Ik ben ook ff wakker geweest het onweerde hier in turkije en er lagen 2 dronken russen grieten in de gang voor onze hoteldeur omdat ze geloof ik hun deur niet open kregen...
Hier slaap ik wel redelijk. Wel erg vroeg wakker en elke nacht eruit om te plassen verder mag ik niet klagen eigenlijk.
Ik slaap nog wel goed. Maar heb veel hoofdpijn en buikpijn. Verloskundige is geweest om bloeddruk te meten, die was prima. Ook met de baby alles goed. Maar ik moet het wel goed in de gaten houden en bij terugkerende of aanhoudende klachten weer bellen.
Ik ga weer slapen na mn avondje poetsen. Als dit geen nesteldrang is dan wil ik niet weten wat t wel is... Mic.. Gaat het een beetje? Ik denk aan je..
@ Micloveally: wat een vreselijk nieuws, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. Ik ben weer terug na een weekje vakantie, was heerlijk om nog even met ons tweetjes weg te zijn! Nu volgen alleen erg drukke weken op mijn werk, daar kijk ik erg tegenop. Morgen wordt de babykamer geleverd trouwens dus daar verheug ik me op! Voor jullie ook allemaal een fijne Moederdag!
@micloveally, och meis, wat heftig! Heb kippenvel op m'n armen staan! Héél veel sterkte de komende tijd! Ik zal aan je denken. Veel liefs en een dikke knuffel!
Mic, wat een nachtmerrie voor jullie. Heel veel sterkte met het komende verlies. Schrijf je in een dagboek ofzo? Dat kan je later misschien helpen met het verlies te verwerken. Helaas weet ook ik wat het is een kind te verliezen en dat gun je niemand. Je neemt je zoon voor de rest van je leven met je mee. Hij maakt je wel moeder, ook al sta je straks met lege handen... Voor jou en je man heel veel kracht in deze harde tijd gewenst.
Jeetje mic.. Wat een rot nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd!! Vandaag 3x naar het ziekenhuis om te bloed te prikken.. neemt gelijk een hele dag in beslag maar ja tis voor een goed doel zullen we maar zeggen!
Ik heb zaterdag trouwens al het kraampakket van CZ ontvangen! Lekker op tijd Kan gelijk naar zolder, want de meeste dingen ga ik niet gebruiken, aangezien ik in het ziekenhuis ga bevallen. Zat wel een leuk boekje bij voor ons zoontje: Zetje krijgt een zusje Alsof ze het weten dat het een meisje is
kraampakket die krijg ik in de 7de maand... werd mij wel aangeraden door mensen in mij omgeving ff snel kijken en dan verstoppen tot je nodig heb want je xal er niet vrouwelijker en sexyer door gaan voelen hahahaha... hier alweer 28 weken vandaag en dus het tijdperk van het laatste trimester ingegaan jesus wat vliegt de tijd zeg... weet niet maar heb echt gevoel sinds ik zwanger ben dat helemaal snel gaat... zal wel komen omdat je echt in weken telt en je vaak moet zeggen doordat mensen intresse tonen...
hihi grappig!! ik heb t nog niet binnen.. maar nou loop jij ook wel bijna anderhalve week voor.. ik ga ook in t ziekenhuis bevallen dus zal het ook niet nodig hebben.. maar toch. je weet t nooit haha
minime voor de suiker idd.. Maar we hebben het weer gehad en ik had rhc negatief en dan moet je ook extra prikken
marszie ik heb ook maar effe snel gekeken in dat kraampakket en vroeg gelijk aan mijn vriend gaat het na bevalling ooit nog goed komen daar beneden hihihi maar ik zal het ook niet veel gebruiken moet in het ziekenhuis bevallen.. iig wel een leuke knuffel erbij