danitcha oo is dat zo? dat wist ik niet van die db.. druk weekje dus voor jou met allemaal echo's en vk enzo.. spannend weer marszie oo wat leuk! ik ben totaal niet crea bea aangelegd. somsvind ik dat wel jammer als ik dan zie dat mensen zulke leuke kleren maken haha. maar heb er denk ik het geduld niet voor en ben niet zo netjes, op rapporten van de kleuterschool staat ook altijd: marieke werkt erg snel en raffelt dingen af. knipt en kleurt niet netjes op of binnen de lijntjes.. dat is altijd zo gebleven haha ik heb ook wel 2 buikbanden liggen maar doe er nog niks mee. t schijnt wel fijn te zijn ter ondersteuning over een tijdje.. maar dan draag ik t wel onder een shirt ofzo..
@ aantal decibel bij concerten: dit kan geen kwaad voor de baby. Ik heb het nagevraagd bij zowel vk als gyn, ik ga zelf namelijk veel naar concerten en festivals. De vk zei dat kindjes er verschillend op reageren, sommigen worden heel actief, anderen slapen juist. Overigens realiseer ik me net dat we kaartjes voor een festival hebben als ik 35 weken zwanger ben, dat was misschien niet zo'n handig idee @ buikbanden: ik heb er 2 en draag ze onder mijn shirts, omdat veel shirts mij te kort zijn (ben vrij lang met een lang bovenlijf) Erover heen vind ik bij anderen leuk uit zien, maar bij mezelf niet zo. Wel heb ik ook zo'n bola ketting, maar draag hem niet altijd, ik vergeet mijn sieraden 's ochtends meestal. Ik moet morgen naar de bekkenfysio, ben benieuwd.
ik zou zon band idd ook eerder onder kleding doen. maar ja dat is smaak gebonden natuurlijk. hihi ach met 35 weken kan jij nog makkelijk feesten joh hahaha dan rollen ze je er wel heen ik mag morgen ook weer naar mn bekkenfysio. alleen doen wij niks meer aan mn bekken.. alleen nog kracht voor mn rug ontwikkelen om klappen om te vangen.. aan mn bekken kan ze weinig nog doen.. alle oefeningen al gehad.
even onder andere naam; maar ik ben anne 19791980 kortecol en kim; sterkte dames! cvm ; jeetje wat een verhaal, rustig aan hoor en de baby binnenhouden!! buikbanden; euhh weet niet zo goed waarmee ik dat moet combineren, dus heb er ook geen. hier vooral leggings met tuniekjes/jurkjes en dan straks in de zomer gewoon alleen het jurkje. zo ben net terug van de begrafenis. dat duurde nog lang zeg, ben helemaal k.o. tuurlijk helemaal emotioneel met al die hormonen. maar goed oma is iig weer bij opa wat ze al heel lang zo wilde. voor haar is het beter zo. kleine uk is hier zeer druk vandaag, schopt alle kanten op, maar kan niet zeggen of het hoofd nu boven of beneden ligt want ik voel zowel boven als onderin geschop?? pretecho laat ik niet doen deze keer. vind het veel geld en dat kunnen we beter voor andere dingen gebruiken. en we krijgen bij de gyn toch veel echo's en afdrukken daarvan. heb net het felicitas pakket gekregen, dat hadden ze opgestuurd?? ik had eerst de bon maar die was verlopen,,haha oeps, niet opgelet en nu hebben ze het dus via de post gestuurd. ga het zo dadelijk uitpakken, heb ik weer wat leesvoer dadelijk naar de chinees even wat afhalen, heb geen puf om te koken vandaag. zaterdag is onze dochter jarig en hoorde net op de radio dat het dan zonnig werd en 13 graden, heerlijk dus. moet alleen nog taart bestellen.
anna zal best een zware dag zijn geweest ja. sterkte! misschien draait je beeb wel om de haverklap om.. bij mij lag het nu ook anders ..al ligt t volgens mij nog altijd in stuit te voelen aan het getrappel.. lekker hoor mooi weer met de verjaardag.. hier zit ik nog te dikdammen hoe ik dat straks wil gaan doen als ik bevallen ben en meteen naar huis mag. ik woon in een erg kleine boven woning dus veel visite tegelijk is gewoon niet te doen. zat toen te denken aan een kraamfeest misschien bij mn moeder haar huis ofzo.. die woont wat groter en heeft een tuin. maar ja, de meeste mensen die ik daarvoor zou uitnodigen zijn toch beste vrienden en naaste fam. en ik vind niet dat ik kan maken om te zeggen dat die mensen dan pas mogen komen kijken, aangezien zon kraamfeest meestal na een maand pas gegeven word.. dus denk maar een goede kalender aanschaffen en kraambezoek maar gewoon mondjesmaat laten komen
@ Anne: gecondoleerd! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te koken op zo'n dag. @ Marieke: op zich is het toch ook geen probleem om maar mondjesmaat bezoek te laten komen? Lijkt me sowieso wat rustiger voor jezelf. Ik wil zelf ook niet te veel bezoek in één keer en ook niet te snel na de bevalling (wel natuurlijk de oma's en opa's en zo hoor).
