Hier is mijn zoon de eerste 3 dagen naamloos door het leven gegaan Opa was het niet eens met mijn idee, dus na 3 dagen werd het wat anders. Achteraf gezien: Had ie toch wel een punt.....
@Marieke: Oh wel spannend hoor! Maar ze zijn er in ieder geval op tijd bij mocht er iets zijn. Wanneer krijg je uitslag van de urine? Ook maandag? Heb je verder geen klachten zoals vocht vasthouden? Hopelijk mag jullie kindje nog een aantal weekjes blijven zitten! @Geboortebedankjes/plan/kaartjes: Ik doe geen bedankjes, vind ik een beetje overbodig. Heb ik ook nog nooit gehad als ik ergens op kraamvisite was overigens. Ook geen geboorteplan. Ik krijg een keizersnee dus dan heb ik zelf toch weinig te zeggen Wel geboortekaartjes. Het liefst mag de hele wereld straks weten dat ons meisje geboren is
Marieke, super fijn dat je zo goed onder controle bent nu! Hopelijk valt het allemaal nog even mee. Op basis van jouw verhaal was ik hier al wel een beetje bang voor moet ik zeggen. Bedankjes doe ik ook niet. Kaartje wel, maar nog niet over nagedacht hoe of wat. Roepnaam zijn we wel uit. Doopna(a)m(en) nog niet. Nu even liggen moe en hoofdpijn.
mini, met vlagen houd ik wel vocht vast.. maar nog niet continu.. ben wel blij dat t nog niet zo warm is, want zodra t buiten warmer word dan houd ik dus wel continu vocht vast merkte ik laatst. ga er van uit dat ik maandag alle uitslagen van urine en bloed ook weer krijg.. dus afwachten net mn med opgehaald.. dus ben benieuwd of die maandag hun werk doen kaartje, moeten we nog altijd voor naar de drukker haha volgende week maar eens doen. bedankje doen we niet aan, tis allemaal al duur zat hihi anna irritant he zo moe en hoofdpijn.. je wilt zoveel doen maar je kan gewoon niks.. bah
Hier een recept voor als je 't helemaal gehad hebt met alles. -Ga een uur naar bed -Kook eten en eet -Ga minstens half uur bewegen (in mijn geval fitness) Heerlijk, ben helemaal moe maar niet meer zo lamlendig. Voel me helemaal fit doordat ik weer lekker in beweging ben geweest. Hoofdpijn is weg, rugpijn ook! ps. Dit geldt uiteraard niet als je hoge bloeddruk hebt...
O ja, ik word geregeld s ochtends op mn buik wakker. Draai blijkbaar in mn slaap op mn buik. Zou dat kwaad kunnen? Vind het idee niet zo prettig
Ik heb dat ook.. Heb dan ook wel even pijne buik. Maar volgens mij kan T verder niet kwaad. Anders effe Google-en .
Hé, niet zo spannend jij! Ik ben ook nieuwsgierig! Ik heb geen pijnlijke buik als ik wakker wordt. Zou dat komen omdat placenta voor heb? Voel de baby nooit midden voor (laag), maar altijd links/rechts, midden boven.
ik ben eigenlijk ook echt een buikslaper. wat helpt is dat ik half op mn buik ga slapen met een beetje een kussen eronder aan de zijkant. dat ligt heel lekker. baby zal wel goed beschermd zijn in de baarmoeder gevuld met vruchtwater...
Ik denk niet dat het kwaad kan als je op je buik ligt. Als de baby het niet fijn vindt, schopt hij wel als het goed is. Ik kan echt niet meer op mn buik liggen. Vind het zelf niet lekker liggen (zo'n drukkend gevoel) en anders voel ik de baby wel tegensputteren.
ja hier kan ook niet op mijn buik liggen... en soms ook niet op mijn linkerzij vannacht ook draai mij om op mijn linkerzij en krijg toch een schop van de kleine man waarvan ik dacht ook halloo... maar dacht ik wil op mijn linkerzij liggen nou daar was hij duidelijk niet mee eens echt schoppen waar je u tegen zegt hahaha....
Hier gaat de kleine als ik op mn zij lig soort van rechtop staan. Voetjes op mn matras en begint dan te sprinten, armpjes prikken dan in de andere zij. Zo apart.
Ik lig op m'n zij met het voedingskussen langs mij heen en tussen m'n benen. Dan kan ik toch nog een beetje op m'n buik liggen. Maar ik krijg ook regelmatig trappen. Dus ik wissel wel van houding. Ik ben wel steeds vaker wakker 's nachts en kan dan slecht weer in slaap vallen. De baby is dan erg actief en lijkt iedere houding niet fijn te vinden. Of hij is gewoon druk..
hier ook vaak snachts een drukke beeb sinds een week meer. als ik op mn zij lig gaat ze hard schoppen in de zij die op het matras ligt zeg maar. ik kan ook echt al goed een voetje voelen dan..
Ik lig wel op mn buik hoor.. Of njah, een soort van dan.. Beetje op de zijkant van mn buik, schouders dus wel "plat", maar mn been heel hoog opgetrokken waardoor mn lichaam een soort halve draai maakt en ik eigenlijk meer op de zijkant van mn buik lig. Tot nu toe probeer ik niet zo in slaap te vallen, maar eigenlijk betrap ik mezelf er elke dag weer op dat ik zo lag. Echt plat op mn buik dat gaat écht niet meer.
Ik ben ook een echte buikslaper. Plat op m'n buik gaat niet meer, door die 3 bulten . Maar ik lig nu half op het voedingskussen en dat gaat prima. Alleen ik wordt 's morgens in heel andere posities wakker, zo werd ik niet-zwanger nooit wakker. Blijkbaar stuurt de kleine me 's nachts wel. Kim, ik ben ook wel benieuwd naar het naam-verhaal! Marieke, fijn dat alles met de beeb goed is! Hoe was het met de groei nu? Pas verder goed op jezelf. En Susanne? Mic. Ik hoop dat je dit leest. Ik hoop dat je je een beetje staande houdt in deze zware tijd. Ik denk erg veel aan je. Je mag natuurlijk altijd hier je gevoelens / ervaringen kwijt. Je bent de eerste augustus-mama die bevallen is, dus je hoort hier gewoon thuis! En Kasper is ons eerste topic-beeb!