wat voor n spul gebruiken jullie bij de angelsound? ik deed vorige keer geloof ik gewoon huid olie ofzo...
JIHOEWIHOEEWHAHAHAH!!! (12 weken zwanger!) Niki, ik heb er speciaal spul bij gehad, maar volgens mij kan het ook gewoon met baby-olie of bodylotion. Peony en lolliebol, wat jammer dat jullie placenta aan de voorkant ligt. Ik dacht dat moeder natuur het altijd standaard aan de bovenkant deed? Kan de placenta dan nog verschuiven naar boven? Fijn dat alles goed was bij de vk, Lolliebol! Marszie, beterschap! Hier ben ik vannacht zelfs wakker geworden van de bandenpijn. Althans ik denk dat dat het is. Jeetje, wat kan dat pijn doen! En even later voelde ik niets meer. Vanmorgen nog een onwijze pijnscheut toen ik opstond en nu is het allemaal weer normaal. Hebben jullie dat ook? Ik kan dan echt niet rechtop staan. Ik zal wel heel erg stug zijn van binnen ofzo, want ik krijg er steeds meer last van
placenta kan ook 'voor de uitgang' liggen. Bij mn schoonzusje was/is dat zo. Ik weet niet of het nog steeds zo is bij haar. Maar als het zo zou blijven, krijgt ze een keizersnede. Maar het kan ook verplaatsen, dus het hoeft niet zo te zijn.
Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook gelukkig was hij net voor de uitgang weg, maar heb me helft van de zwangerschap wel op een keizersnede voor moeten bereiden.
Ik heb ook geen bandenpijn, Kim. Buiten de jeuk en de moeheid sowieso nog nergens last van gehad gelukkig.
Ik heb af en toe even flinke steek bij mn banden als ik snel draai in bed ofzo. Verder nog niks. Ook zeurend gevoel bij baarmoeder heeel zelden.
Ik heb daar geen last van.. Alleen vermoeidheid... Soms nog wat misselijk... Begin steeds vaker iets te voelen, heb er geen twijfel meer over of t de baby is of niet
Kim, wat voel je dan precies? Ik heb geen idee wat ik kan verwachten en ben bang dat ik zou denken: ach, dat zullen mijn darmen wel zijn
Das lekker vroeg kim hier geen bandenpijn en geen striae gelukkig. Net terug van de huisarts. Dochter heeft al paar dagen koorts en vanochtend ruim 40 graden. Arts kon niks vinden. Als het erger wordt moeten we weer komen en als ze maandag nog koorts heeft moeten we ook komen. Heb ors gekregen maar dat spuugt ze uit. Dus nu maar even over op volledige flesvoeding. Arme meid. En we hebben zondag de woezel en pip show. Hoop dat ze dan is opgeknapt.
Soms zijn t plopjes.. En soms is t een soort friemeltje.. Alsof er een vlinder in zit.. Beetje gefrummel dus
Ik voel het kindje ook al een tijdje. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het het kindje is. Het is net als bij mn vorige zwangerschap. En ook precies op de momenten dat ik mn zoontje voelde. Als ik net even lekker zat (na inspanning) of na een hoestbui o.i.d. Bandenpijn nog niet echt hier. Alleen als ik te snel in bed omdraai, dan voel ik het. Bekkenklachten dus al wel, maar ja dat wist ik wel.
Hoi meiden dat is eventjes geleden maar ben druk druk geweest ik hoop nu wat meer tijd te hebben. Ik las over de Angelsound, ik heb er 1 voor 16.- gescoord incl gel gwoon via marktplaats en toevallig was het een oude kennis dus helemaal blij ermee. kunnen jullie mij adviseren in kinderwagens? ik ben er alweer een tijdje uit maar twijfel tussen de Joolz Bloom en Stokke iemand had laatste een heel overzicht geplaatst met bevinden ik weet alleen niet meer waar ik die kan terug vinden. Kan iemand ons op de lijst zetten ik ben verzet naar 6. aug dus ipv 2 aug, ik ben 28 jr en dit wordt ons 2de kindje. Ik ga hopenlijk bv geven en in het zk bevallen we hebben ook een afspraak voor Geslachtsbepaling op de 17de feb. spannende tijden allemaal! ik kom nu vaker mee leze en posten fijne middag nog
ik zou echt gaan voor de joolz. die rijdt heerlijk licht en ik vind het zitje net wat groter en comfortabeler dan de stokke. vind dat zo een klein zitje.. beide wagens zijn iig lekker hoog en kunnen allebei van je af en naar je toe. Ook vind ik van de stokke het frame zo plastic en de wieltjes..
Kinderwagens zijn echt heel persoonlijk. Gewoon naar een grote babyzaak gaan en uitproberen en advies vragen. Verder aanbiedingen in gaten houden. Wij hadden bij babydump een gratis maxicosi, voetenzak en luiertas bij onze wagen.