@Kortecol: Gefeliciteerd met je zoon! 5 jaar? Leuke cupcakes zeg! Wat een werk al die spinnewebjes! Zien er wel errug lekker uit
@danitcha, oh jeetje meis. Dat is schrikken. Hoop dat ze snel meer weten want deze onzekerheid is ook killing! Sterkte meis! @kim, ik heb ook soms steken in m'n schaambot/vagina ed.... Volgens de vk komt dat doordat het kindje aan het zakken is. Het zegt verder niets over wanneer de kleine komt. Maar pijnlijk is het soms wel. Moet soms echt even de pijn wegpuffen. Hier alles verder zn gangetje. Weinig nieuws...
Gisteravond zijn we weer oom en tante geworden.. we gaan hem zometeen bewonderen ben zo benieuwd!! Hier heb ik niet de nesteldrang maar ik heb dat ook wat jij heb kim ik denk ook dat ons mannetje eerder kom.... ik heb het gevoel dat tie al helemaal aan t indalen is ik voel hem alleen nog maar onderin in me buik. Ook links en rechts onder van me buik maar niet meer bovenin.. Ik krijg ook steeds meer kwalen rugpijn,brandend maagzuur word ook niet minder. Moe vannacht om 5u was ik al klaar wakker bla bla bla.. Kortecol gefeliciteerd met je zoontje dat heb je leuk gemaakt zo. Zal best wel smaken. Ik heb net een brownie in de oven gezet heerlijk toetje voor vnaaf hihi...
In hoever houden jullie rekening met de naam?????? Een oud collega van mij vriend daar t zoontje van heeft de naam die ik ook super leuk vind.. We zien hun maar heel af en toe moet ik daar rekening mee houden???? We hebben nog wel een andere naam maar ik twijfel!!!!
mams gefeliciteerd met jullie neefje!! hoe heet hij? altijd leuk om te horen haha ik vind niet dat je rekening hoeft te houden met een oud collega van ... als het nu goede vrienden zijn ofzo of naaste fam dan zou ik zeggen nee doe t niet.. ik had altijd voor een jongen jamie in mijn hoofd.. maar de vriendin van de broer van mn vriend, lijkt ver weg maar die zien we dus geregeld haha, die heeft een dochter en die heet jamie.. dat is dan voor mij dus wel een reden om het niet te doen
@Mams: Gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar de naam In het geval van een oud-collega die je maar heel af en toe ziet, zou ik gewoon de naam houden die jullie eerste keus heeft. Ik vind het ook anders als het familie is of goede vrienden.
Kortecol gefeliciteerd! Mooie cakes hoor. Hier is het kindje echt nog niet aan het zakken hoor. Ligt volgens mij zelfs nog geregeld over dwars. Ik heb de placenta voor, dus weet niet altijd hoe hij ligt.
Tis gelukt. We zijn thuis. Dochterlief zit al aardig vol met waterpokken en ik denk als ze t gezien hadden op de luchthaven zouden we niet mee mogen...
O ja, een van onze namen is ook bekend in de vriendenkring. Vind ik geen probleem hoor. Zolang het maar niet dagelijks is dat ik ze tegenkom zou ik de naam er niet op aanpassen. Niki, fijn dat je thuis bent!
Ja nou nog even zeuren bij me vriend en dan komt t goed. Hij zeg ik ben net gewent aan deze naam want ik dacht eerst dat me schoonzoon deze naam had maar die heeft een andere..... Nouuu ben benieuwd wat t nu echt gaat worden. Niki fijn dat je toch weer th ben in het regenachtige nederland
Hier staat de naam al vast. Heb mijn moeder een belofte gedaan. L.ucas is het geworden en blijft het.
@Kim: Dat is wel heel mooi, dat je moeder nog heeft geweten hoe je zoontje gaat heten. Had die naam een speciale betekenis voor haar? @Niki: Welkom terug! Had je je dochtertje helemaal ingepakt zodat ze het niet zagen? @Hier: Vandaag weer groeiecho en doppler gehad. De rust van afgelopen week heeft ons kindje goed gedaan! Doppler was helemaal goed Ons meisje ligt nog wel een week achter in groei, maar dat kan gewoon genetisch bepaald zijn. Ik ben dus helemaal opgelucht! Ik blijf wel gewoon iedere week doppler krijgen, en om de week een groeiecho. En wat minder is: omdat de rust zo goed heeft geholpen, moet ik nu zo doorgaan, wat betekent: stoppen met werken Wel heel definitief nu. Ik zit gewoon 6 weken eerder thuis dan verwacht. Nu moet ik mezelf dus nog 12 weken zien te vermaken! Terwijl ik zo weinig mogelijk mag doen Maar goed, ben allang blij dat ik gewoon thuis mag zitten, en niet ogpenomen word in het ziekenhuis. Dat wil ik ook vooral voorkomen, dus ik luister maar goed naar mn gyn, en blijf ook rustig aan doen! Iemand nog leuke tips om me bezig te houden?
Neuj... Volgens mij vond ze het ook geen mooie naam... Haha.. Maar daar gaat het niet om. Ze wilde zn naam nog weten en dat was de enige naam die was blijven hangen. Vond hem zelf ook geen 110% maar goed. Het past wel bij ons. Dat je kindje nog maar 1 week achterloopt! Dat valt reuze mee! Wel balen dat je thuis moet zitten zeg.. Ideeën... Hm.... Ik zoek nog iemand die een nieuwe hoes voor de bank kan maken?
Kim, ik vind het een hele mooi naam! Minime, super dat de groei goed was. En ja, weinig doen is vervelend. Maar ik zou me wel vermaken inderdaad zoals juf zet. Ideeen genoeg om creatief te zijn waarbij je veel kan zitten. Maar goed, dat moet je wel liggen natuurlijk. Juf, weer even op je blog gespiekt. Blijft leuk! Ik kom er niet aan toe nu. Erg jammer
Ik vermaak me ook wel hoor, maar tips zijn altijd welkom. Van 4 dagen werken en altijd bezig zijn naar niets voor de komende 12 weken is best even wennen