1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed te horen dat Noah zo sterk is. Hebben jullie al kleertjes voor hem?

2. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cvm

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Noah !

3. cmvmens

cmvmens Lid

24 mei 2012
    97
    0
    0
    in de bollenstreek.
    Met mij gaat het redelijk. Erg moe en wat lichamelijke klachten.

Het ziekenhuis wat als eerste op de lijst staat waar Noah straks heen gaat is op 3 minuten afstand van waar hij nu ligt. Voor reistijd voor ons maakt het dus niks uit.

We hebben al wat kleertjes voor hem gekocht. Maatje 44 is nog te groot maar voor rompertjes mooi genoeg

Net weer gekloft voor de kleine man. Ik duik me bedje weer truste allemaal en fijne dag morgen

4. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ CMVMens: wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Ik had gisteren de 3D echo, het was super! Ze heeft echt al van die bolle wangetjes, zo leuk :) Ik ben helemaal verliefd!

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, net belde de kraamzorg om een afspraak te maken voor de intake en ik erger me nu al! Kennelijk is het onmogelijk om rekening te houden met mensen die zoals ik tot de 36e week fulltime werken. Nu kan ik me in mijn voorlaatste week ook nog vrij gaan nemen hiervoor. Grrrr!!!

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Cmvmens. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Noah! Ik vind het nog steeds een wonder dat zo'n klein ventje het zo goed doet buiten de baarmoeder. Die komt er wel!
    Pas ook goed op jezelf!

7. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Cmv wat fijn dat jullie noah t goed maakt! Ga zo door met hem!

Net terug van de vk. Twee kilo aangekomen in 4weken ik kon t bijna
    Niet geloven normaal was ik altijd vier kilo. Haha. Zit nu op 15kilo

Moet zometeen gaan werken heb echt geen puff gewoon. Ben echt aan me verlof toe gewoon tussendoor ef zitten enzo heerlijk!
    Verder weinig nieuws ik heb nog niks van de kraamzorg gehoord volgende week bel ik zelf maar even ik wil wel graag hulp t is ons eerste kindje dus
    Vind ik het wel fijn dat er het een en ander uitgelegd word.

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook hoor, is ook ons eerste kindje dus alle hulp is op zich welkom. Ik verbaas me alleen enorm over het gebrek aan flexibiliteit...

Ben zelf ook toe aan verlof, heb het gewoon gehad met het werken. Nog 6 weken.

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik was vandaag opeens duizelig. Devorige zwangerschap had ik dat de laatste weken. Ik heb ook een lage bloeddruk, dus daar zal het wel van komen.

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kraamzorg: Normaal komen ze bij de eerste altijd langs dacht ik, en bij de tweede vaak telefonische intake. Ik heb nu een ander bureau dan de eerste keer, dus ze komen nu ook gewoon langs. Op zich wel fijn, al heb ik nog weinig specifieke vragen.

@Werk: Echt aftellen naar jullie verlof nu he!
    Ik zit al volledig thuis sinds week 27 ongeveer. Ik zag er heel erg tegenop om nog 12 weken thuis te zitten en eigenlijk niets te mogen! Maar als ik heel eerlijk ben bevalt het me best goed, en heb ik me nog niet verveeld.
    Als ik er nu bij nadenk dat ik vorige keer tot week 36 fulltime gewerkt heb, kan ik er nu niks meer bij voorstellen.

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook nog maar 4 dagen werken tot mijn verlof :)

Vanmiddag de groei echo gehad en madam had er lange benen liepen 4 weken voor op het termijn. De rest was ongeveer 33 weken ipv van 32. Werd geschat op 2097 gram nu. En als ze zo doorgroeide 3700 bij de uitgerekende datum. Zag er gelukkig allemaal goed uit en ze lag al met hoofdje beneden nu hopen dat ze zo blijft liggen ;)

Doe even mijn 32 weken dansje :)

12. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Hier nog 3 weken, en voor mijn andere werk nog 5 weken werken.

Lekker Rose, zo heerlijk gegroeid!

Ik doe mn 31 weken dansje! Gaat zo snel.... Kan het bijna niet bijhouden, hoop echt dat uk tot minstens 39 weken blijft zitten!

13. Gaat hard dames.. Voor we t weten zijn al onze ukkies geboren

14. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek is dat he, het lijkt nog zo kort geleden dat we hier ons 8 weken dansje deden :)

Ik heb net samen met mijn man de partnerles van de zwangerschapsyoga gedaan, was erg leuk! En hij vond t ook heel nuttig gelukkig, hij had er van tevoren niet zoveel zin in.

15. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Ja Gigi, inderdaad.

Net wezen fitnessen, 2e keer deze week. Wel bescheiden gedaan hoor. Gevraagd of ik mijn abonnement kon bevriezen, maar dat kan niet. Beetje flauw. Nu moet ik gaan betalen terwijl ik in het kraambed lig. Nou ja, t is ook wel een goedkoop fitnesscentrum, dus servicce bestaat niet. Medewerkers zijn trouwens wel heel aardig hoor, maar voor de rest.

16. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Slaap lekker meiden.

Net ef door de stad gelopen ma voeten konden nie meer.
    Ik was ook weer zo slim om lekker me zomer schoenen aan te
    Trekken van vorig jaar. Haha. Xxx

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, weltrusten.
    Vandaag superdrukke dag gehad met shoppe lunchen, ziekenhuisbezoek, diplomauitreiking, borrel en etentje.
    Nu helemaal aan het stuiteren van vermoeidheid

18. Rose1982

Slaap lekker :)

19. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Lekker geslapen?
    Hier gelukkig wel weer een keer, was er hard aan toe :)

Straks om half 1 naar de gynaecoloog voor de controle en krijg ook een placentalokalisatie, die,lag vorige keer nog een stukje voor de uitgang, maar kan gewoon nog weg zijn gegroeid, tsja en anders word het een keizersnede. Bij onze zoon was het ook eerst zo en is later ook weggeroeid dus maak me geen zorgen.

Verder na m'n laatste infuus niet veel,opgeknapt nog veel benauwd en behoorlijk belabberd geweest, zit er nu ook bij alsof ik 10km hard heb gelopen en zit alleen maar hier te tikken.. ;)

20. Rose1982

Brademarie succes vanmiddag bij de gyn. Wat vervelend dat je je zo voelt :(

Hier een lekker rustig dagje, beetje aanrommelen in huis.

Deel Deze Pagina