1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

wat vervelend Kim en inderdaad vaak kom je met dit soort dingen wel erachter wie je echte vrienden zijn :(

2. Rose1982

yeahh keek net even op de rekening, was het belastinggeld er al en van allebei het vakantiegeld al gestort.hmmmzzz krijg ineens koopdrang ;)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    hier ook van beiden het loon incl vakantiegeld gestort :D
    Word er helemaal gelukkig van! Wel gelijk naar de spaarrekening, die kan wel weer een oppeppertje gebruiken;)

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kim: Lastig zeg:( Ik zou je graag hulp bieden, maar ik ben bang dat ik rond die tijd zelf druk bezet ben;)

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Gaan jullie nog een zwangerschaps fotoshoot doen?
    Ik heb er eentje gepland staan op 22 juni. Ben dan 34 weken zwanger.
    Vorige keer wilde ik ook een fotoshoot doen, maar was toen te laat met boeken, en toen ineens was ons zoontje er.
    Dus ik hoop dat ik deze keer op tijd ben.
    Ik ga een shoot doen samen met man en zoontje:)

6. Rose1982

minime lekker he! hier ook groot gedeelte op de spaarrekening gezet :)
    Zwangerschapsfotoshoot: ik heb er 1 gewonnen 3weken geleden hier op zwangerschapspagina. Moet nog even kijken wanneer ik een afspraak maak ben normaal niet van de shoots.

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Rose: Oh dat is helemaal leuk natuurlijk!
    Ik heb bij iemand op FB zulke mooie foto's gezien dat ik het nu zelf ook wil! Ik ga ook bij dezelfde fotografe, zij heeft echt originele ideeen.
    En dit is mn laatste zwangerschap, dus als mn dikke buik nu niet laat vastleggen, dan krijg ik er zeker weten spijt van.
    Ik denk dat onze dochter het later ook leuk vindt om mama te zien toen ik zwanger was van haar:)

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Shoot: wil weer wat naakt doen. Vorige keer zoiets gaafs gedaan. Zal ff foto plaatsen. Kan ik die daarna weer wissen? Toen was ik 35 weken. Nu dus weer leuk idee verzinnen..

9. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hier lekker weekend heerlijk.

Lekker rustig op de bank vanavond me voeten hebben het wel gehad vandaag!!
    Morgen weer een dag.

Ik heb ook vrijwel een normale zwangerschap heb alleen de kwaaltjes echt van de zwangerschap.. maar ag we krijgen er wat voor terug.

Ik ga eens even op de rekening kijken haha..

Fijne avond allemaal

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden zo wij zijn weer terug in koud Nederland, heerlijk gehad in kos, super weer!
    Gisteren alweer m'n infuus gehad en ctg, alles zag er keurig uit en m'n bloeddruk is netjes laag, volgende week weer controle, dit was alleen voor mijn infuus op de daycare. de baby is erg druk! Af en toe heb ik echt zoiets van hallooooo m'n buik gaat alle kanten dan op, ook snachts word ik vaak wakker van alle drukte :)

Nog 1 was en dan is de vakantiewas schoon, we moeten echt aan de slag gaan met onze peuterkamer, deze is al wel besteld, moet nog behangen worden en gordijnen en accesoires natuurlijk..
    Had gehoopt dat ik me vandaag fitter zou voelen door het infuus, maar onze peuter was aan het spoken vannacht en dan ben ik echt niet fit, erg slap, benauwd, hartkloppingen.. Dus hoop dat het na een middagtukje weer wat beter gaat..

Jullie nog plannen dit weekend!?

11. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Ja, hier ook vakantiegeld binnen. Leuk hoor.
    Kozijn gaan we toch in z'n geheel doen. Vandaag besteld.

Braderie, fijn dat je bloeddruk enzo goed was. Succes met je peuterkamer!

Minime, we krijgen er zeker wat voor terug! Helemaal met je eens.

Hier vandaag beetje kleertjes aan het uitzoeken. Ik heb toch minder dan ik dacht. Vooral de kleine maatjes. Twijfel steeds of ik 50 ook moet kopen, of alleen 56. Alles te groot is niet mooi, maar drie dagen maat 50 vind ik ook niets. Vooral erg leuke dingen koop ik graag ik maat 62 of 68. Maar ja, ook de eerste weken wil ik de kleine in kleertjes :)

12. Ik heb helemaal niks in maatje 50 hoor.. Ja geloof 1 rompertje haha

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jullie moeten echt wel maatje 50 kopen hoor...

Het lijkt zo klein, maar de meeste pasgeboren baby's verzuipen erin!

Natuurlijk zijn ze er zo uit, maar 56 is over het algemeen te groot voor pasgeboren baby's.

Hoe is het trouwens met iedereen? Er zijn een hoop dames waar ik niks meer van gelezen heb!

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hee maatje 50 weinig nut gehad, zo zonde...
    Zoontje was 52cm en 3815 gram bij de geboorte..

Ik heb nog oude toppers van zoon liggen ik vind het zo lastig met nieuwe dingen kopen, zoontje was een winterbaby, en aangezien niet te voorspellen is hoe de temp hier in nl verloopt.. Lastig...

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor spelfouten heb echt een rot dag geloof ik, zo slap en hoofdpijn.. Blegh

16. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Hier heb ik bij mijn eerste 8 ponder geen maat 50 gebruikt. Bij de tweede wel, ongeveer 1,5 week. Ik koop vooral 56, en als het onvewachts erg klein is koopt mijn fam wel bij. Vind het zo jammer als ik van alles koop, en de kleine past het niet. Vind het allemaal best prijzig. Denk zelf dat dit weer geen kleintje is, dus daarom toch maar 56. Net heb ik het allereerst setje gekocht bij de baby dump. Voor gelijk na de bevalling. Heel mooi.

Net ook overige kleertjes uitgezocht, mag nog wel iets shoppen denk ik. Maar ik wacht nog paar weekjes denk. Vind het ook wel leuk als ik straks in mn verlof nog wat kan kopen.

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Njah, hier was het een kleintje en zal het wel weer een kleintje worden. Ik heb echt geen flauw idee meer hoe lang ik met maatje 50 gedaan heb. Kan me alleen nog herinneren dat het veel te groot was en er een paar pakjes 44 bij gekocht zijn.

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij hadden alleen 56 en een paar 50/56. Mn zoontje heeft zelfs nog een pakje maat 44 gekregen. Hij was 2720 gram en 48 cm. Dat pakje heeft hij nog wel 2 weken gepast.
    Nu niks bijgekocht. Alleen wat genaaid. We zien wel, als hij weer te vroeg komt, kunnen we altijd nog kleine maatjes kopen.

19. Rose1982

Hier heeft mijn dochtertje ook 3 weken lang maatje 50 aangehad en best lang in 56 gezeten erna. ze woog 3220 met geboorte en was 51 cm lang.
    Hier wel 8 pakjes maat 50 :)

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb ook verschillende pakjes (stuk of 8 schat ik) in maat 50. Maar goed, ik verwacht ook een klein meisje. Maar ik geloof dat de meeste baby's toch wel in maat 50 passen hoor!
    Mn zoontje was maar 2506 gram, dus heeft eerst maat 44 gehad, en toen nog tot 8 weken maat 56. Bij 4 maanden paste hij pas maat 62, maar goed, dat is misschien ook weer een uitzondering.

Deel Deze Pagina