Ik had net mn lunch op toen ik me zo voelde, alleen die was blijkbaar nog niet verwerkt Dus vandaar inderdaad die snelle suikers, en dat was het enige wat ik direct bij de hand had. Jaaa, heerlijk zolang het kan inderdaad, lekker bewegen! Ik zou ook wel meer willen bewegen, maar zit er nu helemaal niet meer in nu ik rustiger aan moet doen. Tot nu toe ging ik vaak lekker wandelen met mn zoontje of stuk fietsen.
Zorg even dat je Een pakje dextro energie bij je hebt van die tabletjes/snoepjes.. Ideaal als je je flauw voelt.. En anders een aa drinken, knap je ook van op maar een pakje dextro neem je wat makkelijker mee in je tas.
Dank je meiden voor het meeleven. Ja deze medicijnen zeiden ze dat helemaal veilig is, dus daar vertrouw ik dan maar op. Voel me nog helemaal niet goed maar ben dagje alleen vandaag, ben bang dat ik veel in bed zal liggen. Over ruim een maand willen we naar nederland komen. @ foto;s: wil binnenkort graag ook wat mooie foto's, even kijken wie dat kan doen. Heb weinig foto's van de vorige zwangerschap. Toch wel jammer. Fijne dag allemaal!
Toen ik de kleine bv gaf kocht ik altijd de hema pads. Had dan snachts zo een seamles bh topje aan zonder beugs etc. Misschien een tip? Misschien dat ik wel een foto'tje show hier van de 3d echo!
Niki veel plezier met de echo vandaag, wat zal het genieten zijn! En natuurlijk genieten wij graag mee hier hihi Goed idee van dat topje met pads! Hier is het lekken gestopt, maar zodra het warmer word, dan gaat er een kraantje open Mixje, succes vandaag, rust lekker uit.. En wat fijn lekker aftellen tot je naar nl komt! Heb je een medische verklaring nodig vd gyn/verloskundige met vliegen omdat je toch wat complicaties hebt gehad?
Zo evdn zoontje paar uurtjes naar kinderdagverblijf tot half 1. Dus even tijd voor mezelf, mijn man was zo attent om me wakker te maken vannacht toen hij uit avonddienst kwam met als gevolg dat ik tot kwart over 4 wakker heb gelegen..grrrr heb m net ook maar even wakker gemaakt om hem daarvoor te bedanken. Flapdrol. E dan om 2 uur naar de verloskundige in t zh ben benieuwd naar de bloeduitslagen denk wel dat m'n ijzer is toegenomen, want voel me echt wel wat fitter inmiddels! Niet top hoor,maar ben niet constant aan het hijgen en zo intens doodmoe meer. Nog even wat inkopen doen voor de vakantie, als we gaan... En anders heb ik t ook nodig.. E vandaag mijn mans laatste werkdag voor de vakantie dus dat is ook een leuk vooruitzicht! Fijne dag allemaal!
Wateren heerlijk weertje zeg! Zaaaaaalig, heb toen ik zoon wegbracht naar het kdv gelijk de ramen voor buiten en binnen gezeemd, de deur hele aal lekker afgesopt, handig manlief is met de karcher in de weer geweest om de straat schoon te spuiten, heeeeel schoon alleen al m'n ramen vol met bagger... Zo even een boodschapje doen, man is ook uit bed gerold die voelde zich best lullig dat ik zo lang wakker heb gelegen, dus de boodschap is aangekomen Haha, die gaat zo binnen wat klusjes doen, dus we benutten de tijd erg nuttig nu zoon naar het kdv is, we moeten altijd 30 uur afnemen per maand, maar door de vakantie kwam het zo lastig uit dus nu paar keer 4 uurtjes, toen hij elke keer ziek was, ging hij minder en nu heeft hij echt even tranen bij wegbrengen.. Zo sneu, tot nu toe gelukkig zodra we weg zijn weer lekker spelen hoor, maar toch...
lekker actief en nuttig bezig dus!!! ja die traantjes zijn sneu maar wat je zegt over het algemeen is mamma uit beeld en spelen maar haha.... hier ook zo prachtig weer dat wil zeggen de loungekussen kunnen straks weer op de bank i.p.v. op de kast boven!!! heerlijk... zo even woonkamer doorwerken want vanavond 2de feestje zucht... helemaal geen zin in zeg ben kapot en mijn hoofd staat er niet naar... maar dan hebben wel gehad haha... en als onze vrienden er eenmaal zijn is wel gezellig hahaha... ik vind echt bijzonder het gevoel van getrappel in mijn buik... en zo leuk het verschil met vorige week haha...
Allemaal fijne dag vandaag! Hier ook heerlijk weer! Dus ik ga straks ook lekker buiten zitten met wat tijdschriften en een drankje. Ik mag toch niks anders doen, dus heel verantwoord relaxen vandaag
Goedemorgen meiden. Hier vanmiddag even na babypark met me schoonmoeder. Even wat kadoos halen voor me schoonzus voor op de luiertaart. Bij harde buiken hoort t dan ooo echt dat je steken heb? Gisteravond viel t me vriend gewoon op. Hij zei je buik is helemaal hard Maar ik had geen last van steken. En nu weer ben ik boven aant poetsen wat echt nodig is gewoon en nog geen 1 slaapkamer gedaan en me buik is alweer hard.
@Mams: Als ik harde buiken heb, heb ik verder geen pijn. Maar een harde buik geeft wel aan dat je teveel doet, dus even stoppen met poetsen Als het ook nog pijn gaat doen, moet je het zeker even aankaarten bij de vk/gyn, want dat hoort niet zo. Ik heb wel vaker dat als ik wandel of fiets dat ik steken in mn zij krijg. Dat hoort er wel bij, dat is bandenpijn. Dan geldt ook weer..rustiger aan doen
Oke ja ik heb 1x wat steken op me werk gehad maar meer nog Niet. Nu heb ik elke keer dat me buik best wel strak staat ook savons. Maar nu ook weer. Ik ga t volgende week wel ef melden bij de vk. Bedankt!!
Ik heb dat ook gehad, rond de 20 weken al, dat ik een paar keer per dag al een harde buik had. Ook gewoon 's avonds als ik rustig op de bank zat. Ik heb het toen gemeld bij de vk en ben vanaf toen wat minder gaan werken. Bij mij scheelt het heel veel. Ik heb af en toe nog een harde buik, maar wel al veel minder. Waarschijnlijk doe je toch teveel dan Ik zou het inderdaad even met je vk overleggen.
Kleine lag weer net als onze dochter met t gezicht in de wand. Gelukkig wel weer tijdje mogen spieken en 2 fotos geloof il van 3d die nog enigsinds gingen. Mogen nu weer een x terugkomen..
Mooi niki, heel bijzonder! Ik vertrek morgen naar frankrijk dus denk dat ik komende week niet veel hier zal zijn, afhankelijk van hoe vaak ik wifi zal hebben op mijn telefoon . Een fijne week dus allemaal en tot volgende week