hier nog met mn vriend naar de dokterspost geweest.. had ineens een heel dik gezicht aan de linkerkant. heel gek.. nu antibiotica gehad.. waarschijnlijk zn holtes ontstoken.. verder rustig gehad idd.. nog even uurtje geslapen vanmiddag.. deed me wel goed
Hier een nuttige dag gehad. Babykamer helemaal leeg gehaald en schoongemaakt. Morgen even naar de bouwmarkt voor een roze verf, en dan zaterdag aan de slag! Kan niet wachten!!!! Dan nog een nieuwe kast voor een zoontje zien te vinden, zodat ik de kledingkast van de baby kan gaan inrichten
Hier ook een heerlijk weekend gehad!! zaterdag was er een vriendin er de hele dag en savons Even na me zus geweest. Lekker met der kleine geknuffeld T is zoon vrolijk mannetje echt genieten als ik bij hem ben!! Gister even na oma geweest we waren zo weer thuis pfff Ze waa zo aan t commanderen ik zei tegen me vriend we gaan. Daar had Ik geen zin in. Verder lekker th geweest. Gister een appje van me collega gehad. Haar zusje was ook in verwachting En heeft gister te horen gekregen dat t hartje niet meer klopt. Ze was 11 weken. T zijn geen leuke berichten.. ik moes gelijk weer denken aan me eigen miskraam Als ik die miskraam niet had gehad moest ik nog maar 2weken. Zo me bed maar is uit. Vanmiddag gaan we high teaen met me schoonzussen en schoonmoeder. Heerlijk lekker eten. Haha! Alvast der moederdag kado want me schoonzus is 11mei uitgerekent. Hoe ist met mic???? -XXX- fijne dag allemaal!
Hier ook een heerlijk weekend gehad! De kamer van mijn zoon is bijna omgezet, bed op andere plaats, nieuwe kast. Dan dinsdag kast inruimen en is zijn kamertje klaar voor de baby! Babykamer hoeft alleen ledicant nog in
|Ik heb afgelopen zaterdag lekker uitgeslapen; een beetje in huis gerommeld, boodschappen gedaan met vriendlief, gekookt en vervolgens lekker film gekeken op de bank. Echt een luierdagje... En gisteren meer huishoudelijk werk - zijn mijn schoonouders op visite gekomen - uitzoekwerk gedaan voor de vakantie, tuinset schoongemaakt zodat we in het zonnetje kunnen gaan zitten, uitgebreid gekookt alsof we in een restaurant zaten en weer geluierd op de bank Echt chill!
Hihi, heerlijk om te horen... Hier ook een rustig weekend geweest. Lekker buiten in het zonnetje gezeten, babykamer aan de slag geweest. Heerlijk! Gisteravond schrok ik wel even. Lag rustig op de bank en kreeg opeens harde buiken. Had al een paar dagen last van menstruatiepijn. Die harde buiken kwamen om de 5 a 10 minuten. Schrok wel even dus. Lekker naar bed gegaan want de kleine was wel lekker actief. Met mn buik tegen de warme rug van mn man, dat was wel fijn. Heb heerlijk geslapen en er nu geen last meer van. Wel doet mijn navel pijn (heb het idee dati binnenkort gaat 'ploppen' want het staat redelijk strak). Toch straks de vk even bellen om te horen wanneer ik bij harde buiken of kramp zou moeten bellen.....
Hier ook een goed weekend gehad!! Gister de babykamer opgehaald en alles al ingeruimd.. geeft gelijk zo'n goed gevoel.. helemaal leuk!
mams heftig is dat dan he als iemand anders ook een miskraam krijgt.. dan krijg je weer helemaal t gevoel terug van toen.. heb ik ook vaak. have fun vandaag! peony dat is minder.. hopelijk blijft het weg.. leuk he nu iedereen echt zo bezig is met kamertje enzo hihi. begint nu echt overal ergens op te lijken.. en echt te worden kim en kortecol hoe is het met jullie? trekken jullie het een beetje? ben benieuwd hoe t met mic is..
Lieve dames lief dat er zich afgevraagd word hoe het met me is ... Lees wel mee hoor want wil toch wel weten hoe het met jullie is maar reageren vind ik moeilijk nog . Emo vliegen hier over en weer en ben blij met iedere beweging die ik voel zodat ik weet dat hij er nog is ... do weer naar wkz en hopelij beter nieuws verder lig ik op bed en hou rustig heel rustig Dus ook al schrijf ik niet lees ii wel mee Xxx
@micloveally, fijn dat het naar omstandigheden naar 'goed' gaat en dat het verder rustig is. Hier trouwens de vk gebeld over die harde buiken en kramp. Blaasontsteking was het niet (vrijdag al laten testen) en moet nu morgen de ha bellen om te vragen of ik getest kan worden op bepaalde streptokokken. Schijnt dat 1 op de 5 zwangeren drager is zonder het te merken. Dit kan dus ook harde buiken en kramp veroorzaken. Morgen dus maar ff bellen....
mic fijn wat van je te lezen! hopelijk kan je een beetje afleiding vinden ook al moet je nu veel rust houden! denk aan je! peony jeetje.. nou hopen dat ze je erop kunnen testen.. kan dit schadelijk zijn voor het kindje?? hier komt morgen mijn rolstoel.. kan ik eindelijk de deur weer eens uit zonder alleen naar de auto te waggelen. heb ook de jonge gezinnen voordeelpas aangevraagd.. toch wel handig met veel kortingen.. in t verleden veel gebruik van gemaakt met vrienden van ons die er 1 hadden. scheelt soms best
Vnadaag helaas veel last vanmn bekken. Dusik zit nu maar even opde gymbal, kijken of dat wat uitmaakt.
