1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij hebben de fietskar opgehaald (marktplaats), hij ziet er heel goed uit.
    Hij staat nu nog bij mn ouders op zolder, nog niet nodig.
    De phil and teds heb ik schoongemaakt en die staat nu te drogen.

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik denk trouwens dat ik komende week toch de fysio moet bellen. Dit weekend is het opeens een stuk slechter geworden met mn bekken. In bed heb ik veel last met omdraaien en steeds als ik gezeten heb, dan heb ik 'opstartpijn' bij het lopen. Verder ben ik een paar keer door m'n heup gezakt (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar je loopt en zakt opeens).

3. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik inderdaad even de fysio bellen, is wel belangrijk om er op tijd even naar te laten kijken! Vervelend zeg. Wel mooi dat de fietskar er goed uit ziet!

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @gigi, mooie kamertjes! Die jannik lijkt erg op die ines, behalve dan de kleur. Mooi hoor!

@juf, balen zeg, maar beter dat je nu een afspraak maakt dan dat je er nog weer weken mee doorloopt.
    Super dat die fietskar zo netjes is!

Net thuis, lekker gegeten. Gelukkig niet heel lang over gedaan. :p
    Ben best moe en heb last van m'n rug na zo'n druk weekend... Nu ff lekker op de bank en straks slapen. Alvast weltrusten voor straks!

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Juf groot gelijk dat je naar de fysio gaat lijkt me echt vervelend last van je bekken. Sterkte ermee.

Peony truste voor straks!

6. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net nog wat positiekleding besteld via de site van de hema, best leuke dingen voor weinig geld :)

Welterusten alvast!

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Balen juf!

Gigi, was gisteren toevallig bij de hema... Super uitverkoop. Heb niks gekocht maar het zag er goed uit.

Iemand die aan t shoppen was geslagen: Leuk! Ik durf nog niet zo goed.

Hier vandaag hele dag weg geweest, op bezoek geweest. Was wel gezellig maar ben wel blij dat ik in mn bedje lig.

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Lekker hoor al dat geshop.
    Ik ga denk ik rond de 20 weken lekker shoppen.

We moeten weer werken pfff niet echt zin in maarja.
    Fijne dag allemaal.

9. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ik heb ook al erg zin om te shoppen maar we moeten eerst verhuizen, het is nu definitief. Heb ook heel veel zin om van alles te maken, ik houd van naaien en ik heb dus net haken geleerd en breien kan ik ook een beetje dus wil aan de slag maar ik denk dat we wachten tot de vlgende echo want we zijn van gedachten veranderd en willen het geslacht toch maar weten...
    Trouwens heb veel meer last de laaste dagen dat ik geen trek in eten heb, niet echt misselijk maar het smaakt me allemaal niet zo en sommige dingen staan me echt tegen. Ik dacht dat ik die fase nu gehad had... niet dus! Ach ja het zorgt er in ieder geval vor dat ik niet teveel aankom; ik houd erg van eten... Ik heb ook de laatste dagen soms echt ongiegevel, vind dat toch soms spannend ookal denk ik dat het gewoon de groei is van de baarmoeder. Hebben jullie dat ook nog wel eens?

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Dat ongie gevoel had ik vorige week ook een paar keer. Is volgens mij heel normaal.

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Vandaag weer een echo.. Ben benieuwd :)

12. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    succes voor degene die vandaag een echo hebben!

hier even een vraagje, misschien weet 1 van jullie het antwoord erop.
    wij hebben vorige week veel reclame van babydump gekregen en nou vroegen wij ons af of dat ze wel vaker in een jaar zulke achties hebben, dus met leuke korting enz.
    als iemand hier antwoord op weet, laat het maar even weten dan.

xxx

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Eh.. Ja dat hebben ze.

14. Angelique1603

27 jan 2012
    96
    0
    0
    NULL
    hoi dames..

Even een vraagje,
    Omdat ik zo nieuwgierig ben wat het wordt heb ik donderdag al een afspraak in lommel voor geslachtsbepaling..
    Iemand hier ervaring mee of iets van gehoord..?

15. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Lommel schijnt goed te zijn. Heb er veel goede verhalen over gehoord. Ik woon tien minuten van lommel af.

Ongiepijn. Nee niet echt. Soms met omdraaien wel pijnscheuten.

Gisteravond in bed echt het idee de kleine gevoeld te hebben. Was een beetje schuivend gevoel.

Shoppen. Nog niet geshopt. Hoef eigenlijk ook niks te hebben voor de kleine. Hebben nog veel unisex kleertjes liggen. Wel gaan we kijken naar een peuterbed en een meerijdplankje

16. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Kim. Hoe laat ben je aan de beurt? Wel foto spammen he

17. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier Kim!

@ mixje: dat ongi gevoel heb ik ook soms.

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Uiteraard... Haha

Pas om 6 uur :(

19. juf85

juf85 Niet meer actief

Babydump heeft het hele jaar door acties. Ze komen regelmatig terug.

Ik heb de fysio gebeld en kan donderdag terecht.
    Ik hoorde ook al iemand over de hema dat er veel goedkope babykleren zijn nu. Maar ja als ik het geslacht nog niet weet heeft dat weinig zin. Er komen vast wel weer acties.

En ik wil zelf ook dingen gaan naaien, dus nog 7 weken wachten en dan weten wij het.

Ik ben blij dat het aan het dooien is, dan kun je tenminste weer normaal de wandelwagen over de stoep duwen. Ik denk dat die sneeuw ook niet exht handig was voor mn bekken, want toen begon het erger te worden. Nu zak ik steeds door mn heup, dus dat is echt bagger. Ik wilde voor de 18 weken de grote dingen af hebben,omdat de vorige keer toen de klachten kwamen. Nu zijn we dus al te laat. Over 2 weken gaat mn zoontje uit logeren en gaan we boven aan de slag.

20. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Kim succes vandaag!

Ik denk dat wij eind april eens gaan beginnen met het kamertje.. Hebben dan 2 weken vakantie en hebben de 20 weken echo dan ook gehad. Als ik t aandurf althans. Nog even aankijken.

Deel Deze Pagina