Hier ook weleens dizzy maar nu nog niet veel erger dan normaal. Wel al 2x gehad dat ik bijna onderuit ging door zulke erge darmkrampen. Was ook best eng want ben toch alleen dan met mn dochtertje. Lage bloeddruk heb ik altijd wel. Vorige zw was ie ook vaak onderdruk 50. Ik moet altijd optijd wat eten ben snel dizzy anders.
Ik durf t niet zo goed aan te schaffen die angelsound.... Koop m niet omdat kleine t niet prettig vindt.
Toen ik tijdens mn vorige zwangerschap in de su permarkt bijna onderuit ging was het in de week van de bevalling. Dus pas aan het eind. Thuis ook de laatste weken pas. Maar voor de zekerheid zorg ik nu ook dat ik altijd wat eten bij mij heb.
Hai meiden ff snelle zwaai.. Hier erg druk met werken en ziekenboeg thuis, eerst zoon, toen weer zoon en toen man en nu sinds vannacht heb ik onwijze buikkrampen.. M'n zoontje blijkt 5 e ziekte te hebben gehad dus ik moest ook direct bloed af laten nemen ivm zwangerschap voor 20 weken.. Gelukkig blijk ik antistoffen te hebben Zoontje word zo opgehaald dan kan ik m'n bed in duiken.. Bah bah
Luv succes!! Je zal nu wel worden geholpenn. Heb zelf helemaal niet zoon last van duizeligheid laatst wel een x onder de douche net wat iemand ook zei heb t 2x gehad ma toen stond de douche ook te warm heb me nie eens afgedroogd moes op bed gaan ligge van me vriend. Waarom is de angelsound niet zo heeel goed dan?? Ik wou ook is op marktplaats kijken..
hoi dames. heb het de komende anderhalve week super druk dus ben weinig jier te vinden. maar probeer op mn werk wel even snel bij te lezen.
brademarie beterschap! Luvv succes Hier toch vanmorgen lekker eigenwijs de angelsound uit de kast gehaald (vanmiddag moet ik naar de vk maar kon het toch niet laten haha) 1,5 week geleden kon ik niks vinden en nu hoorde ik het meteen weer helemaal opgelucht.
@danitcha, fijn dat je je iets beter voelt!! @redhead, super dat je iets meer energie krijgt. @rose, jeetje 15 weken!! Van harte! @brademarie, ohh vervelend. Hoop dat iedereen zich snel beter voelt. Fijn dat jij iig antistoffen had! @luvv, succes. Ben benieuwd!! Ik mag vanmiddag naar de vk. Las dat het buikje wat ik nu heb/krijg echt door de beeb komt en niet zozeer meer je darmen zijn. Toch fijn dat ik nu die kleine lig te 'aaien' ipv mijn darmen! Hihi!! Net lekker fysio behandeling gehad. Knap wel op hoor!
Tis toch een soort straling oid die het apparaatje afgeeft maar zolang je t niet elke dag doet is er niks mis mee. Nog nooit gehoord dat er wat ergs met t kind is gebeurd door dat ding. Maar gewoon niet elke dag doen.
Hier al week ziek. Gelukkig wel weer in zo ern staat dat ik alleen voor mn dochter kan zorgen. Die heeft t ook al paar dagen te pakken. 39,5 koorts steeds en nu hangerig snotterig en kijkt zo zielig uit dr ogen.. Heb dr net op bed ik ook ff
Ben ik weer. Uitslag helemaal goed. Alle afwijkingen minder kans dan 1:11000 dus heel erg blij mee. Ze dacht een meisje te zien aan de nub. Ben benieuwd of ze gelijk heeft. Bedankt voor jullie medeleven!