1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Die hebben altijd wel acties. Maar als iedereen slim is wacht je op de mama mazzeldagen van de Prenatal! Is in maart en scheelt je geloof ik gemiddeld 20% op alles ook kinderwagens en andere grote uitgaven.

2. Angelique1603

27 jan 2012
    96
    0
    0
    NULL
    @ Anne Tanks voor je reactie..
    ga je er zelf ook heen??
    ik ben gewoon te nieuwgierig wat het word hahah.

anne19791980 [​IMG]
    Member

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik ben ook zooo benieuwd! Vooral omdat we een dochtertje hebben. Bij haar was ik overtuigd van een jochie dus durf nu niet meer te gokken!

4. Angelique1603

27 jan 2012
    96
    0
    0
    NULL
    @anne
    Ga jij dit keer ook naar lommel voor de geslachtsbepaling of niet..?
    Ik heb al heel de tijd het idee dat wij een dochter krijgen, maar eigenlijk maakt het mij niet uit als het maar gezond is haha

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Peony, ik dacht dat jij alleen nog maar zou kijken zaterdag? ;):p Ik vind de prijs die je hebt betaald ook wel meevallen. En wat een mooie kinderwagen!

Kim, veel succes vanavond! En probeer ik een beetje te genieten. Ik ben benieuwd naar je foto's!

Spannend hè wat het wordt! Vooral erg leuk vind ik de omgevind die aan het raden is. De meesten denken een meisje, ik heb dat zelf ook een paar keer gedroomd en de nub-theorie zegt dat ook. Nog 2,5 week geduld...

We hebben gisteren nog een keertje met de angelsound geluisterd! Het hartje was nu al veel duidelijker te horen en veel makkelijker te vinden, wat een verschil in een paar dagen! Ook zit het kindje nu al boven m'n slip. We hebben het dit keer opgenomen op de computer, en het is erg leuk om terug te horen!

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Angelique. Ik ben daar niet geweest. wel een paar vriendinnen en een collega. heb zelf een pretecho gehad in westerhoven. maar wij zijn denk ik een van de weinigen die het geslacht niet willen weten.
    maar ik ben er net als de vorige keer heilig van overtuigd dat het een meid wordt.

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babydump, wij hebben dus nu het een en ander gekocht... :p
    We hebbben geen aanbetaling gedaan. Eind mei wordt het geleverd (mag je zelf kiezen).
    Mochten er totdat ik bevallen ben een betere actie komen van de spullen die wij hebben gekocht hoeven we alleen maar een mailtje te sturen en krijgen wij het voor dezelfde prijs (dus geld terug van babydump). Zij hebben laagste prijsgarantie.
    Dus mocht die wagen goedkoper zijn bij prenatal tijdens de mamamazzeldagen stuur ik babydump een mail en krijg ik het voor hetzelfde geld... :D
    Mocht het fout gaan wordt alles kosteloos geannuleerd, ook als het allemaal al geleverd is. Dan komen ze het gratis halen en krijg je al je geld terug. Voelt toch fijn allemaal!!

@kim, succes met je echo!!

Hebben jullie ook dat als je op de fiets zit je het gevoel hebt dat die bal in je buik in de weg zit? Voelt een beetje raar.
    Laatste paar dagen is het ook erg gevoelig. Vooral m'n onderbuik, niet heel fijn. Heb ook soms last van een spiertje dat steeds trilt binnenin. Zal die kleine toch al niet zijn? Tis m'n eerste... Maar het voelt net als zo'n spiertje bij je oog...
    Maag donderdag weer naar de vk.

8. Angelique1603

27 jan 2012
    96
    0
    0
    NULL
    @anne
    dat is idd dan spannend als je niet wilt weten wat het wordt..

En dames die angelsound kan je die gewoon bestellen op internet?
    Heb er ook wel intresse in..

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier de angelsound niet meer geprobeerd na vorige week toen ik het hartje niet kon vinden, ben bang als ik het weer niet vind dat ik onzeker word dus wacht maar netjes af tot donderdag dan gaan we bij vk het hartje luisteren :)

Kim veel plezier bij de echo straks.

Babydump: Wij hebben daar ook bijna alles gekocht bij mijn vorige zwangerschap. leuke aanbiedingen daar :)

Peony ik weet het niet heb al 3 maanden niet meer gefietst ofzo haha. Ga meestal lopend naar de winkels of als ik verder moet neem ik de auto.

