Ik let er al de hele tijd veel op, maar dat zal wel met mn vorige zwangerschap te maken hebben.... Inderdaad, af en toe best irritant. Als ik denk dat ik haar niet genoeg gevoeld heb, ga ik er echt even voor liggen en een beetje over mn buik wrijven, dan komt er meestal wel redelijk snel reactie
hihi ja dat scheelt dan wel.. ik heb haar vandaar wel gevoeld maar tot nu toe ook niet mega denderend. maar denk dat t nog wel komt. is wel vaker pas laat in de avond
Ik had een arts-assistent of zoiets denk. Ze ging op wikipedia opzoeken wat ik had... Was ik er gelijk klaar mee natuurlijk. Dus toen ik daar weg was gelijk VK gebeld. Die vertelde dat eiwitin de urine vrij veel voorkomt bij zwangeren. Hoeft niet te betekenen, alleen in combinatie met hoge bloeddruk kan het iets betekenen. Zij vond het echt onzin dat ik vandaag ineens moest komen. Marieke, ik zou als ik jou was bij twijfel wel bellen. Jouw bloeddruk is ineens erg hard gestegen en dat er nu nog geen eiwitten in urine zijn betekent niet dat je niet iets aan het ontwikkelen bent. Ik zou dus erg rustig aan doen en bij hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid oid echt aan de bel trekken! Dat de groei achterloopt kan daar zeker mee te maken hebben. Hopelijk valt het mee!
@Annamama: Wikipedia? Seriously? Goh ik denk dat ik ook maar arts word...pff is toch ongelooflijk! Wel fijn dat de vk je gerustgesteld heeft. @Marieke: Wat Annamama ook zegt, ik zou het zeker wel even in de gaten houden. Niet om je bang te maken hoor, maar ik had bij mn vorige zwangerschap ook ineens hoge bloeddruk. Ze hebben ook gekeken naar eiwit en andere symptomen, maar ik had alleen hoge bloeddruk. Toch ben ik opgenomen in het ziekenhuis, en achteraf was dat maar goed ook, want bleek dus dat mn placenta niet meer goed werkte.. Maar nogmaals, wil je niet bang maken, en wat ik had komt bij 2 op de 1000 voor, maar als je het niet vertrouwt wel even bellen dus.
Marieke, zo als Minime zegt bedoel ik het ook hoor. Dus wil je echt niet bang maken. Maar kan soms snel gaan, en dan wil je er op tijd bij zijn. Minime, ja echt via Wikipedia. Ze praatte ook slecht Nederlands dus dat praat ook niet prettig. Ga het de volgende keer bij de HA melden. Heb normaal een hele fijne HA hoor. Dus dat vertrouwen is er wel, maar dit was echt vreemd ja. Zo, hier ging er vanavond Roosvicee over de vloer. Verschrikkelijk kleffe boel. Ik op m'n knieen schoon gemaakt, daarna zelf verkleden zat er helemaal onder. Toen was het ineens gebeurd. Super pijn in mn buik en rug. Kreeg met geen mogelijk mn sokken nog aan en kon ook niet meer zelf van het bed. Eerst een paar uur gelegen en nu gaat het iets beter. Zit nu even beneden maar ga zo weer naar bed, hopelijk kan ik slapen en is het morgen minder. Pff.. wat een gedoe op eens zeg.
Lieve mic, heeel veeel sterkte morgen en de komende tijd! Wat moet er wel niet allemaal door je hoofd gaan nu. Hopelijk verloop de bevalling snel. Tranen in me ogen. En woorden schieten me tekort eerlijk waar! Dikke knuffel en heel veel kracht voor je morgen xxxx
Mic heel veel sterkte morgen. Helaas weet ik was het is om met lege handen te staan. Sta er wel bij stil, maak foto's een film. Je wordt wel moeder, dat neemt niemand je af meis. Ik zal aan je denken morgen
Sterkte vandaag Mic!! Hier geen harde buiken meer gehad. Ben het ook al gewend van mn eerste zw toen had ik ook al heel vroeg harde buiken...
Anna dat meen je niet? Nou zo een had ik er 2 weken geleden dus ook. Die alle vragen ontweek en had t idee dat ze maar wat zei, achteraf ben ik dus boos op mezelf dat ik Toen niet gelijk gebeld heb vanwege dus ook die harde buiken die zij normaal vond en de echo prachtig vond terwijl ze de juiste knoppen niet eens kon vinden.. Wel rustig aan doen hoor anna! Thx dames ik denk dat ik nu zeker eerder aan de bel ga trekken.. Gelukkig moet ik woensdag weer naar t ziekenhuis.. Mic heel veel sterkte vandaag! Woorden schieten gewoon te kort
Mic, gecondoleerd met jullie zoon, heel veel sterkte toegewenst! Hopelijk valt de bevalling mee! Dikke knuffel x
helemaal vergeten donderdag een 30 weken dansje te doen whaaaa het komt nu wel heel dicht bij, dat word aftellen meiden.
Lieve Mic, ik wens je alle sterkte en kracht vandaag toe. Het leven is soms zo oneerlijk! Kippenvel, tranen en ongeloof. Ik denk aan jullie! Dikke knuffel
dames ik ga zo naar ziekenhuis vanaf 17.15 lichte helder bloed verlies en aangezien er niet echt een aanleiding daarvoor is behalve dat mogelijk met mijn laagliggende placenta dus mij benieuwen volgens de verloskundige is gewoon voor de zekerheid dus dat houden maar in ons acherhoofd
Miclove denk aan je!! Digi knuf!! Marszie jeetje dat is schrikken. Hoop dat het allemaal meevalt. Succes
Haai meiden even een dikke knuffel vanuit zonnig kos Heb de afgelopen dagen allen ingelogd om mic te volgen, en natuurlijk jullie berichten ook, maar wat een nachtmerrie voor mic en haar man.. Woorden schieten tekort.. We denken veel aan jullie mic.. we wensen jullie alle kracht... Marszie succes in het ziekenhuis, kan idd door de placenta komen, maar laat ze je daar maar goed nakijken.. Verder weer een snelle zwaai en groetjes aan iedereen vanuit Griekenland Xxx