Anne 19791980 gecondoleerd met je oma sterkte. Ook voor jullie nog steeds sterkte Kim en kortecol! peony wat fijn dat alles goed was !! Joycey fijn dat je er nu geen lat meer van hebt maar navragen kan inderdaad altijd toch. buikbanden nog niet echt mee bezig heb ook nog maar een heel klein buikje hihi buuf zei van de week nog waar is je buikje maar goed dat zal wel komen denk ik dan. Verder morgen weer naar gyn en blijf het spannend vinden gelukkig hebben we om de 4 weken een afspraak. En zijn ook in afwachting van een neefje of nichtje kan vanaf morgen geboren worden... leuk !!
Grappig, wat die buikbanden betreft. Die zijn erg veel in geweest, en nu wat op z'n retour volgens mij. Heb er erg veel via vriendinnen etc. te leen. Ik vind ze vooral handig als je vestjes draagt. Ik draag mn gewone vestjes waarbij ik dan alleen de bovenste 2 knoopjes dicht heb. Dan zie je dus de buikband alleen van voren. Als het straks wat meer zomer is dan zal ik ze minder dragen denk ik. O ja, met sporten doe ik het straks ook een buikband tussen mn shirt en broek, dan hoef ik verder geen positiesportbroek te kopen. Nu pas ik er nog wel in, iets minder strak touwtje aantrekken. Straks doe ik hem onder mijn buik, dan buikband, en daaroverheen gewoon shirtje.
Juf, voor je bekken is een zo laag mogelijke versnelling het beste. Als je kracht moet zetten, belast je je bekken. Als je een lagere versnelling gebruikt is het een constante beweging van je benen (dus ook bekken) en juist een goede training. Anders is het een zware belasting. Ik merk dat als ik onderweg vaak moet stoppen, en weer opstappen en op gang komen met 2 kinderen ik veel meer last heb, dan dat ik constant doorrijdt in bijv z'n de 5e of 6e versnelling (van de 8 dan). Misschiein heb je iets aan deze tip?
gigi ja is ook zo.. denk ook niet dat ik behoefte heb al de hele hut vol mensen hoor.. eerst zelf lekker genieten en de opa en oma's erbij. mic spannend!!! anna dat is idd dan wel handig ja als tussenstuk gebruiken zon buikband!
Ze is vanmiddag overleden. Ze heeft nog zo ontzettend veel pijn geleden vannacht. Het had eigenlijk een dag eerder moeten gebeuren. Voel me een beetje verslagen. Opeens is het huis leeg. Zijn de mensen weg. Ligt ze daar maar een beetje te liggen. Opeens is de stress weg, maar hoe ik me nu moet voelen dat weet ik eigenlijk niet. Verslagen. Leeg toen het gebeurde. Vol tranen, maar wetende dat ze nu in elk geval geen pijn meer heeft. Ik zal haar missen. Heel erg missen.
he meid toch.. nu t verdriet een plekje geven en aan je beebje en jezelf denken. je hebt gedaan wat je kon doen en beter had het niet gekund..
Kim sterkte de komende dagen, maar vooral ook daarna! Ik dacht dat ik al aardig buik begon te krijgen, maar collega vroeg vandaag of ik m'n buik thuis liet... Ze hoorde het pas vandaag, en had het ook niet eerder gezien. Tjonge, ben bijna 24 weken hoor! Nog 10 weken en dan verlof! Maar nee, nog steeds niet duidelijk zichtbaar dus. Met buikbanden dus hé! Die draag ik sinds vorige week. Vond eerder echt zo van 'geen buik, maar wel band, ben echt zwanger dus...'. Dacht dat het nu wel kon...
trouwens wel grappig.. als ik achter mn laptop zit, zit ik vaak wat voorover gebogen.. soms krijg ik dan echt een schop, zo van ga es rechtop zitten haha.. ik schrik me dan een ongeluk en schiet gelijk omhoog