1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Kan em niet vinden, waar dan?

2. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Sorry, twee keer

3. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annamama: sinds vorige week donderdag loop ik bij de fysio.
    Lopen lijkt te verlichten, maar als ik na een wandeling ga zitten heb ik daarna zo'n startpijn!

Kim: is echt heel bijzonder zo vroeg al te denken iets te voelen. Dat is voor mij ook het bijzondere aan een zwangerschap!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, nou het vreemde is.. Mijn zoon voelde ik meteen. En dan niet in de zin van bewegingen, maar ik wist dat ik zwanger was, en heb nooit een test gedaan.

En bij deze zwangerschap heb ik die overtuiging die ik toen had echt helemaaaaal niet.

Dus ben wel blij dat ik affentoe iets voel frummelen. Het is niet te vergelijken met de schoppen en trappen die ik van mn zoon herinner hoor haha...

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    @susanne: echt superblij voor jullie!!

Wat bewegen betreft: de eerste voelde ik voor t eerst rond de 17 weken, de 2e rond de 14 weken. Nu nog niks maar ben ook nog geen 12 weken natuurlijk. Ik kan t het best omschrijven als een spiertje dat samentrekt/trilt. Hoop dat ik dit kindje ook weer snel ga voelen.

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Gelukkig redelijk goed geslapen en niet meer zo beroerd als gisteren.
    Straks me dochter naar psz brengen dan maar eens de berg was wegstrijken bleg :( hihi
    Jullie nog plannen vandaag?

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Bedankt voor de leuke Reacties!

Hematoom is er nog wel.. maar heeeeeel klein. Ze moest even goed zoeken :) was het door de blijdschap vergeten te vertellen.

@rose, fijn dat je beter hebt geslapen!!

Hier niet echt plannen... beetje in huis rommelen. En paar boodschapjes doen.

@ Danitcha, hoelaat heb je je echo? Spannend hoor! Ik zal voor je duimen xxx

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik kan hem ook niet meer vinden :( krijg alleen een andere te zien ....
    Ik heb hem zondag besteld . Misschien dat ze al uitverkocht zijn :( :(

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier heel slecht geslapen. Zoontje heeft de halve nacht wakker gelegen en lopen huilen . Heeft hij de laatste tijd vaker last van. Ik merk dat ik er veel slechter tegen kan nu ik zwanger ben. Vannacht zelf ook een potje lopen janken , ik zag het echt even niet meer zitten. En vandaag weer werken .....

10. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    .... ;)

11. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @minime; balen he als je kleine snachts gaat spoken. en natuurlijk kunnen we minder hebben nu door de zwangerschap dat eist toch ook de nodige energie.
    probeer vandaag wat rust te pakken als het kan.

hier; nog steeds een zieke met koorts maar niet meer zo hoog als van de week dus hoop dat het de goede kant op gaat. ze zit nu weer voor de tv dus kan ik snel ff online.

hartje horen; voor de dames die het hartje hebben gevonden; waar zoek je? boven het schaambeen? ik weet eigenlijk niet waar die ophoudt... is dat nog onder je haarlijn? of daarboven? misschien zoek ik wel te hoog?

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als je voelt met je vingers... Je schaambot is hard.. Je buik is zacht...

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, ohhhh wat heerlijk dat alles goed was! Mooie foto's ook! :D

@annamama, he vervelend dat je dochter nog niet helemaal beter is.

@anne, fijn dat het bij jou wel al beter gaat met de zieke.

Vriendin belde net, ga vanmiddag lekker naar de sauna! Jee!!
    Ga misschien 1 of 2 keer echt de sauna in en dan voor een paar minuutjes. Maar ik ben ook héél goed in luieren en zwemmen! ;)
    Vriendin wilde mij nog meenemen voor mijn verjaardag dus ik heb er zin in.. Maar eerst nog even buffelen en een uurtje sporten.

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Let je wel op je temperatuur? :)

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @kim, thanx! Zal ik zeker doen.
    Vind het evengoed wel een beetje 'spannend' dus ik kijk wel ff hoe ik mij voel. De hele hete en de infrarood sla ik iig over.
    Normaal ga ik elke sauna af en kan ik rustig 20 min blijven liggen. Dat ga ik nu zeker niet doen. Misschien dat ik een paar minuutjes op de onderste bank ga zitten. Ik kijk wel. En als ik twijfel ga ik er gewoon niet in. Er zijn genoeg faciliteiten! ;)
    En zwemmen is sowieso goed voor mij (zeker voor mijn rug!). Dus dan trek ik in een rustig tempo gewoon wat baantjes...
    Komt goed, ik zal er opletten! :)

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Veel plezier in elk geval :)

17. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    veel plezier in de sauna!

hier net de angelsound nog geprobeerd maar niks gehoord. dat ding gaat maar even de kast in en probeer het over een paar weken nog maar eens. maar goed dan zal ik tegen die tijd ook de baby wel voelen.

ik krijg zo visite, nouja visite mn oom komt mijn 1pers.bed op halen voor mijn opa. die komt vandaag uit het zkh en moet beneden slapen. maar ik heb helemaal geen zin om volk over de vloer te hebben, hij blijft ook altijd zolang hangen en dan met een zieke thuis pfff. die snapt/voelt nooit als hij ongelegen komt en ik ben niet de persoon om er dan iets van te zeggen. maar denk dat het nu wel duidelijk zal zijn met mn dochter dat hij niet uren moet blijven hangen.

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik ken t... Trek je gewoon niet die ellende snachts! Die rust heb je zo hard nodig. Op zo een moment ben ik ook radeloos.

19. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het echt net boven het schaambeen (zoals Kim al zegt: als je duwt met je vingers voel je het bot) en dat is net boven de haarlijn (maar niet veel). Ik moet best een beetje zoeken en duwen met de angelsound om het te horen.

20. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Het is je tweede toch? Hoe was het bij de eerste?

Ik probeer na iets intensiefs zoals wandelen of lang zitten even 10 min te liggen op mn rug, dan doe ik de spreidoefening en ook de bekkenbodem oefening. Eerst heb ik dan een heftige pijn die langzamerhand weg zakt. Als ik dan na een kwartier weer op sta gaat het wel beter. Ik doe dit trouwens ook als ik geen pijn heb. Volgens fysio zorg je zo dat bekken goed blijft staan, en wissel je houdingen af. In principe is alles belastend voor je bekken. Dus zit de truck in het afwisselen van de houdingen, zitten, liggen, lopen (staan en slenteren in elk geval vermijden, dat is het slechtst)

Succes!

Deel Deze Pagina