He bah marszie! Rustig aan miss valt T mee!! Brademarie lekker genieten van je vakantie! Hier al vanaf vanmiddag niet echt lekker.. Hoofdpijn die na even gelegen te hebben wel wat af zakte.. En verder gewoon niet zo lekker.. Misselijk enzo..
hier is de maagzuur opeens weer begonnen. Het ging redelijk goed, maar nu al twee avonden last. Had ik net chocola gekocht, maar dat heb ik maar weer weggelegd, dat ging dus niet goed. Verder een hoop getrappel. Soms niet echt fijn. Ik word er ook wel eens wakker van.
@Marszie: Hoe is vannacht gegaan? Weet je al waar de bloeding vandaan komt? Hopelijk mag je snel naar huis! @Marieke: Heb je gisteren nog last gehad?
Hier ook veel last van maagzuur .. Word er vaak gek van T is gister wel afgezakt gelukkig. Heb ook erg goed geslapen sinds hele lange tijd.. Hopen dat de hoofdpijn wegblijft..
Marieke fijn dat je je weer wat beter voelt Marszie?? Waar ben je? Hoop zo dat alles goed is met jullie?
even gekopierd van aan topic want ben echt zo moe hey meiden even snel een update van de week als ik mij wat beter voel zal even op alles reageren... ben al weer 2 uurtjes thuis.. geen oog dicht gedaan vannacht.. bloeding is gestopt en bloeddruk was weer zoals ik normaal heb... moet nu de komende week heel rustig aan doen.. kan wel een beetje waggelen in huis en mini klusje doen maar zo min mogelijk... het is nu daar beneden natuurlijk best gevoelig en als ik na een week rust nog steeds bloeding vrij ben mag ik wat meer gaan doen... vanmorgen nog een keer ctg gehad en deze ook mee gekregen dus die kan ook in de album van de kleine man... kleine man is nog steeds lekker actief en zoals de artsen zeggen is het voor mij heel vervelend maar de kleine heeft niks door... merk wel dat ik het heel frusterend vind dat er geen oorzaak gevonden is... natuurlijk aan de andere kant ook goed want dan is er niks ergs aan de hand maar ben wel even vertrouwen in mijn lichaam kwijt... ga nu op de bank languit en laat mij lekker verzorgen en hopen dat ik even kan slapen want ben zo moe... duimen dat ik geen bloeding krijg want anders moet ik weer terug en als ik ergens een fobie voor heb is het ziekenhuis wel...
Mic. Ik hoop dat je gisteren de dag een beetje bent doorgekomen. Ik denk erg veel aan je. Marszie, dat is schrikken. Maar gelukkig hebben ze niets gevonden, dat betekent toch dat het vlies, placenta enzo in orde zijn, toch? Misschien een gesprongen vaatje in de baarmoedermond? Doe maar lekker rustig aan!!!
Lieve meiden , Wou jullie even laten weten dat vannacht onze zoon Kasper is geboren we zijn trots op ons mooie mannetje . Hij is nu thuis in zijn kamertje .... Iedereen bedankt voor de steun en lieve woorden de afgelopen tijd . Ik zal ook zeker mee blijven lezen wat ook blijf benieuwd hoe het met jullie gaat! Ps fijn marzie dat het niks ernstig was !
Ach meis, wat verdrietig dat jullie hem nu al moeten missen, maar van harte gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie zoon Kasper. Heel veel sterkte gewenst en troost.
Lieve Mic. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kasper, en helaas tegelijkertijd gecondoleerd. Fijn dat Kasper thuis is in z'n kamertje, ik wist niet dat dat mogelijk was. Ik ben benieuwd hoe je je voelt, hoe alles is gegaan, etc, maar ik begrijp dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt. Ik wens je alle sterkte en kracht de komende tijd, knuffel!
Lieve mic, gefeliciteerd met jullie zoon kasper. Vreselijk dat ik jullie tegelijkertijd moet condoleren. Hopelijk is de bevalling enigszins meegevallen voor zover dat kan natuurlijk. Fijn dat ie nu bij jullie thuis is. Sterkte de komende dagen en koester jullie laatste momenten samen. Ik denk aan jullie! Dikke knuffel..
Lievr micloveally, gefeliciteerd en gecondoleerd, een vreselijk dubbele boodschap. Wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven. Fijn dat hij nu thuis is. Veel sterkte. Marszie: doe rustig aan meid, laat je goed verwennen door je man!
@mic gefeliciteerd met jullie zoon en tegelijk gecondoleerd wat fijn dat jullie mannetje thuis is en jullie hebben alle recht om trots op Kasper te zijn! Heel veel sterkte gewenst dikke digi knuffel @thanks dames het enige wat we nu kunnen doen is wat de artsen aangeraden hebben en dat is heel weinig doen en hopen dat geen bloedingen meer krijg... @danitcha je heb helemaal gelijk alles was goed dus we hopen dat gewoon bij deze ene bloeding blijft... anders gaan we gewoon weer naar het ziekenhuis... mijn bloeddruk moet ook in de gaten gehouden worden... mag nu nog gewoon bij mij verloskundige zolang mijn bloeddruk blijft zoals het nu is en niet hoger word want dan krijg wel een medische indicatie en moet ik onder controle in het ziekenhuis... maar zoals we nu zien is het eenmalig geweest mijn bloeddruk omdat ik lichtelijk over de zeik was omdat ik aan bloeden was...