Lieve kim heel veel sterkte zou zoveel willen doen voor je. is wel normaal dat je even niet weet hoe je moet voelen denk veel liefs en een dikke knuffel!!
Bedankt meiden. Ga zo slapen, in haar huis. Het voelt zo raar, zo onwerkelijk. Zo anders als anders. Ooit was dit voor mij een soort thuis. Ik hoop dat het over een paar dagen anders al voelen, maar momenteel is het gewoon een beetje eng. Zoonlief heeft het niet zo bewust meegemaakt als dat wij dat als volwassenen doen. Al heeft hij vanmiddag echt wel hele verdrietige momenten gehad en beseft hij nu ook echt wel dat ze er niet meer is. Het is heel dubbel, maar ik ben blij dat ze er niet meer is. Ze had zoveel pijn, het was geen leven meer. En ik heb er echt moeite mee dat ze vannacht zo'n slechte nacht heeft gehad. Het was haar laatste nacht, en die was zo slecht. Ik denk dat ze misschien wel het een en ander gebroken heeft vannacht. Zo slecht was het.
Wat heftig Kim... Pfff... Dit gun je niemand, al helemaal niet je eigen moeder... Heel veel sterkte met alle regel dingen en gecondoleerd met het verlies van jouw moeder.
kim heel veel sterkte jesus wat een korte nacht zeg heb het 5 uur zien worden gaaaaaaap maarja normaal kan dan wel even wat langer blijven liggen maar nu word onze loungeset straks geleverd dus ja dan moet je er wel uit.... dus ik loop in zombiemodus nu haha... mijn vriend zei net nog dat er uit zie of ik een nachtdoorgehaald heb nou zo voelt het ook zeg... de kleine heeft er weinig moeite mee die is actief als een malle... het is wel een boefje ik kan het nu echt aan de buitenkant voelen als hij hard schopt maar op het moment dat mijn vriend zijn hand op mijn buik legt beweegt meneertje niet meer haha.. vind wel beetje frusterend want wil zo graag delen met mijn vriend
Zijn er nog meer mensen hier verslaafd aan Purk? Purk's Slaapliedje (Dutch Sesame Street) - YouTube OMFG, ik heb er zelfs vannacht over gedroomd... (terwijl ik hem 2 jaar geleden voor het laatst heb gezien)
@ Kim: veel sterkte de komende tijd. Probeer niet te veel stil te staan bij die laatste nacht, ze heeft nu haar rust gevonden! @ Joycey: ik heb er nog nooit van gehoord... Volgens mij zag ik gisteren ook mijn buik voor het eerst bewegen maar toen mijn man er vervolgens bij kwam bewoog de baby natuurlijk niet meer. Ik ben net voor het eerst in maanden weer met de fiets naar mijn werk gegaan, ben best wel een beetje trots op mezelf
Oh wat lijkt me dat leuk, Juf! En goed gedaan, Gigi! Ik had om 09:30 een afspraak met de pastor van de RK kerk hier. Sta ik daar - pastor nergens te vinden. Nou moe! Als zelfs het grondpersoneel al onbetrouwbaar aan het worden is...
-edit- oh, de pastor nam gelukkig wel de telefoon op! IK STOND BIJ DE VERKEERDE DEUR. GRRRRRR!!!! Ik haat dit zwangerschapsdementie-gedoe.
hihi die joycey! ik ken overigens dat slaap liedje ook niet! ik voel de kleine wel schoppen, meestal begint dat smiddags en gaat t door tot savonds. nu dus rustig. maar het is nog niet zo erg dat ik het ook echt kan zien. ook mn vriend kan het nog niet voelen, als dat ooit gaat gebeuren..
Haha heel herkenbaar! Ik wilde net pinnen en vroeg me af waarom dat apparaat zei dat ik de verkeerde pincode had in getypt. Bleek dat ik het verkeerde pasje aan het gebruiken was De mevrouw aan de kassa keek me aan alsof ik gek aan het worden was
hahaha geweldig.. wat kan je toch een domme akties hebben als je zwanger bent.. hier ook geregeld dingen waar ik achteraf van denk.. blond??
@kim en anne, heeeeel veel sterkte de komende tijd! Heel erg verdrietig. Denk aan jullie beide. @harde muziek, vroeg aan de vk en die zei dat het geen kwaad kon. De muziek wordt gedempt door het vruchtwater ed dus je hoeft niet bang te zijn dat de kleine er nare gevolgen van zal overhouden. Op het moment kan de kleine in slaap vallen of juist heel actief worden. Maar ik moest vooral lekker genieten en naar m'n lichaam luisteren... Ik zal trouwens gewoon voor alle zekerheid niet voor een box gaan staan maar ergens waar lekker de ruimte is en je nog normaal met elkaar kunt praten. Ben trouwens ook niet zo van de buikbanden maar heb er 3 van een vriendin te leen. Eén heeft allemaal pailletjes aan de voorkant. Zij droeg die met oud en nieuw toen we gingen 'stappen'. Dat lijkt mij dan wel leuk met een feestje. Heb verder niet echt feestelijke kleding in positiefkleding....
ik heb maar 2 positiebroeken dus ben veel aan t wassen in een week hahaha. zat al een beetje te kijken voor broeken voor t mooie weer, maar online is niet veel soeps te vinden.. maar heb nu dus alleen 2 lange een blauwe en een zwarte broek.. wel balen als t van t weekend en volgende week zo lekker word..
volgende week zijn er zwangerschapkleding bij de lidl in de aanbieding ik ga daar 1 a 2 broeken kopen en die gaat mijn schoonzusje voor mij vermaken naar 3kwartsbroek voor het mooiere weer..
bij de lidl ja? hihi die hebben we niet.. eerlijk gezegd ook geen idee waar de dichtsbijzijnde is.. ik ga de 25e shoppen met mn ma.. dus tot die tijd moet ik t maar met lange broeken doen.. al heb ik 1 sweatpens achtige 3 kwart.. dus als t echt warm word doe ik die wel aan
Dit is precies wat mijn verloskundige ook zei. Ik weet niet of het binnen of buiten is waar je heen gaat, maar mocht het binnen zijn zou ik niet te ver van de uitgang gaan staan. Ik was vorige week naar een concert en moest een paar keer naar de wc of wat te drinken kopen en ik vond het met mijn buik best eng om me tussen de mensen door te wringen, werd er een beetje claustrofobisch van (ik stond wel helemaal achteraan, maar in het midden en wc en bar waren aan de zijkant).
@gigi, heb over 3 weken een feestje van vrienden binnen. Het wordt in een kroeg gegeven en ken gelukkig veel mensen (scheelt toch ook weer). De eigenaresse van die kroeg is de moeder van een hele goede vriendin (zij komt ook) dus kan altijd even ergens in de rust zitten achter als ik dat vraag. Maar ik zoek idd lekker de ruimte op. Laatst met zwemmen was ik ook een beetje bang dat mensen tegen mijn buik aan zouden trappen oid. Dat dancefeestje is wel buiten en heel ruim opgezet. Zal niet vooraan gaan staan bij de mainstage en ergens een plekje opzoeken in een rustig hoekje (verse smoothie erbij, kleedje mee, zonnebril......) Beide feestjes zijn in de buurt (5 en 10 min fietsen) dus kan altijd zo weer lekker naar huis als ik het zat ben. Hahaha, maar wie weet ben ik die dagen of tegen die tijd wel super moe en ga ik niet eens!!