moest' en weet dat dat raar gedrag geeft. Maar goed... De kater gedraagt zich af en toe nog een beetje als een baby en komt dan in onze holtes knuffelen/likken/bijten en ligt dan te spinnen. Hij voelt zich dan erg geborgen en veilig. Dat knuffelen is prima en de nageltjes, ach ja, we laten hem dat maar doen - whatever, dat is mijn vriends verantwoording om hem zo vroeg in huis te nemen bij zijn mams weg. Ik liet hem in de slaapkamer vanochtend (mogen ze eigenlijk niet als we slapen) maar ik was te slaapdronken om hem tegen te houden en ik moest plassen. Vervolgens klimt hij op mijn vriend en gaat weer zijn 'vreemde gedrag' vertonen. Ik doe mijn ogen dicht en wil weer gaan slapen. Ik voelde dat mijn vriend hem opzij gooide en ineens kwam hij mijn kant op. Omdat ik het zielig vond dat mijn vriend hem eraf gooide, bood ik mijn arm aan om in te kroelen/knuffelen. Gaat hij ineens als een idioot aan mijn tepel lopen lurken en met zijn nagels in mijn borst trappelen om melk op te wekken. Ik had echt zoiets van: JIBS WAT DOE JE?! OMFG. En ik heb hem ook direct naar mijn arm gedirigeerd - en toen hij weer terug wilde komen maar aan het voeteneind geplaatst waar hij ging slapen. Mijn vriend vertelde later dat de kat eerst geprobeerd had om 'melk' uit zijn tepel te halen - en vervolgens dacht dat hij bij mij meer succes zou hebben. En zit hij mij uit te lachen. En mijn vriendin - aan wie ik het vertelde - ook. Ik vind het ranzig en blegh. Nou echt hoor... Daar ben ik mooi klaar mee. Ik zit nu al met het beeld in mijn hoofd dat ik straks ons kindje links heb, en de kat rechts aan mijn borst. Getsie! Wát mankeert dat beest?
haha , lijkt mij heel maf. komt er bij jou al wat uit? Bij mij kwamen gisteren de eerste druppels. Ik had al een vermoeden, af en toe wat vlekjes in mn bh's. Ik hoop dat het nu eerst bij dru ppels blijft, ik ken verhalen van zwangeren waar het al uitliep snachts... Lijkt mij heel onhandig. Tijdens de BV periode had ik snachts spuugdoekjes in mn bh of washandjes om het op te vangen. HOop niet dat het voor de bevalling al zo erg wordt. We zijn eruit, het wordt de Opel Astra station. De focus is nieuwe, maar de astra is wat goedkoper. En we wilden niet teveel geld uitgeven. En de Opel garage kennen we en mn schoonfamilie kent die garage goed, dat is atlijd wel handig als er iets mee is.
hahaha maf beest.. hier lekt er gelukkig nog niks.. komt sowieso niks uit eigelijk. astra station is een erg fijne auto! hebben wij ook gehad.
Nee er komt bij mij gelukkig ook nog niets uit! Maar het idee gewoon he? Het is een kater van anderhalf/twee jaar oud die levende vogels versnipperd, jaagt op insecten en alles wat leeft dood wil bijten en normaal gesproken enkel brokken en rauw vlees eet... En hij wenst gewoon borstvoeding te krijgen. Ik ben toch geen koe? Hoe freaky is dat? De Astra lijkt mij tof ! Goede keuze.
Haha Joyce vaag zeg. Maarre je hoeft je geen koe te voelen maar een moederpoes. Daar ziet hij je blijkbaar voor aan Ik heb mn dekbedovertrek af! Echt heel mooi geworden. Ook nog gezocht naar gordijnstof maar nog niet gevonden. Vind het best lastig.