@cmvmens, oh jeetje meis. Heftig!! Wens je heel veel sterkte en succes toe. Hopelijk zakt het af of wordt er anders een heel gezond en sterk kindje geboren wat natuurlijk veel hulp nodig heeft maar die het verder hartstikke goed doet... Denk aan je!! Knuffel!!!
Vanmiddag even naar de prenatal geweest, voor mezelf 2 jurkjes gekocht en een zomers roze colbertje, 2 leggings en een paar rompertjes voor de baby. Vind het zo lastig met kleertjes kopen voor de baby, ik bedoel augustus, waarschijnlijk heel,warm, maar zo'n hummeltje in het begin kan zich vast niet goed of genoeg warm houden.. Mijn zoontje is geboren in januari dus veel dikke kleertjes.. Hmmm... Kweet niet!
oke ik schrok al.. dacht dat het overal misschien wel zo ging dan.. zo zie je maar weer dat ook na de 20 weken echo nog van alles kan gebeuren en we gewoon erg dankbaar mogen zijn als ons kindje gezond geboren word. blijkt wel weer dat kinderen krijgen echt niet zo vanzelfsprekend is als sommige mensen doen geloven. brademarie vind het ook lastig hoor voor de zomer.. heb ook op mn lijstje nu kleertjes maatje 62 staan.. voor als het iets koeler is. ik was laatst bij de prenatal maar voor mijn maat hebben ze bijna niks leuks heb maat 44 van mezelf..als het klein valt zelfs 46, lijkt wel of ze daar niet verder gaan dan 42.. of heb ik gewoon net pech gehad ..
Ik ga geen zomerkleertjes kopen. Gewoon lange mouwen. En als het echt superwarm is kun je altijd nog alleen een rompertje aandoen. Maar ik verwacht niet dat dat bij zon kleintje al kan. Ons zoontje is van okto er. Ik heb zijn kleertjes gewoon weer in de kast hangen/liggen. Rompers met korte en lange mouw, paar zonder mouw, verder joggingbroekjes en lange mouwen shirts (dunne stof, geen truien). Verder heb ik een paar vestjes en wil nog een vestje naaien. En de jumpsuits die ik gemaakt heb. Die zijn heel dun maar wel met lange mouwen en pijpen. Dus dat is ook een idee voor als het warm is: dun maar toch beschermd tegen zon etc.
cvm; jeetje, weet niet goed wat ik moet/kan zeggen behalve dat ik hoop dat de weeen stoppen en je kleine uk nog even in je buik kan blijven zitten. en mocht het doorzetten dat je kleine flinke kracht bezit om de komende tijd te knokken. zit je in een zkh met een nicu? laat je nog even wat weten? ik ga voor je duimen!!
(Snap niet zo goed dat er hier mensen zijn die er gewoon overheen lullen of de aandacht naar zich verschuiven. Maar goed.) Heel, heel, heel, heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd cvm!
Ik snap niet zo goed waarom jij het nodig vind om telkens andere mensen te beoordelen, maar goed... Voor jouw informatie zijn er mensen die struisvogelpolitiek handhaven en daardoor niet weten wat ze moeten zeggen, niet goed durven om iets te zeggen, er niet aan durven willen denken of bijgelovig zijn of mensen die 'al' iets gezegd hadden tegen CVM en verder willen praten over een ander onderwerp. Bovendien zijn er 3 topics waarbij ze dezelfde boodschap deelt - waardoor het ook nog eens verschilt wie waar wanneer op reageert. En verder: Niets wat je zegt of doet maakt enig verschil bij haar of het kindje, spijtig maar waar. Iedereen gunt haar natuurlijk het allerbeste. Rekening houden met menselijke eigenschappen is je toch niet vreemd, Kim?
sorry kim? iedereen toont haar medeleven.. en we denken echt wel aan de mensen waarbij er iets aan de hand is... maar we mogen toch ook wel over andere dingen blijven praten? of moeten we serieus alleen maar praten over de dingen die helaas minder gaan bij iemand.. bedoel wij kunnen momenteel toch ook niet meer doen voor bijv nu cm? of een mic of een danitcha? hoe graag we misschien ook willen.. dus sorry maar vind het een beetje erg kort door de bocht van je om te zeggen dat eroverheen gepraat word of de aandacht naar zich toe word getrokken..
@CVM: Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat de weeenremmers helpen en dat je kleintje in ieder geval nog een paar weekjes blijft zitten! Ik denk aan je...
