@sm1990, balen meid van de tekorten. Snap dat je toch ff baalt. Hopelijk kunnen ze de tekorten snel weer aanvullen met injecties of supplementen. @roze wolk, ik zit er nog wel op. Al vind ik het hele concept van een 'roze wolk' misschien wel een beetje overdreven. Het kan niet altijd maar leuk en gezellig zijn... Iedereen heeft momenten waarop ze even balen, onzeker zijn of er 'gewoon even klaar mee'. Maar naast die korte momentjes ben ik volop aan het genieten van m'n zwangerschap en die kleine in mijn buik. Ik ben mij zeker bewust dat het dus ook anders kan, daarom probeer ik er maar extra van te genieten en extra dankbaar te zijn! M'n zusje zei laatst dat ik een stuk milder en liever ben geworden sinds ik zwanger ben... Terwijl ik toch niet echt als kreng te omschrijven was! Gistermiddag 2 kaartjes gemaakt online. Ben zooo blij met het resultaat! Hebben 1 kaartje tweemaal aangepast, voor een jongen en een meid. Had nog bij 2 andere sites kaartjes besteld en wil dan even het papier en de kleuren vergelijken. Toch weer fijn... iets wat je, zo goed als, kunt afstrepen van je to-do-lijstje! Meiden, fijne dag vandaag!!
Hier ook echt op de roze wolk helemaal geen klachten even afkloppen. Alleen als ik veel gedaan heb die dag net als gisteren werk,poetsen, fietsen en winkelen en dan savonds op de bank zit dan kan ik niet meer lopen van de pijn. Dus die dagen maar even beter indelen voortaan Zo nu hoppa jas aan en een dagje dierentuin Fijn weekend meiden. Ps gisteren nog een kaarsje gebrand voor de meiden die in onzekerheid zitten.
Hee meiden. Ja ik geniet er ook echt van. Soms heb je wells wat waarvan je denk pffff! Mjaa dat is zeker niks vergeleken de andere! Marieke toen ik niet kon slapen mog ik melatonine nemen. Had de bijsluiter gelezen en daar stond in dat je dat niet mog dus ik durfde dat niet. Toen heb ik 2 paracetamollen genomen. Dat hielp echt en wil je wat voorzichtiger zijn kan je nog met 1 beginnen. Hier de hele week al krimpen gehad in de kuit! Elke keer de linkerkant Heeft iemand dit ook??}of miss een tip wat ik eraan kan doen??? Hier schijnt t zonnetje heerlijk nu manlief is bij iemand klussen en ik lekker th hoef niet veel te doen gelukkig. Jammer dat ik geen auto heb nu.Mjaa. Fijn weekend allemaal
morgen! ik zit ook wel op een roze wolk hoor hihi nu is t net of ik er niks aan vind haha.. had het alleen iets makkelijker voorgesteld. maar heb t er wel voor over strax naar de prenatal blije doos halen.. ben benieuwd.. gelijk nog even rondshoppen.. mams ja dat snap ik ook niet, dat ze dingen voorschrijven en dan in de bijsluiter staat dat je het dus niet mag hahaha ik heb toen ik hoge koorts had wel pcm genomen. slik liever niks.. heb vannacht zowaar aardig geslapen.. nog wel veel vakker maar denk dat ik in totaal toch zon 4,5 tot 5 uurtjes heb gepakt.. en dat is voor mij momenteel veel hihi. ben dus ook gelijk wat vrolijker enzo.. ben wel benieuwd hoe t nu met danitcha en mic gaat..
@ mams: volgens mij helpt magnesium bij kramp, dus veel bananen eten en voldoende drinken is ook belangrijk ervoor dacht ik. Ik heb heel slecht geslapen, mijn man was op stap en kwam thuis toen ik al sliep. Vervolgens kwam ik niet meer in slaap en toen ik eindelijk sliep ging hij naar de wc en werd ik daar weer wakker van :x
Net een bestelling geplaatst bij h&m Vul ik twee kortings codes in heb ik gewoon bijna 10euro korting. Miss een tip voor jullie!! De codes zijn. 0241 en 1304
ik ga zo even kijken bij etos ik had ook is gehoord van een stuk zeep op je onderlaken die pillen vergeet ik ook.
tegen kramp wil ook nog wel eens helpen als je voor dat je gaat slapen je benen even goed masseerd.. en overdag veel hoog houden.. zeep schijnt idd ook echt te helpen. iig hebben clienten van ons er wel baat bij. thx mams ga strax ook eens kijken
wat een weertje he dames! toen strax even lekker naar prenatal geweest.. wilde alles wel kopen maar heb t maar even bij 1 rompertje gelaten haha
hahaha heb momenteel een beetje teveel maand over aan t eind van mn geld. dus had niet zoveel keus haha. heb wel nog bij de action 2 schattige opbergmandjes gekocht voor in de klerenkast van de babykamer.. op de plankjes erin zeg maar.. kan nu haast niet wachten om t kamertje op te halen hihi. maar moet toch echt nog geschilderd worden.. moet voor t lange wandje nog een kleur bedenken.. moeilijk... we hebben witte meubeltjes dus creme of iets dergelijks vind ik dan uitgesloten.. moet ook niet te donker worden omdat t al vrij klein is.. dus moeten we nog eens gaan zien..
