Haai meiden, Even een snel berichtje van mij, even geen puf om alles terug te lezen, we gaan vannacht op vakantie! Gelukkig toestemming om te mogen gaan, nog even een infuus gehad dus daar komen we als t goed is de komende 2 weken wel mee door! De baby doet het goed, is erg lang! Loop 2 en halve week voor met beenlengte! Daardoor wordt het geschatte gewicht vd baby nu gesteld op 1365 gram!! Over 3 weken weer controle en dan ook placenta lokalisatie aangezien die pas nog te dicht in de buurt van de baarmoedermond lag, maar kan nog wegtrekken, en anders keizersnede. Misschien als we wifi hebben in kos kom ik even buurten want ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en een paar dames met de complicaties in het bijzonder natuurlijk.. Groetjes en tot snel!!
Hier ook 1350 gram en nu 27 weken precies. hier lag hij 2,3 weken voor op groei.. raar dat jij dan 2,5 voor loopt met 5 dagen langer zwanger zal ik dan nog meer voor liggen.. Maak me eccht zorgen om een enorme reuzen baby haha! veel plezier op vakantie.
Wat zijn die van jullie groot!! Die van mij, was met 26.5 840/895 gram...! Maar die van mij loopt wel een dikke week achter, en zijn hoofd zelfs 2.5. Hij zei dat hij 'gewoon' klein was met een klein 'koppie'. Maar 500 gram verschil! Goedemorgen zeg...........
Die van ons was ongeveer 830 gram bij 26+3 vorige week. Ook iets te klein dus maar de gyn vond het een prima gewicht.
Ja.. Njah ik hoor t wel bij de 30 weken echo. Joh wanneer gaan ze eigenlijk indalen? Maakte me opeens druk vanmiddag. Wat ooit zo ver weg leek lijkt nu opeens zo dichtbij. Moet nog lakentjes en een dekentje hebben... Enn flesvoeding in huis halen.. En moet alle kleding nog uitwassen. En en en toch nog best veel.....
Tijd zat voor! Melkpoeder is nu toch nergens te krijgen en heb je dan zo gehaald. Dekentjes en lakentjes kun je al wel gaan halen, wassen keer na de 30 weken...
Wij zitten sinds eergister in turkije. Zijn lekker aan t genieten... Kleine vind t ook super hier. Alleen met deze vliegmaatschappij ga ik nooit meer! Wat een prutsers bij Corendon. Oud vliegtuig, vlak voor raken grond bij landing weer opstijgen en opnieuw proberen, vluchttijddn verzetten, uren wachten bij inchecken! Zowiezo ga ik nooit meer een chartervlucht boeken. Hotel is mooi, heel luxe, wel veel russen...
Ooo niki ik ben jarloers!!! Manlief wou nie meer op vakantie na turkije ivm met t eten enzo..... wij waren twee jaar geleden ook in mei en toen waren er ook super veel russen waar zit je ergens in Turkije??? Meiden hoe weten jullie hoe zwaar jullie kindje is? Alleen bij de gynaecoloog meten ze dat op denk ik ofniet? Ik ben daar ook reuze benieuwd naar. Nou net wakker vandaag komt de schilder alvqst wat gronden wij gaan zo na de vk ik ben zo benieuwd hij is reuze actief vanmorgen haha...
@Kim: Ik herken je gevoel wel hoor Ik heb ook het idee dat we nog zoveel moeten. Het kamertje is nog niet af, ik moet nog een 'eerste pakje' uitzoeken (kopen), onze slaapkamer is nog niet af (=rommelig en wat losse kabels van de tv) en dan nog alles wassen inderdaad....haha nesteldrang slaat toe! En ik krijg helemaal de kriebels omdat ik juist rustig aan moet doen (heb het idee dat ik nu helemaal NIKS meer mag). @niki: Ooooh lekker Turkije! Geniet ervan! Ik ben ook niet zo'n fan van chartermaatschappijen. Maar goed, vaak zit dat bij zo'n pakketreis he. Maatschappijen als Turkish Airlines vliegen niet naar de vakantiebestemmingen, dus je zit vaak al vast aan een charter @Mams: Ik heb groeiecho in het ziekenhuis gehad inderdaad, daarom weet ik wat ons kleintje ongeveer weegt. Als je gewoon bij de vk bent meten ze dat niet. Misschien krijg je bij 30 weken nog een echo?
