1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeej :D

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nog 100 dagen te gaan zie ik :D

Wat vliegt de tijd he meiden!

Ik zag van de week foto's van een half jaar voor mn zwangerschap, ik dacht jeej wat was ik slank! Terwijl ik toen klaagde dat ik er zo dik uitzag op diezelfde foto's :p Hoop maar dat het gewicht gauw weer verdwenen is....

3. danitcha wat goed meid!!!! fijn joh!

4. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danitcha super!!! terecht dat je trots bent!

ja kim de tijd vliegt voorbij niet normaal joh kreeg een mailtje vandaan gefeliciteerd je bent een halfjaar zwanger:$
    halfjaar alweer !!! voor je weet liggen we te puffen hihi

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @danitcha, suuuuper meis. Wat een goed nieuws!! :D

Verder ook allemaal een fijn weekend gehad zo te lezen. Fijn!

@brademarie, oehh je zal wel flink geschrokken zijn. Anders idd toch even bellen voor je pols.

Hier staat het kamertje. Helemaal blij. Moet nog veel afgewerkt worden maar de meubeltjes staan iig.

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Mic wat fijn dat je de kleine gevoeld hebt :)

Kortecol lekker hoor zn weekendje weg, alleen jammer van de bedden.

Danitcha yeahh wat een super goed nieuws :)

Brademarie wat schrikken zeg. Rustig aan meid.

Peony lekker hoor dat het kamertje al staat nu komt het leuke lekker aankleden met leuke spulletjes.

Ik weet niet meer wie er op vakantie ging deze week? Maar hele fijne vakantie.

Hier weinig te melden, lekker druk weekend gehad ;)

7. Rose1982

Jammer dat het zo rustig is hier, zie dat er veel meiden nu in een ander topic kletsen.

8. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier lekker avondje op de bank...

heb weer nieuwe fotos van het kamertje in fotoalbum gezet..

zolang ik rustig aan doe gaat het goed...

26 weken alweer yeah!

9. Rose1982

Wow marszie heb je die muurschildering zelf gemaakt? Mooi kamertje :)

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden

Zijn jullie klaar voor morgen? Wat zijn jullie plannen?

Hier n
    Flink spierpijn en de pijn in m'n pols is gelukkig minder, heb vanmorgen lekker 10 minuutjes onder de zonnebank gelegen, even wat warmte voor m'n stijve spiertjes en heb een handdoek op m'n buik gelegd. Volgens de zonnebankmevrouw hoefde dat niet, maar gaf mijzelf een prettiger idee.. Even m'n bleke huid rustig laten wennen mochten we op vakantie gaan volgende week!

Die hormonen! Moest ff een traantje wegpinken na de speech vd koningin vanavond, toen ze foto's lieten zien van haar en het gezin van vroeger met prins Claus.. Moest vervolgens hard lachen om mezelf, want komop zeg hihi

11. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben creatief en kan ook wel schilderen maar die hebben laten schilderen... we wouden eerst zelf doen maar toen even met iemand contact opgenomen om gewoon even te kijken hoeveel zou kosten en toen kwam ze met een prijs dat ik meteen dacht ja dan mag jij het gaan doen en dan weet ik zeker dat het mooi word haha...

zijn er hier trouwens ook dames die onrustige benen hebben?

12. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje marszie! Heel gaaf die muurschildering, mag ik vragen wat je daar ongeveer aan betaal, zit te twijfelen voor onze Peuter tussen een leuk drukker behang op 1 muur of een muurschildering...

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hád onwijs onrustige benen.. Na mij. Ijzerinfuus is dit weggegaan?! Maar ik doe t ook rustiger aan.. Dus weet niet wat nu het meeste geholpen heeft, denk de combinatie ;)

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    J kan wisseldouches proberen voor het slapen gaan, warm, koud afgewisseld, en anders magnesium supplement gebruiken...

15. Rose1982

Brademarie wij gaan morgen lekker dagje naar de efteling :)

Marszie echt leuk gedaan! Wij hebben er ook over nagedacht om een muurschildering te laten maken.
    Onrustige benen ook heel veel last van vooral in de avond als ik op de bank lig of in bed.

16. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk rose! Mooie dag voor uitgekozen, ik hoorde van nog iemand dat ze ging, dus ben erg benieuwd hoe druk het zal zijn morgen, heel veel plezier, geniet ervan!

17. Rose1982

Meestal met koninginnendag is het rustig in de pretparken in iedergeval al 4 jaar op een rij geluk gehad ;) hopen dat nu weer is :)

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou alles wat je nu noemt doe ik dus nou niks helpt gewoon kan soms wel uit gillen word er gek van zeg zucht....

het is hier ook veel erger geworden sinds ik niet meer werk
    ik werkte voor de post en liep zo 2 a 3 uur per dag en nu doe ik dat niet meer lijkt wel of mijn benen toch die behoefte hebben maar dat red ik echt niet meer....

even overleggen donderdag met verloskundige....

@muurschildering prijs... wij hadden 100 euro afgesproken voor de muurschildering uit eindelijk hebben we 120 euro + een voorraad kattenspeeltjes er voor betaald... achteraf gaf zij zelf aan dat het veelste weinig was en dat als er iemand anders deze schildering wou ook meer moest gaan betalen maar omdat wij een vaste prijs hadden afgesproken en zij het zelf verkeerd ingeschat heeft wij er niet meer hoefte te betalen... we hebben dus echt geluk gehad...
    ze had namelijk ingeschat dat ze er max 6 uurtjes mee bezig zou zijn uit eindelijk is dat ruim 15 uur geweest...

maar tip als je er naar gaat kijken benader meerdere mensen want sommige vragen echt belachelijk hoge prijzen...

eentje wou er zelf 700 euro voor 0-o wauwie dat is echt mega veel hoor hahaha....

en mp is ook een aanrader er zijn beste wat mensen die het als hobby doen en super mooi kunnen schilderen en niet de hoofdprijs vragen

@rose veel plezier... ik hoop hier op mooi weer zodat ik languit op onze nieuwe loungebank in de tuin boek kan lezen haha

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Marszie, mooi! en 120 euro, das gratis!

Brademarie, ik was vanmorgen aan het twijfelen, wilde eigenlijk héééél graag naar de zonnebank. Ik denk dat ik deze week toch ga hoor. Hele zwangerschap niet gedaan, op 1x na, deed mn zwangerschapstest bij de zonnebank:p

Ik heb nu niet meer zo'n enorme angst, en doe er gewoon een handdoek overheen + de airco aan.. Dan kan het echt niet zo erg zijn als ze soms roepen. Ja, misschien als je bij zo'n fruttent gaat wel...

20. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zeker weten gratis voor die prijs voelde mij bijna schuldig vandaar zelf wat extra geld en speeltjes voor haar katten gegeven haha... voelde ik mij ook weer beter....
    ben ook heel blij er mee en helemaal voor de prijs...
    dan ga ik zelf echt niet voor proberen haha

Deel Deze Pagina