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wij gaan 9 februari naar Lommel :)
    Ik kan eigenlijk niet wachten, maar we wilden op zaterdag en komende zaterdag hebben we geen tijd, dus moet ik een weekje langer wachten.
    Ben benieuwd! Ikzelf denk een meisje en de nub zegt ook meisje.

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Idd peony. Babydump is echt een super fijne winkel vind ik. Hele goede service ook. Vind m persoonlijk veel fijner dan prenatal..

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo vandaag cadeau gekregen van moeders voor moeders. Een prachtige baby omslagdoek! Zo blij mee.

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @luvv, ja wij hadden er idd ook een goed gevoel bij.
    Plus die laagste prijsgarantie is ook wel leuk! ;)

14. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties!
    dit betekent dat wij gewoon naar babydump gaan op 3 februari en dan laten we ons gewoon goed inlichten.
    ben benieuwd naar alles wat daar te vinden/krijgen is!

xxx

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik kreeg een maxicosi gratis bij de kinderwagen, plus een verzorgingstas. Volgens mij hebben ze die actie heel vaak bij Babydump.
    Net zoals een gratis box bij een kamertje.

Ik lig lekker in bad, net weer chagrijnig gedaan tegen manlief. Stomme hormonen! Ik ben echt wel een graadje erger dan normaal. Hebben jullie dat ook? Ik herken het niet van de vorige keer.

16. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hoi dames,
    vandaag controle gehad hartje klopte goed en beebje was aant schoppen of iets dergelijks want we hoorde steeds iets tegen de doppler aan stompen haha.

Bloeddruk wel erg laag dus moet meer zoute dingetjes eten.
    ik heb zoiezo al een lage bloeddruk en ijzer maar vandaag was die 90/45 dus de VK zei dat ik echt wel meer zout mag gaan nemen.
    Ijzer heb ik weeeeer ijzertabletten voor gekregen, ach ja what's new.

Angelsound echt een POKKEDING! dus als iemand m wil overnemen, mag je me een berichtje sturen!
    Ik heb een paar keer geprobeerd te zoeken maar kan niks vinden!! vanochtend nog wel bij de VK en dan die vreselijke koude natte gel!! Nee dank je! Ik ben er klaar mee.

We gaan waarscheinelijk toch voor de Joolz, volgend weekend lekker shoppen en orienteren.
    Als iemand me op de lijst wil zetten, op 28feb VK afspraak en op 17 feb geslachtsbepaling.
    Die laatste vind ik wel heeeeeeeel spannend! Ik denk zelf een meisje heel sterk! Maar ik had het bij me eerste ook al niet goed dus we wachten het af, als het maar gezond is!!

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Werden jullie ook zo emotioneel van de toespraak van Beatrix? Zwangerschapshormonen... ;)

Minime, ik herken het wel dat ik zomaar uit het niets gigantisch uit m'n slof kan schieten. Zo ben ik normaal ook niet (gelukkig!).

Peony, m'n fiets staat al jaren ongebruikt in de schuur :). Maar dat gevoel van een bal in m'n buik herken ik wel. Vooral 's nachts in bed voelt het echt alsof ik een bowlingbal in m'n buik heb.
    Dat trillerige spiertje herken ik niet.

Angelique, de angelsound kun je gewoon online kopen. Ik heb die van mij gekocht bij zwanger & kids. Maar ik zie dat 2ewolk er ook eentje te koop aanbiedt;)

2ewolk, fijn dat alles vandaag goed was!

18. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    waar is kim. die had toch om zes uur de echo?

hier toen alles gekocht bij van asten superstore in tilburg. fijne zaak en goede service.

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Kim is er!

Echo was goed :)

Nekplooi was 1.2mm, uitslag komt morgen waarschijnlijk. Zag er allemaal keurig uit, was lekker aant t draaien en op zn.ringetjes aan het sabbelen. Ik moest even terugrijden vanwege de papieren. Ik had in de auto even naar de twee foto's gekeken en vroeg me af of die mond niet heel raar was. Bleek dat ie zn tong uitstak. Dat vinden ze dan leuke foto's, ik niet zo. Foto zet ik in mn album.

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh en de nubtheorie vond hij de grootste onzin die er was dus daar deed ie niet aan mee :(

Deel Deze Pagina