peony, idd balen.. de kids krijgen geloof ik half juli vakantie.. maar dan wil ik eigelijk al niet meer te ver weg gaan.. maar ook te kijken naar hoe ik er nu al bij zit/loop.. tegen die tijd is het misschien nog 3 keer zo erg haha.. dus wilde in juni eigelijk wat plannen.. dus misschien idd nu in juni samen lekker weg en dan in de herfstvakantie met zn alle.. kan ik alsnog de bon van roompot gebruiken van de blije doos en de jonge gezinnenkorting brademarie.. hopelijk kan je wel lekker op vakantie.. zou wel heel fijn zijn natuurlijk.. ga je in t buitenland of in nederland?
Hier voel ik me opeens echt zwanger.. Auto in en uit is opeens lastig, en begin te waggelen.. En moe moe moe
kim ja dat komt nu denk ik des te harder aan.. oooo lekker ik wil ook lekker naar kos!!! al zou ik t ook wel eng vinden want heb nooit gevlogen en zou t eng vinden qua eten.. maar dan ben ik ook wel een drammert daarin hoor hahaha
Owww lekker al die vakantie plannen.. Wij doen t maar niet we hebben het dubbel glas en nieuw hout werk besteld.. Ik wil ook nog wel weekendje scheveningen vorig jaar ook gedaan en dat was me heerlijk bevallen.. Nou t was indd heerlijk weer. En we hebben heerlijk genoten van de high tea. Kon geen warm eten maar op heb maar wel een bord fruit genomen. Nu lekker avond houden. Xx
Bij ons ook in de auto. Ook fijn dat we kuip stoelen hebben maar niet heus haha.. Mjaa vriendelijk word nog niet genoeg gekriebeld voor een andere auto haha... Helaaas
Haha Een nieuwe auto is ook wel too much, denk ik? Wij hebben er verleden jaar eentje genomen - 3 deurs. Achteraf denk ik: hadden we nu maar een 5-deurs genomen, want ik zie mezelf al achterin de auto frommelen met de maxi cosi en later het autostoeltje! Wij gaan volgende week heerlijk naar Frankrijk! Love it! Ik heb er écht zin in.
Mic. Goed dat je rustig aan doet. Ik duim voor je kleine man! Vakantie. Wij wilden nog een weekje naar de zon, maar ik durf nu niets te boeken. Van m'n schoonmoeder hebben we wel een bon gehad voor 5 overnachtingen in Nl, om even bij te komen van alle stress de laatste tijd. Zo lief! Dus dat gaan we op korte termijn wel even doen. Heerlijk om jullie vakantie-plannen te lezen. Frankrijk, Kos, lekker van genieten meiden! Peony, ik hoop niet dat je dat je streptokokken hebt. Maar goed dat je het laat testen! En plopt je navel al bijna? Dat gaat snel! Dat lijkt me best wel raar hihi. Plopt dat erna wel weer terug? Ja toch! En ook al velen druk bezig met het kamertje, leuk! Ook ik ben benieuwd naar foto's... Brademarie, fijn dat de krampen weg zijn, houden zo! Ik zit ook te twijfelen aan 3d. We krijgen nog wel een aantal echo's, dus ik ga de kleine nog genoeg zien. Maar dat is 2d. Heeft 3d echt zo'n meerwaarde? En zagen jullie gelijkenis met na de geboorte?