Pfff net terug uit het ziekenhuis had al 4 uur last van pijnlijke krampen in m'n buik/baarmoeder, hoofdpijn sinds gisteren, oorsuizen, hartkloppingen ik werd er echt niet vrolijk van. Dus even gebeld en moest toch langskomen, op ctg zag je wel wat harde buiken terugkomen, de baby maakt het prima, maar die pijn en als ik lig is het goed te doen maar zodra ik opsta en loop, krom vd pijn.. Urine zat wat bloedcellen in, maar dat vond de gyn niet bijzonder, baby lekker beweeglijk, genoeg vruchtwater, m'n bloed.. Heb donderdag ijzerinfuus gehad maar m'n waardes zijn nog verder gedaald? Vd internist moest ik pas over 8weken terug voor controle, maar daar gaat de gyn 2 weken van maken als het dan weer verder zakt krijg ik bloed... Maar dit verklaart alleen de hoofdpijn, hartkloppingen en verder het niet lekker zijn, maar niet de buikpijn. Maandag wordt weer m'n baarmoedermond enzo opgemeten om te kijken of het invloed heeft gehad, vooralsnog zag dat er goed uit, wel ligt de placenta erg dichtbij de uitgang, dot moet ook over een paar weken weer beoordeeld worden, dit is nieuw, was nog niet eerder gezien op echo's (hier ook alleen te zien met inwendige echo en iet uitwendig) Nu kapot, pijn, net paracetamolletjes ingenomen en ga proberen te slapen, als het erger word moet ik terugkomen morgen/ vannacht... Morgen ziek melden voorlopig, dat was het advies, en ik geloof dat ik dat na vandaag ook echt ga doen, wat een pijn..
Brademarie het zit je niet mee he? Hoe is het vannacht gegaan??? Hier gister bij oom en tante geweest, de kids hebben de lammeren naar binnen mogen halen, helemaal blij en vrolijk!
Brademarie rustig aan doen. Hoe is je nacht gegaan? Hier nog lekker met dochterlief in bed tv aan het kijken en mijn vriend is druk aan het schilderen op de babykamer. Goed geregeld al zeg ik hetzelf
Is het lieve-mannen-dag vandaag ofzo? Mijn mannetje ging hier stofzuigen voor me, toen ik vandaag uitsliep!
Brademarie. Wat schrikken! Ik hoop dat het niets ergs is. Doe maar rustig aan... Kortecol, wat leuk dat je kids de lammetjes gezien hebben. Zou ik zelf nog leuk vinden . Hoe gaat het met je buikje? Gigi, ik vind dat ze heel leuke kleertjes hebben bij Next direct! Ik hou niet zo van alles roze/blauw en ze hebben leuke kleurtjes. Joyce, het is hier al lieve-mannen-week. Sinds de punctie behandelt m'n lief als een prinsesje, mag ik niets doen en is hij een ware huisman geworden (normaal moet ik nog z'n vieze sokken achter hem opruimen). Ik zou hier aan kunnen wennen Roze wolk. Ik probeer er terug op te klimmen, maar het lukt nog niet. Momenteel is google m'n grootste vijand... al die horrorverhalen, bah! Maar ik ben wel heel blij dat ik nog zwanger mag zijn! Kamertje. De meubeltjes staan! Het moet alleen nog een beetje aangekleed worden... ik ga op korte termijn zelf een muurschildering proberen te maken. Als het niet lukt, staat er nog een emmer latex in de schuur
brademarie jeetje joh dat is niet niks. hopelijk gaat t snel beter... verder iedereen zwaai.. fijne zondag!
@Brademarie: Jeetje schrikken zeg! hoe is het nu met je? @Danitcha: Oh leuk de meubeltjes! Ik ben benieuwd naar al de kamertjes hier. We gaan wel foto's plaatsen toch? @Hier: De babykamer is nu echt leeg. Nu druk met stofzuigen en schoonmaken, zodat ik volgend weekend kan beginnen met schilderen. Hoeft gelukkig niet zoveel te gebeuren. We hebben een groot stuk lambrisering en die is nog netjes. Daarboven (muur) komt heeeel licht roze (moeten we nog uitzoeken). En dan al de meubeltjes en aankleding etc. Gisteren bij een vriendin geweest om kleertjes uit te zoeken. Ik kwam met twee grote tassen thuis, dus t/m maat 62 hoef ik niks meer te kopen (ik had natuurlijk al redelijk veel gekocht zelf ook)
@brademarie, jeetje... hoop dat je je snel beter voelt. Hoe was vannacht? Hopelijk alles goed gegaan en lig je nu lekker te rusten in het zonnetje oid. @danitcha, oh ja.. google. Daar kun je idd heel bang van worden. Hoe voel je je nu? @kamertje, wij hebben de kamer klaar om sindag nog 1 wandje te behangen. En dan vrijdag komen de spulletjes! @kleertjes, vanmorgen 2 kratten gekregen met kleertjes. Vriendin heeft een tweeling en heeft dus echt héél veel! 2 kratten t/m maat 62 en 90% is uniseks. Dus daar ben ik super blij mee. Ik hoef de komende tijd niet te shoppen dus!