Vandaag alle kleertjes van mn dochter van maat 62-86 in dozen gesorteerd wat een werk en wat een boel! Ook wel wat eruit gedaan.. Wil nu alleen de mooie dingen herbruiken maar t is bijna allemaal duur spul wat nog mooi is. Goedkoop is echt duurkoop dat merk je zo met kleertjes. Alles van hm hema etc kan ik weggooien en burberry ikks ralph lauren etc is nog mooi! Maat 50-56 had ik al in de kast hangen alleen nog een keer wassen maar dat doe ik liever op t laatst.
wassen doe ik ook op t laatst.. niki suc6 op je bal hihi.. ik heb geen bal.. heb je die zelf gekocht? hier even een dikke baal.. we hadden een caravan geboekt voor de zomervakantie zodat we lekker met zn alle (lees: mn vriend en ik en zijn kids) een weekje weg konden, nu viel dat dus precies in mijn uitgerekende week dus hebben we dit af moeten zeggen. dat durf ik niet aan. Nu wil ik toch perse nog even weg.. al is het maar een weekendje.. maar nu hebben we dus weer het probleem dat de kids dan geen vakantie hebben. en aangezien zij hier een uur rijden vandaan wonen.. zou je pas vrijdags eind van de middag weg kunnen ivm school.. en moet je verplicht zondagavond ook weer terug ivm school.. ik vind het dan mooi veel geld omdat je dan dus eigelijk alleen de zaterdag de gehele dag hebt.. dit zie ik dus helemaal niet zitten.. dus ben bang dat het toch een weekendje met zn 2e word.. opzich ook wel leuk hoor daar niet van.. maar ik vind het dan wel jammer voor de kids.. zeker omdat die dus van de zomervakantie af wisten wat nu niet doorgaat. dus baal nu even flink.. bedoel kan moeilijk zeggen dat de moeders de kids op de maandag maar ziek moeten melden hahaha.
@juf, vast wel! Sterkte iig! @marieke, wat ik een beetje kon vinden op internet was het niet meteen schadelijk voor de kleine. Je kunt de kleine besmetten nadat je vliezen zijn gebroken, met de bevalling en evt. een paar dagen daarna. De kans hierop is ong 1 op de 10. Je kunt het aan je kleintje merken, ze worden dan ziek en hebben een antibioticakuurtje nodig. Het kan wel een evt vroeggeboorte veroorzaken volgens mij (heb het natuurlijk nog niet besproken met een arts) maar als ik positief test krijg ik waarschijnlijk nu een kuurtje waarmee het verdwijnt. Dus het valt allemaal mee. Maar de vk wilde het toch weten ivm die harde buiken en voor straks als mijn vliezen breken.... Fijn dat je vanaf morgen iets mobieler bent met je rolstoel!! Dat is wel fijn!!
ah oke peony.. niet leuk iig. hopelijk is het dat niet of is het met een kuurtje dan strax helemaal weg. hihi ja ik zie mezelf al racen in mn rolstoel
Ja, mocht ik het dan idd hebben is het hopelijk snel weg. Wel balen trouwens van de vakantie. Wij gaan in juni een weekje naar de camping en dat was voor mij op het laatst (ong 6 weken vantevoren). Daarna zou ik idd niet meer weg willen. Dan idd maar even fijn saampjes weg... Misschien straks in de herfstvakantie oid een paar dagen (of een week) weg? Weet niet of de kinderen dan bij jullie zijn of dat dat te regelen is?
Haai Dams nog bedankt voor e reacties nav m'n ziekenhuisavontuur afgelopen zaterdag. Sinds gistermiddag geen krampen meer, vandaag controle gehad in t ziekenhuis en aangezien ik nog echt iedere x zo belabberd ben heeft ze me gelijk naar daycare laten gaan aan een vochtinfuus. Dus we hebben weer even aan de tap gelegen. De echo was wel weer super zeg.. Ze zette het echo ding op m'n buik en prompt 2 voeten met gespreide tenen zich afzetten, geweldig de baby lijkt echt een beetje op ons zoontje tijdens de echo's kwa uiterlijk, zo gaaf om te herkennen.. Zit toch wel sterk te denken aan een pretecho.. Even met mijn man over hebben straks. Nu 2 weken afwachten of m'n hb/ijzer toe gaat nemen.. En over 3 weken gaan we hopelijk met vakantie, dat blijft tot het laatste moment nog spannend.. Verder krijgt onze baby de kamer van onze zoon dus we zijn wel bezig met onze zoon zijn nieuwe slaapkamer, was een hele klus om uit te ruimen aangezien het een van alles en nog wat kamer was.. Alleen het behang bij het raam moet er af en dan moeten we op zoek naar meubels en behang, gordijnen de vloerbedekking die er ligt is nog prima, scheelt weer iets hihi Wat een weer hè heeeeerlijk, echt genieten meiden!