@Vakantie: Wij zijn vorige week een weekje naar de Duitse Eifel geweest, en dat was de vakantie voor dit jaar. Misschien dat we na de bevalling nog wel een weekendje weggaan, of naar Centerparcs of iets dergelijks. En dan volgend jaar weer 'echt' op vakantie @Navel: Vorige zwangerschap helemaal niet geplopt, dus het hoeft niet. Al heb ik wel het idee dat het deze keer misschien wel gaat gebeuren; soms staat mn huid al zo strak om mn buik! @Mic: Ik denk aan je! Rustig aan doen, en hopelijk kun je dan zo voorlopig even blijven doorgaan. @Peony: Ik heb ook de afgelopen dagen al een paar echte menstruatiekramp gehad, dus ik wil het morgen ook even bij mn vk aankaarten. Hopelijk heb je geen streptokokken! Maar dan beter dat ze er nu achter komen natuurlijk. @Kamertje: Vandaag verf laten mengen bij de Gamma. Het is heeeel licht roze geworden. Ben heel benieuwd hoe het straks staat! Zaterdag ga ik verven
mic; fijn dat je even iets laten weten. rustig aan he! vakantie; hier dit jaar niet, misschien nog op het einde van mn zw.verlof naar centerparcs.. 3d; onze dochter leek er sprekend op. we hadden toen de echo bij 28 weken maar het gezichtje was echt hetzelfde als toen we haar zagen bij 38 weken. maar zoals ik al eerder zei hebben we wel een ander doel voor die 100 euro. morgen weer werken, vandaag de laatste vakantie dag gehad. we zijn vanmiddag lekker even naar een ijs boerderij geweest met speeltuin met zn tweetjes. heerlijk genieten van het zonnetje.
Wat is dat met de navel ploppen?????? Wat mis ik hier? Wat gaat mijn navel straks misschien doen? En waarom? Wat is daar het praktisch nut van? Ik ben al jaren dik - gaat mijn navel nu een eigen leven leiden? Mijn vriend vroeg of mijn navel eruit kwam; want hij vond het lelijk, was bang dat het niet meer goed kwam en mijn woorden waren: "Vast niet, ik ben al meer dan twintig jaar dik, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat mijn navel dat nú pas op gaat merken". Tell me it isn't going to happen to me! ---edit--- Nog een leuke uitspraak van mijn vriend tijdens een film gisteren: "Die vrouw speelde ook mee in *insert-serie* en daar was ze veel mooier" - Ze speelt hier een zwangere vrouw; alle zwangere vrouwen zijn mooi, dus mond houden en haar mooi vinden :x "Echt niet dat alle zwangere vrouwen mooi zijn... *stilte voor de storm* ...Alleen jij natuurlijk " - Mooie redding
joycey hahahaha dat dacht ik ook even... wat gaat mijn navel doen?????? hahaha leuk zo'n vriend!!! mijn vriend "pest"me tegenwoordig met mn dikke pens zoals hij het zo romantisch noemt.. maar nu kan ik hem pesten met zn dikke gezicht haha.. best zielig eigelijk maar ach. we weten wie t doen haha.
Nu groeit je buik natuurlijk superhard, dus dan past het minder goed in je vel en dan kan je navel gaan ploppen Tenminste, ik neem aan dat het daar aan ligt. Net zoals je dan striae kan krijgen... Mn man heeft de vorige zwangerschap ook overleefd, EN durfde het nog een keer aan, dus ik neem aan dat het nu ook wel weer goed komt. Hij zegt me nog steeds sexy te vinden... Ik VOEL me iets minder sexy (understatement!)
Mannen zijn al snel tevreden; heb ik gemerkt. Maak sandwiches voor op zijn werk, kook voor ze, geef niet teveel bevelen, breng ze bier en laat ze met rust. Vooral niet praten met je vriend/man, wanneer je geen praktische oplossingen binnen vijf minuten voor al jouw problemen wilt. En vooral direct in elkaar slaan wanneer ze ook maar schuin naar een ander meisje kijken! Succes verzekerd. Easy ! ---edit--- en seks, duh, hahahaha
hihi ik voel me een walvis!!!! krijgt iedereen dat navel ploppen trouwens? haha misschien stomme vraag.. maar t lijkt mij een beetje.. eng.. pijnlijk ...weet ik veel hahahhaa
Welnee joh voel je niks van, hier al een heleboel weken met plop navel.. Mijn zoontje zegt dat het de neus van de baby is.. Whahaha