Ik denk niet dat CMV of wie dan ook die het moeilijk heeft er iets aan heeft als we zo ongezellig tegen elkaar gaan doen
CVM, heel veel sterkte en hopelijk gaan de weeenremmers als nog wat doen. Natuurlijk mogen we gewoon over andere dingen praten. Wie heeft er wat aan als het hier stil blijft? Daar zijn CVM en andere niet mee geholpen. Persoonlijk denk ik dat ik hier ook niet zo vaak zal zijn als hier wat aan de hand is. Als ik liever ander geklets dan niet lees, dan lees ik het gewoon niet. Maar andere zullen dit forum dan misschien juist vaker bezoeken. Ieder z'n keus toch? Laten we het hier gezellig proberen te houden.
Pfff en ik word soms echt moe van sommige mensen hier bah bah let gewoon op jezelf ipv van steeds commentaar te hebben op een ander. Doet een dansje Vanmorgen de glucosetest gehad pffff zoete rommel dat drankje. Nu de uitslag maar afwachten. Alleen jammer dat ik niet kan slapen gelukkig heb ik al weekend
Dames sorry dat ik even niet van me heb laten horen. Hier gaat het langzaam aan beter met de buik, minder snel harde buiken en ik kan veel meer doen dan een paar weken geleden. Zoonlief is nu al 2 dagen ziek, hoge koorts boven de 40 graden. Heb hem net weer op bed gebracht na hem paracetamol te hebben gegeven. Pffff hoop dat ie snel opknapt want vrijdag gaan wij een weekendje naar duinrell! @cmvmens wat een schrik zeg! Heel veel sterkte de komende tijd en zal voor jou en kleintje duimen dat alles goed komt. Weten ze al waardoor je weeën hebt? @marieke: wat lastig dat je fysiek zo weinig kan en veel pijnklachten hebt. Ik hoop dat het nog iets makkelijker gaat worden voor je. @kim, hoe gaat het met jou na het verlies van je moeder? @brademarie: morgen controle toch? Veel succes, denk aan je! @luvv: wat heftig om bezig te zijn met een monumentje. Ergens is het wel mooi dat jullie een herdenkplek hebben voor de toekomst van jullie dochter. Ze zal altijd een onderdeel van je blijven. Mijn oudste ben ik na bijna 18 weken zwangerschap nu meer dan 10 jaar geleden verloren, de pijn blijft evenals het gemis. Het feit da je Andere kinderen hebt verandert daar niets aan. Sterkte meis in deze angstige en dubbele tijd. Alle anderen die ik nu vergeten ben een hele fijne zwangerschap en hopelijk komen er een hele hoop kerngezonde kindjes ter wereld over een paar maandjes!
Hier goede bevalling gehad met mn bekkeninstabiteit vorige zwangerschap. Alleen maanden erna nog drama. Ik heb t idee dat de dames met (zwaar) overgewicht hier meer last van bekkeni hebben dan als je bmi normaal is. Zonde vind ik dit. Vooral dat je dan zo vroeg al niet meer kan werken of een rolstoel nodig hebt. Ik hoef niet over een ander zn gewicht te oordelen en er kunnen ook medische redenen zijn dat iemand overgewicht heeft maar meestal komt t niet uit de lucht vallen...
cvm; hoe is het ermee???????? meldplicht! kortecol; fijn dat het beter gaat met de buik, hoop dat je zoontje toch snel opknapt zodat jullie uitje door kan gaan. duim duim rose; he stop eens met vooruitlopen haha je bent al 27 weken! gaat snel he. ben benieuwd naar de uitslag van je glucose test.. niki; tja weet niet of bi gerelateerd is aan gewicht maar het is idd wel dat als je zwaarder bent er meer gewicht hangt aan je bekken maar of je daardoor eerder bi ontwikkeld .. geen idee.. hier alleen snachts last van mn heupen, wordt wakker van de pijn en dan moet ik even omdraaien naar de andere heup. maar dat is geen bi toch? hier; ko na een dagje werken gister.lag om half 9 al te slapen op de bank, uiteindelijk om 10 uur wakker gemaakt door mn man dat ik naar bed moest.. ik volgde het niet was zo slaapdronken lol. vandaag nog werken en dan weekend!! breng mn dochter een uurtje eerder naar oma zodat ik nog even op de bank kan liggen. heb ik wel nodig. denk dat ik nog hooguit een weekje of 2 kan werken en dan zal ik me ziek moeten gaan melden. had gister al weer veel ritmestoornissen en dat moeten we juist voorkomen. hier nog geen zonnetje te zien helemaal bewolkt... zou toch lekker weer worden vandaag he?
Voorlopig durf ik wel te stellen dat ik hier het meeste overgewicht heb van alle dames en ik tot nu toe nauwelijks last heb van bi. Rugklachten wel, maar die had ik pre-zwangerschap ook en dat is wel te doen. Bovendien; erfelijke afwijking hypofyse, dus ja, medisch dat wel. Maar het kan dus wel
Hier ook overgewicht en geen last van mijn bekken. En inderdaad je kan niet over iemands gewicht oordelen....