1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Doe hem dan als 2e naam!!

2. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kim, mooie naam. Dat zijn van die dingen die je niet meer loslaat. Mijn moeder wist als enige in de familie of we een zoon of dochter krijgen. Ze heeft haar geheim mee de dood in genomen. Wij weten nog steeds niet wat het wordt en is zo'n bijzonder gevoel om het niet te weten!
    @minime goed nieuws dat de kleine is gegroeid! Dat thuiszitten is eerst enorm. Wennen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er na 6 weken echt van begon te genieten en nu misschien wel tegen het weer gaan werken in het najaar op zie. Terwijl ik ook altijd druk bezig was!
    @danitcha: hoe is het met jou?
    @dames met complicaties hoe is het met jullie?

Verjaardag was hier leuk, zoon heeft veel plezier gehad! Ik kreeg wel pijnlijke harde buiken aan het eind van de dag, dat was veel minder!

3. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Leuk kim ik zit te twijfelen... heb t er mister niet meer met me vrijen over gehad.

Ik heb luuk en noud wat vinden jullie???

4. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Hey meiden!
    weer eens even een berichtje van mij. Hier sinds gisteren zeker dat we echt naar ned komen voor bevalling, over zo'n 4 weken zullen we vliegen. Hebben er erg zin in en nu maar zorgen dat de babyuitzet in orde komt in nederland en ook dat hier klaar staat wat nodig is voor als we weer terug komen. Ik begin ook al wel behoorlijk moe te worden en last te krijgen van de dikke buik, maar hoop toch dat de beeb in ieder geval blijft zitten tot 38 weken.
    MineMe: misschien kun je gaan haken? Dekentje voor je baby?
    Mams: Ik vind Luuk een mooie naam, maar wel behoorlijk populair volgens mij
    Kortecol: nog gefeliciteerd! En leuke cakejes id! Ik heb al een idee voor de verjaardagstaart van de onze, die is in de zomer jarig.
    Danitcha: sterkte met alle onzekerheid!

5. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mixje waar woon je nu dan? Hoe is het met de malaria afgelopen?
    Heerlijk dat je voor de bevalling naar Nederland kan komen ;)

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kim: Ik vind Lucas heel mooi!
    @Mams: Ik vind Luuk en Noud allebei mooi, maar wel allebei redelijk populair. Ligt ook aan je achternaam wat het beste past denk ik.
    @Mixje: Wat een fijn vooruitzicht dat je naar NL komt! Hoelang blijf je dan na de bevalling, en blijf je die tijd bij je ouders?

Een paar weken geleden ben ik toevallig begonnen met haken (om het te leren;)), want ik wilde een knuffeltje voor de baby maken. Dus daar kan ik inderdaad wel mee verder gaan:)

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ga onze naam hier niet noemen trouwens hoor, ben veel te bang dat een bekende het meeleest:)

8. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zeg de naam hier ook niet want zal je net zien dat ik wel in de gaten gehouden word hahaha....

hier gaat met ups en downs werd gisteren in 1 klap helemaal neit lekker en nog steeds niet helemaal stabiel dus even rustig aan

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Noud leuker

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Kortecol, nog gefeliciteerd met je zoon! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad en dat de traktaties in de smaak zijn gevallen. (maar dat moet wel, wat ziet het er lekker uit!)

Minime. Wat fijn dat de groei iets is ingelopen!!! Tips... de enveloppen van de geboortekaartjes schrijven, geboortebedankjes knutselen, filmpjes/series kijken, boek lezen.

Mams, persoonlijk zou ik geen naam willen kiezen die iemand in onze omgeving ook al heeft, maar dat is persoonlijk. Als je die mensen zelden ziet en die naam is het gewoon voor je, lekker doen!

Kim, wat mooi dat je moeder de naam al wist. En dat de moeder van Kortecol het geslacht weet!

Wij zijn uit onze naam, maar staan nog wel open voor mooiere namen. Maar ik denk niet dat we die gaan vinden en dat dit hem is!

Hier is nog steeds onzekere tijden, ik probeer er maar niet aan te denken. Ik merk wel dat we allebei wat prikkelbaarder zijn.
    Gisteren was de eerste bijeenkomst van samen bevallen, was erg leuk!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Danitcha: Wanneer krijg je precies meer te horen?

12. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Morgen over 2 weken pas... :(

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Danitch, Kun je niet gewoon bellen, en aangeven dat je je zorgen maakt, en dat je gewoon wilt weten wat ze vermoeden, hoe slecht of hoe klein of groot het ook mag zijn?

Iemand voor weken lang in het ongewisse laten is natuurlijk gewoon knudde. Dat zou zo'n arts toch ook moeten begrijpen....

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind het ook wel erg lang duren! Ik snap dat ze verder onderzoek moeten doen, maar dan hadden ze nog beter even niks kunnen zeggen.
    Pfff is toch zenuwslopend zeg:(

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Sooooo ik heb vandaag echt een goede rustdag! :)
    Echt nog niks gedaan, wat voel ik me nutteloos zeg...;)
    Maar ja, ik ben natuurlijk aan het broeden voor een gezond minimeisje! :D

En ik heb nog 12 weken (hopelijk iets minder), dus wat ik allemaal nog wil doen kan ik ook maar beter een beetje spreiden..

16. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik heb echt al alles geprobeerd om informatie los te krijgen. Gevraagd in welke richting ze denken, welk chromosoom het gaat, etc. Helaas. Alleen dat we ons geen zorgen moeten maken... yeah right.

Minime, geniet van je rust! En als het zonnetje eerdaags weer gaat schijnen lekker in de tuin zitten :).

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Eff een vraagje

Als je veel rooie groente en fruit eet is de kans dan dat je een kindje met rood haar krijg?????? Haha miss een domme vraag

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Haha dat lijkt me toch niet ;)

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hahahahaha.... Sorry :'D

Nee natuurlijk niet, rood haar wordt door genen bepaald.. niet door welke kleur je eet... Bedoel, heb je weleens een kind met groen haar gezien? :p

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh.. 28 weken dansje :D:D

Deel Deze Pagina