1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve mic gefeliciteerd en wat ik liever nooit had willen zeggen ook gecondoleerd met de geboorte en tevens verlies van jullie mannetje kasper.
    fijn dat hij toch even lekker thuis kan zijn..
    heel veel sterkte in deze oneerlijke tijd!

marszie idd goed naar jezelf luisteren en aanvoelen... en natuurlijk lekker laten verwennen nu :D

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Miclove: Van harte gefeliciteerd met jullie stoere ventje! En tegelijkertijd gecondoleerd, helaas.
    Wat een mooie naam, voor een mooi mannetje! Wat zullen jullie trots zijn!
    Heel veel sterkte voor de komende tijd voor jullie beiden. Dikke knuffel!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Lieve miclove, gefeliciteerd met jullie zoontje en tegelijk gecondoleerd met dit grote verlies. Wat hebben jullie hem een mooie naam gegeven. Wat fijn dat hij bij jullie thuis is. Sterkte de komende tijd. En als je van je af wil schrijven je bent hier altijd welkom. Digi knuff!!!

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Marszie fijn dat je weer thuis bent. Rustig aan meid en laat je maar lekker verwennen door je man :)

5. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mic, gefeliciteerd met de geboorte. Gecondoleerd met het verlies van zijn veel te korte leventje. Geniet van die paar momentjes samen in jullie huisje. Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd. Maak herinneringen samen en foto's hoe pijnlijk ook.
    Ik hoop dat je lichamelijk en geestelijk goed mag herstellen van deze zware klap.

6. Marszie moet je nu nog wel
    Terug komen trouwens?

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee sta gewoon nu weer onder controle bij mijn eigen verloskundige daar meot ik donderdag weer heen
    als die dan merkt dat mijn bloeddruk omhoog gaat
    gaat ze mij wel overdragen aan eht ziekenhuis maar zoals mijn bloeddruk nu is mag gewoon bij mijn eigen verloskundige blijven

8. Oke afwachten dus.. Ik moet woensdag weer naar t ziekenhuis en dan kijken ze ook of ik onder gyn blijf
    Of terug naar vk..

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Mic, wat fijn dat jullie ventje gewoon thuis mag zijn. En wat hebben jullie een prachtige naam uitgekozen! Ontzettend veel sterkte toegewenst. Je mag ontzettend trots op hem zijn en ook op jezelf! Ik vind het ontzettend knap dat je altijd positief bent geweest en altijd nog aan een ander dacht hier op het forum.

Een hele dikke knuffel, en geniet van je mannetje hoe vreemd het ook is.

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Wat erg he van de twee mannetjes. Hoe zoek kan iemand zijn!!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja is echt verschrikkelijk! :(
    Niemand kan zich voorstellen hoe iemand dat kan doen, maar die man was inderdaad helemaal de weg kwijt. Die kon ook niet meer helder nadenken op dat moment. Het is echt een drama.
    Zo ver zijn dat je je eigen kinderen vermoordt? Ongelooflijk toch!
    Helaas hoor je het steeds vaker lijkt het....

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Vader heeft vaker opmerkingen gemaakt over een gezinsdrama en moeder heeft de instanties al heel vaak hierover gewaarschuwd. Het zal dus absoluut nog een staartje krijgen.

Diep triest voor hun moeder maar ik ben blij dat ze gevonden zijn. Niets is erger dan onwetendheid.

Deze jongens zullen ook door de rest van het land niet meer vergeten worden en ik denk dat 'we' in die zin nog een enorme steun voor haar zijn. Het hele land voelt met ze mee.

Hoe triest de uitkomst ook is, nu kan ze proberen het een plekje te geven.

Er is ook een moeder in zwitserland geloof ik. Die is al jaaaren opzoek naar haar kinderen. Die zijn nu nogsteeds niet gevonden..

13. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Mic, fijn dat de bevalling achter de rug is. Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Sterkte de komende dagen. Denk je ook aan jezelf? Je bent kraamvrouw hé. Dus probeer ondanks alles echt aan je rust te komen. Snap dat het moeilijk is, maar anders krijg je daar als alles achter de rug is extra last van.

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is jullie weekend verlopen? Hier veel in ziekenhuis aan ctg gelegen, harde buiken met af en toe een wee. Ze snappen alleen niet waar het vandaan komt.

15. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Kortecol, wat heftig zeg. Ben je nu weer thuis? Op hoeveel weken zit jij precies?

Hier een rustig weekend. Lekker gefietst, familie bezoekjes etc etc.
    Meer last van mn bekken, maar komt denk door het fietsen. Wel hele nacht geregeld last van gehad, hoop dat het nu afzakt door een beetje beweging
    Vanavond probeer ik weer te fitnessen. Ga richting een afbouwprogramma denk ik. Sommige dingen kan ik tot het eind blijven doen, maar andere dingen gaan echt niet meer. Dus denk dat ik nu per keer hooguit 25 min bezig ben, dat wil ik 1 keer per week blijven doen.

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Heb ik vorige zw ook paar keer gehad. Harde buiken kwamen zelfs regelmatig en had met 34 weken al ontsluiting. Uiteindelijk met 41 weken bevallen.

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hebben jullie de box al staan en het vluchtkoffertje klaar?

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kortecol wat heftig... ik weet beetje hoe het is om veel aan ctg te liggen en onderzoeken... ben je nu weer thuis of ben je nog steeds in ziekenhuis...

mijn weekend is op het nachtje ziekenhuis redelijk rustig verlopen... ik ben duidelijk goed van slag door alles...

@niki86 box hebben we nog niet staan die krijgen we namelijk half juni van mijn moeder en dan gaan we meteen opzetten...
    vluchtkoffertje niet klaar staan... denk wel dat ik een tas ga klaar maken voorals ik weer naar ziekenhuis moet zodat die in de achterbak van de auto gezet kan worden voorgeval ik weer een nacht moet blijven ofso want ik vond echt vreselijk dat niks bij mij had afgelopen weekend...

19. juf85

juf85 Niet meer actief

De box stond hier nog. Maar wordt nu gebruikt als opslagplek.... Binnenkort maar even uitmesten, schoonmaken en alvast wat babyspeelgoed erin zodat mn zoontje eraan kan wennen (dat hij er niks in mag gooien of uit mag halen en zo).

Vluchttas en tas voor zoontje moet ik nog doen. Doe ik over een paar weken. Verder nog oppas regelen voor als we snel wegmoeten (mn ouders passen op maar die moeten een uur rijden, dan is een snelle back up wel handig).

En natuurlijk alle babyspullen nog wassen en de maxicosi hoes en misschien de kinderwagenbinnenkant. Volgens mij is alles nog wel netjes.

20. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Lieve mic

Gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie zoontje kasper!
    Wat fijn dat hij lekker nog even th is bij jullie!

Heeel veel sterkte de komende tijd, zal geen makkelijke week worden
    Voor jullie ma ik ga zeker aan jullie denken..

Liefs xxxx

Deel Deze Pagina