Ahhh wat een lieve echo blijft mooi om te zien zo. Dus nu binnenkort weer verplicht shoppen in Amsterdam
@Niki: Toch een mooie foto Niki! En niet erg dat je nog een keertje terug mag komen, toch? @Gigi: Veel plezier in Frankrijk!
Nou had liever dat t nu in 1 keer goed was haha. En heb er een hard hoofd in...bij mn eerste 3x terug geweest en lag nog steeds t zelfde terwijl er weken tussen zaten. Dus denk dat t volgende keer ook grote kans is dat t niet goed lukt. Mn meisjes houden gewoon erg van knuffelen in de baarmoederwand haha.
hihi schattige foto niki! hier gister in de supermarkt zag ik al bordjes bij de flesvoeding van nutrilon dat je maar 2 pakken per persoon mee mocht nemen. vond het al vreemd (heb nog niks in huis daarvan hoor maar zag het staan) lees ik net dat het zo slecht geleverd word momenteel.. ben ik er eindelijk overuit welke voeding ik wil geven... is t amper te krijgen..
Beginnen jullie ook weer sneller moe te worden. Ik zit s'avonds uur of 20.00 al te knikkebollen! Gister druk dagje gehad. Vandaag even visite, s'middags verjaardag en s'avonds bij mn ouders eten. Verder ga ik de koffers inpakken want overmorgen gaan we heerlijk naar Turkije!! De kleine heeft t er al steeds over, ' turkije toe, zwemmen, ijs eten, zand spelen'. Zo schattig..
Leuk niki, welke plaats ga je? Vrie den van ons gaan naar Lara volgende week, maar daar zijn de vooruitzichten nou niet echt gunstig, veel regen
Hier sinds dit weekend echt moe, maar ja... Vrijdag voor het eerst alleen de deur uitgeweest zonder hulp en meteen van 11 tot 20 uur naar de stad..