1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113

He bah wat schrikken. Vanaf 24 weken is t toch levensvatbaar en als t een kilo is ook zeker. Vraag is alleen waarom de beeb achterloopt

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hee dames

Even een zwaai ga zo weer richting me kleine neefje :) :).

3. Mja idd maak me er ook niet zo heel veel zorgen om hoor. Zolang ik haar elke dag goed voel blijf ik positief

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mams: Oh leuk! Lekker knuffelen :D

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik heb inmiddels ook het kraampakket ontvangen van Delta Lloyd.

Zit best een leuk cadeautje bij, al weet ik uit ervaring dat je het nooit gebruikt haha.

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Leuk Mams, troetelen met je neefje!

Kim, hier ook het kraampakket van Delta Lloyd binnengekregen... tsja :cool:. Laten we hopen dat allemaal niet nodig te hebben!

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niets binnen gekrefen

8. hier ook nog niet, al hebben ze vandaag wel aan de deur gestaan met een pakje en heb naar wat ik weet niks besteld..

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Was bij mij zaterdag ook. Op het 'niet-thuis' briefje stond al afzender CZ, dus toen wist ik genoeg;)

10. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier krijg ik hem uiterlijk in de 7e maand zit bij unive dus wacht het rustig af...

@danitcha hoe gaat het nu?

11. helaas geen briefje in de bus.. maar weet dat ze aan de deur stonden omdat ik de bel hoorde maar ik dus naakt in de badkamer stond hahaha.. tegen de tijd dat ik klaar was om de deur open te doen waren ze al weg en zag ik de bus van de pakjesdienst weg rijden..
    dus denk dat ie morgen wel terugkomt.

12. ben wel benieuwd hoe het nu met mic gaat..

13. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    marieke ik ook maar denk dat die totaal geen behoefte heeft om hier even wat te melden... ik zou het niet hebben denk ik persoonlijk

14. nee is ook logisch .. ik weet ook niet of ik idd wel t internet op duik hoor na zoiets heftigs.. zeker niet een forum.. maar toch.. denk er wel aan.. gek he.. hoe je bezig kan zijn met mensen die je eigelijk helemaal niet kent.

15. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou zo gek vind ik dat niet hoor... je leeft met alle dames mee in de topics waar je vaak komt... dus ja logisch dat mic in je gedachten is... denk dat ze bij grootste gedeelte hier wel eens door ons hoofd spookt! in iedere geval wel bij mij

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja klopt, zelfs mn man vroeg gisteren nog hoe het met haar was.
    Ook al kennen we elkaar niet persoonlijk, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, en zijn allemaal evenlang zwanger, wat het nog confronterender maakt natuurlijk :(

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrrr kinderen, verjaardagen en kinderfeestjes! Ik stop der mee...
    Mijn zoon nu al drie nachten midden in de nacht wakker. Mam wanneer is mijn kinderfeestje? Viel pas om middernacht in slaap, om half 4 stond zoon naast bed.... Nu maar naar beneden geschopt in de hoop dat ik nog een oog dicht doe....

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Pffff mag ik niet meer werken en heb ik dus alle tijd van de wereld om uit te rusten, ben ik elke ochtend supervroeg wakker! Al 3 dagen op rij om 5.30 uur wakker:$ En niet meer kunnen slapen....
    Dan vanmiddag nog maar weer even liggen.

@Kortecol: Wanneer is het feestje? Nog even en dan ben je er weer voor een jaar vanaf;)

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hehe.. Komt me bekend voor.. Geef hem een stukje papier waarop hij dagen kan wegstrepen.

20. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames ,

Wo had ik het idee dat onze kleine mannetje niet meer leefde dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan en mijn gevoel klopte helaas .hou maar in gedachten dat het beter voor hem is dat hij niet meer hoeft te strijden , maar voor ons is het nu al gemis.
    Morgen de bevalling zie er als een berg tegen op en kan me er niks bij voorstellen

Deel Deze Pagina