Oh meiden, ik ben zo blij, want de echo was goed! Was wel weer een kort nachtje pfff. De nekplooi was 0,85 mm, dus 1 mm afgerond. En de hersentjes waren ook gesloten met een schotje er tussen. De wervelkolom en de ribbetjes zagen er ook goed uit. En het kindje had een volle maag, wat betekent dat het goed drinkt. De uitslag van de combinatietest krijgen we volgende week. Zo stom, ze zag de bloeduitslag voor zich en wilde er niets over zeggen. Want er moet een kansberekening op los gelaten worden bladiebla. Ze weet toch of iets goed of niet is? Maar voor nu ben ik blij! De kleine was ook steeds aan het draaien. Was ze net iets aan het opnemen als ie op z'n buikje lag, zjoef, ging ie weer op z'n ruggetje liggen. Echt leuk om te zien! Echo-foto staat in m'n album! Anne, ik zat met de angelsound bij het einde van de haargrens (aan de bovenkant). Net bij de echo zat ze wel iets hoger. Het komt vanzelf, gewoon over een weekje nog eens proberen. En goed van links naar rechts, want het kan ook een beetje opzij zitten. Peony, lekker de sauna!!! Vooral met dit weer, lekker opwarmen. Ik ben ook echt een saunaliefhebber. Ik heb het van de week even opgezocht en ik las dat het na 14 weken veilig is, maar niet meer dan 10 minuten omdat dan je lichaamstemperatuur teveel stijgt. En geen koud dompelbad erna! Lijkt mij dat je dus veilig lekker een paar minuutjes kunt opwarmen. En als je je raar gaat voelen eruit. Veel plezier!!!
Fijn danitcha dat de echo goed was. Bij t centrum waar wij de echo krijgen krijgen we altijd meteen na de echo de uitslag.
Net een spontane echo gehad bij een vriendin van mij die vk is. Wat een verschil met anderhalve week geleden! T bewoog echt flink en de beentjes en armpjes gingen alle kanten uit..
Niki leuk zn vriendin Echt al een klein mensje leuke foto. Vandaag schoonmaakdrang lekker alles gepoetst en de was weggestreken lang geleden dat ik zoveel energie had. Mooi maar gebruik van gemaakt
danitcha; fijn dat de echo goed was. niki; hier een vriendin die pretecho's maakt. maar ik wil absoluut niet dat ze het geslacht ziet dus kan er helaas geen gebruik van maken.
Mooie echo niki. Idd handig zo'n vriendin Hier vandaag 12 weken! eindelijk! Vanavond ff met manlief naar de film. Al veel te lang geleden dat we samen wat leuks hebben gedaan. Daarna aftellen tot donderdag. De nekplooimeting. Begin nu al nerveus te worden..... Fijn weekend allemaal!
Luvv wat leuk naar welke film gaan jullie? Binnenkort ook maar keertje weer savonds samen wat doen krijg nu meer energie in de avond en dochterlief vind het alleen maar euk bij de opa' s en oma's logeren.
De "magische grens"!! Fijn dat jullie vanavond wat leuks gaan doen! Goed idee.... ga ook maar eens een leuk avondje plannen met mn man Spannend Donderdag!! Duim voor je op een goede Ben zelf zo blij dat we al een gezonde knul hebben... had niet geweten hoe ik anders zo "goed" die onzekere zenuwachtige dagen was doorgekomen.
Ik ben mega grieperig! Overal pijn zelfs mn oogkassen en hoesten heel erg wat ik toch altijd eng vind in de zwangerschap. Zouden eigenlijk vandaag n nachtje weggaan..
Niki, veel beterschap!!! Lekker rustig aan doen. Yeah 12 weken Luv! Dat moet met een biosje gevierd worden. Wij waren van de week naar Django. Echt een bandietenfilm, maar wel een goede. Veel plezier! En nog even niet denken aan donderdag, dat is nog zover weg. Rose, fijn dat je wat meer energie krijgt! Ik ben gisteren met een paar vriendinnen naar de gesluierde monologen geweest (theatervoorstelling). Ik had een sobere stuk verwacht, maar het was alles behalve dat. Echt een aanrader! Heb er echt met een lach en een traan naar gekeken... Het is hier inderdaad rustig!
Beterschap nikki! Wij gaan naar the hobbit. Ben normaal gesproken helemaal niet van dit soort films, maar alle 3 de delen van lotr gezien en dan is t toch wel leuk als je t volgt. Vind ik tenminste We hadden nog bioscoopbonnen dus leuk om nu deze film te gaan bekijken. Ben erg benieuwd.
The Hobbit lijkt me ook super! Ben zelf wel echt fan van dit soort films, maar die had m'n lief al gezien... Leuk dat jullie er naar toe gaan! Ben benieuwd wat je ervan vind