anna hoe houd je t vol t fitnessen haha knap hoor. fijn he soms die bevestigingen.. ik heb getwijfeld of ik een bloeddruk meter zou kopen.. bij mn ex hadden we er wel een. opzich handig maar ze geven nooit meteen t goede beeld. die moet je echt 3 keer achter mekaar doen en dan t gemiddelde pakken..
Marieke, ik deed het eerst wel eens bij familie. Klopte altijd, vrijdagavond gaf die 90 aan als onderdruk. Schrok erg. VK is toen geweest, was die gewoon 55. Ik ga m nu ook niet steeds gebruiken hoor, wilde gewoon niet weer de VK bellen om alleen de bloeddruk te komen meten. Dus voor 25 euro er een gekocht, en die klopt met wat ik normaal ook heb. Is ook een meter voor de bovenarm, dus betrouwbaarder dan meting via de pols. Ik vind fitnes minder zwaar dan de kids of het huishouden. Je bent heel erg bezig met wat je doet, dus mijn houding is stabiel. Alle bewegingen zijn overdacht, je stelt je tempo en ritme zelf in. Dus ik vind het eigenlijk nog niet zwaar.
oo oke ja wij hadden zon pols ding.. soms deed ik m en dan schrok ik me wild zo hoog, deed ik m gelijk nog een keer was ik bijna dood zo laag haha dus vandaar.. via de arm is hij idd betrouwbaarder ja..
Hier morgenochtend weer op naar huis. Vandaag slecht weer gehad. Sinds paar dagen heeft mn dochtertje rode puntjes op dr lichaam en af en toe kwam er een bij. Sinds vandaag heeft ze echt wat blaasjes maar dr gezicht gaat nog dus hooooop dat er vannacht niet ineens een berg bij komt..ik wil lekker naar huis want anders mag je niet vliegen... Vergeten te vermelden; waterpokken dus
Nikie, wat gaat dat snel. Nu alweer naar huis. Hopelijk is je dochter niet ziek zeg. Hier gewoon een wipstoel via marktplaats. En nu ook die van TrippTrapp, ja ook via Mp. Als t niet bevalt zo weer verkocht!
jeetje niki das niet leuk.. pas jij op als t echt waterpokken zijn?? dat is zooo schadelijk voor je kleine in je buik...
Niet als je het zelf gehad hebt toch? Ik heb het in elk geval als kind gehad, mijn kinderen nog niet. Heb liever dat ze het nu krijgen, dan straks na de bevalling. Maar leuk is het niet natuurlijk.
ik dacht dat ook al heb je t zelf wel gehad het ook schadelijk is toch? het is hetzelfde als het rode hond virus toch? iig valt dat allemaal onder die catogorie.. net als wondroos.. als ik nog werkte en iemand heeft wondroos mag ik er absoluut niet in de buurt komen.. stond mij iets van bij dat het met waterpokken net zo is.. dat jij wel imuun bent maar het toch je kindje kan aansteken.. maar dat weet ik nu even niet meer zo zeker haha dus dan heb ik niks gezegd
@Kim: Ik heb een standaard wipstoeltje van de Prenatal. Had ik bij mn zoontje gekregen. Wel fijn, maar meer voor vanaf een maand of 3 a 4. Ik zou nu liever een soort schommelstoeltje hebben, die zelf heen en weer wiegt en eventueel met een muziekje. Als het goed is krijg ik die van mn schoonzusje Ik had gelezen dat steken in je schaambeen erbij horen in het derde trimester. Zal wel door de druk van de baby komen. Ik heb ook nesteldrang, maar ik mag niks FRusterend!!! IK wil poetsen en opruimen haha @annamama: Als je een bandgevoel hebt, moet je inderdaad oppassen! Ik had dat bij mn zoontje ook, en toen ik het een week later bij de vk meldde, was ze best boos. Zoiets had ik gelijk moeten melden! Uiteindelijk had ik waarschijnlijk ook zwangerschapsvergiftiging Dus mijn advies nu: Wel bellen hoor als je het weer voelt!
Minime.. Ben wel blij dat ik niet de enige ben met nesteldrang Sommige mensen zeggen dat dit meestal 4 weken voor de bevalling begint.. Ik hoop t niet Haha
Die Nuna Leaf vond ik ook erg mooi! Die hadden we misschien wel gekocht als we zelf mochten kiezen. Maar toen kregen we al een andere cadeau...
Ik zat te twijfelen tussen de Nuna leaf en de chico mia.. Chico mia lijkt me praktischer.. Maar Nuna leaf heb ik al besteld.
Danitcha sterkte meis, logisch dat je het even niet leuk vind om zwanger te zijn! Annamama, succes! Hier vandaag een jarige zoon, voor het eerst op school trakteren. Moeders gister tot 23.30 cupcakejestraktatie gemaakt.... Vanochtend kwart voor 6 stond meneer al te stuiteren... Hoop dat deze niet zo druk gaat worden!