Oww jaloers! Fijne vakantie meiden. Wij gaan binnenkort ook weekje weg heerlijk heb er zn zin in Ik zou niet weten hoe groot de kleine meid is. 9 weken geleden voor het laatst echo gehad. Even een dansje yeahhh!!!
Wat een mooie buikjes!!! Die lijken meer op de mijne, dan die ik in het zkh zag. Ik ben weer gerustgesteld! Marszie, wat een poppetje! Je ziet echt heel duidelijk het gezichtje! Ik ben benieuwd of hij er na de geboorte ook echt op lijkt. Mijn kindje woog met 25+5 708 gram... Minime, ze hebben echt heel leuke kleertjes bij Next! Niet zo standaard roze en blauw... Kim, ik moet ook nog heel veel... box, kinderwagen, lakentjes. Ook ik kreeg van de week het gevoel dat het zo snel gaat, dus volgende week maar even shoppen Niki en Brademarie, fijne vakantie!
@Danitcha: Ja heel leuke kleertjes!! Ik ga nu eerst alle babykleertjes van mn zoontje op MP zetten, en hopelijk verkoop ik die snel. Dan kan ik het weer verantwoorden om nog meer kleertjes voor ons meisje te kopen (de kast hangt al redelijk vol namelijk) Een paar pakjes MOET ik gewoon hebben van die site!
Voor degene die nog niet klaar zijn.. Ik heb hier nog een ledikant en combi kinderwagen over.. Kinderwagen had ik voor eigen gebruik gekocht maar die past niet in mn nieuwe auto. (extreem klein, gekregen uit erfenis dus doe ik toch niet weg.. Heb nu de Bugaboo Bee gekocht die past wel compleet achterin..)
Wat het gewicht betreft heb ik echt geen idee. Kindje was gemiddeld volgens VK. Ik denk zelf dat het uiteindelijk in elk geval geen kleintje zal zijn. Ik voel de baby namelijk erg diep schoppen. Dus het zit blijkbaar ook goed verstopt. Mijn eerste werd op nog geen 6 pond geschat en bleek 8 pond te zijn. Terwijl ik 2 keer een groeiecho gehad had. Ik snap ook eindelijk waarom het zo lang duurde voordat ik een buik heb. Ik heb vrij strakke buikspieren. Die hebben erg lang mijn buik verborgen kunnen houden. Vanaf een week of 24 lukt dat gewoon niet meer. Ik ben nu niet extra aangekomen, maar wel veel dikker geworden. Totaal nu 10 kilo erbij. Zal nog wel een kilo of 6 bijkomen denk ik. Ik merk dat de buik mijn longinhoud wat verkleint, traplopen kost steeds meer inspanning. Verder gaat het eigenlijk nog best heel goed. Morgen weer fitness. Heel gek, maar ik heb op de dagen dat ik fitness minder last van mn bekken en rug dan op dagen dat ik dat niet doe. Ik ga nu nog max 2 keer per week anders blijft mn buik tussendoor gespannen, dat lijkt me niet goed. Nu heb ik alleen de dag zelf was last van een strakke buik. Niet echt harde buiken hoor, anders stop ik er mee. Alleen wat gespannen. Babykamer schiet al hard op! Gordijnen hangen, kasten zijn klaar. Vensterbank is af. Echt heel mooi. Alleen gordijnen moeten er weer af omdat geslacht daaruit af te leiden is. Lamp kan ook nog niet opgehangen worden helaas. Over paar weekjes eens inventariseren wat ik allemaal nog moet. Kan me daar nog neit heel druk over maken. Is alles op het werk maar eens afronden. Daarna komt de rest wel..
Ik besloot om half 12 te gaan soppen. Heb het koffieapparaat tot in den treuren getoetst.. De complete keuken tot op de binnenkant van de stopcontacten aan toe... De kattenbak.. Zelfs de klemmetjes en dergelijke eraf gehaald om te soppen.. Zit nu te twijfelen of ik de koelkast nog uitsop. Ik ga toch met tegenzin naar bed. Las net op internet dat nesteldrang gemiddeld 4 weken voor de bevalling begint. Laten we maar hopen dat t internet t fout heeft. Bij mijn oudste had ik het niet, maar goed dat was een hele andere tijd. Als ik het had gehad was ik mij daar ook zeker niet van bewust. Slaap lekker :-D
breekt even in; mooi buikje niki! micloveally; je hebt vandaag toch de echo he? hoop echt dat hij meer als 500 weegt zodat ze iets kunnen doen. duim voor je!! groetjes (anne19791980)