fijn luv dat alles goed is!! dat zal best wel een hele opluchting zijn... wat een weertja vandaag he, ik lig ook met een dekentje op de bank, ben totaal niet fit! gelukkig hebben we sins kort een nieuwe tv en kan ik lekker op de tv via internet programma gemist kijken. slapen luk me dan net weer niet. heeft er iemand nog wat nieuws???
Hier vind je informatie over de nub theorie: Nub-theorie - zwanger Ik heb straks een echo, ben benieuwd of de experts hier op het forum iets kunnen zien aan de nub Over de angelsound: de meningen zijn hierover verdeeld, sommigen zeggen dat de straling een effect zou hebben, anderen zeggen weer van niet. Duidelijk is wel dat als je het af en toe gebruikt het geen kwaad kan, je moet er alleen niet elke dag uren mee bezig zijn.
Hey meiden. Mag ik met jullie mee kletsen? Ben 3 augustus uitgerekend en het is mn eerste kindje. Heb 3 prachtige echo's gehad. Groetjes
thanks gigi. ik kan het niet goed zien... jammer!! dat zal heel wat gezonde spanning bij me weghalen. vin het zoo spannend voor zaterdag, ben gewoon zoo benieuwd. welkom senna, en gefeliciteerd!! ik ga ef een hapje eten.
Luvv fijn dat alles goed was Niki beterschap ook met je dochtertje. Mams lekker z'n bankhang dagje,vooral als je niet fit bent. Senna82 tuurlijk mag je meekletsen gezellig hoor hoor gaat het met de zwangerschap? Om 3 uur naar de vk hoop wel dat het droog is want heb mijn auto niet die staat bij de garage
Welkom Senna en van harte! Luvvv, wat een wereldscore! Super blij voor je! En nu lekker genieten hè . Wat leuk een meisje, mijn nub zegt ook een meisje, we zullen zien... Peony, mijn darmen waren van de week leger dan leeg en nog steeds had ik een klein bolletje... een babybuik dus! Dus aai maar lekker verder haha! Rose, wat fijn dat je ook een hartje hebt gevonden! Angelsound. Het kindje schijnt de straling niet leuk te vinden. En onder de 12 weken raden ze niet meer dan 1x per week 5 minuten aan, omdat het vruchtje dan nog erg klein en kwetsbaar is. Dus na 12 weken zo af en toe een paar minuutjes kan echt geen kwaad hoor, dan zouden ze ze echt niet verkopen! Het geeft mij heel veel rust als ik het hartje op onzekere momenten hoor en dat is ook beter voor het kindje dan als moeder gestresst is. De echo's worden steeds minder vaak en dan is het fijn af en toe een teken van leven te horen. Is mijn mening... Het gaat alweer stukken beter met me! Ik heb al een paar crackers en een paar mandarijntjes op vandaag! En m'n bordje pasta van gisteren is er ook in gebleven. De koorts is ook weg, maar heb nu alleen nog wat krampjes.
Bedankt meiden! Ja het gaat gelukkig goed. Afgelopen zondag beetje bruinverlies dus schrok wel even maar was snel weer over. Angelsound, heb er eentje gekocht via mp. Voor het eerst gebruikt met precies 12 weken en had direct het harte te pakken. Wat geweldig. Net weer even het hartje gehoord Ik gebruik hem 1 max 2 x in de week en dan echt maar een paar minuutjes. Als het echt zo fout zou zijn dan zouden ze vast niet verkocht mogen worden. Volgende week hebben we onze eerste pretecho. Ze gaan dan ook kijken of ze het geslacht kunnen zien. Ben zoooo benieuwd. Weten jullie of een standaard echo kan voor een nub?
hey meiden... hier net van de huisarts af ik was helemaal lekker ik was zo klaar mee om zo misselijk te zijn en zoveel te spugen dus ging er heen met het idee even medicijnen te halen omdat ik echt lichamelijk af ben... nou heb dus gewoon een griepje naja dit had ik dus niet door aangezien ik mij al weken beroerd voel dus niet echt de link gelegd.. echter had ik net niet hoge koorts dus moest naar huis koorts gaan onderdrukken en rust houden... oke die zag ik niet aankomen maar verklaard wel waarom ik mij zo hondberoerd voel.. wel beetje apart normaal voel ik altijd al dat koorst heb hoef ik bewijzen van niet echt op te meten vandaag dus helemaal niet gevoel gehad dat koorts heb en ook niet zo hoog heel apart.. lig nu met dekentje op de bank dan maar rust houden want we doen alles voor de uk natuurlijk maar word er niet vrolijk van..
marzie, ik lig ook lekker op de bank met een dekentje. heerlijk met dit weer! ik vin het geen straf, en voor onze beeb is het ook wel goed een dagje niks denk ik! ma ik lees dat je t al langer heb dat zal best vervelen denk ik ja.. hopelijk ben je er gauw weer bovenop! ik had nog na de dokter gebeld je mag evt 8paracetamollen, ik ben daar zelf een beetje op tegen en probeer t zo lang mogelijk uit te stellen. @senna. ik had het ook laatst bij de vk gevraagd of ze kon zien wat het was maar bij ons kunnen ze dat niet zien. ben je ook zo nieuwschierig?? ik mag zdag en kan echt niet wachten het kan me niet snel genoeg gaan!
@mam123 ik vind het niet erg aan de ene kant maar had best wat dingen gepland vandaag en morgen en dat kan dus echt om mijn buik schrijven haha... moet dus zorgen dat koorts niet 39.5 of hoger word want dat is hoge koorts... dus rustig aan doen.. ik kan alleen maar huilen sinds thuis ben... heerlijk die hormonen hahaha... @ senna welkom..
Beterschap meiden! Mijn vk zei dat koorst boven de 38 niet goed is voor de kleine. Dus onderdrukken met paracetamol!! Beter paracetamol dan koorts hoor...
@marszie, beterschap meis!! @luvv, wat fijn dat alles goed is! Weer een geruststelling! @danitcha, hahaha! Ik aai lekker door! Veel meiden ziek idd.... Beterschap allemaal! Ook voor alle kids... Phoe, ben al de hele dag een beetje slap, misselijk en draaierig. Vervelend. Gelukkig hoef ik vandaag niet veel te doen, alleen straks naar de vk.
Bah, wat veel zieken! Beterschap allemaal! @ Peony: ik moet ook straks naar de vk, hoe laat moet jij? Ik om 19.45u. Toch wel weer spannend, ben erg benieuwd
Wat mogen jullie vaak naar de vk! Ik mag pas weer over 5 weken . Ik vind dat er nu maar weinig gebeurd. Volgende officiële echo is pas de 20 weken echo. Toen ik nog bij de gyn liep gebeurde er veel vaker wat. Gelukkig hebben we nog een pretecho over 2 weekjes. Weten jullie trouwens wanneer en van wie je die uitzetlijst krijgt? Ik heb er wel een paar online gevonden, maar ben wel benieuwd naar de "officiële". Ik weet bij de helft van de dingen niet eens wat het is, laat staan of je het echt nodig hebt
Ik heb de griep begin januari gehad, 2 weken, hoop dat het bij jullie niet zo lang duurt. Nu weer niet helemaal fit, dus hoop niet dat ik weer ziek word. VAnmiddag bij de fysio geweest. Precies hetzelfde als de vorige keer. SI gewricht zit vast. Dus ze is flink bezig geweest. Best gevoelig allemaal. Na de fysio even naar de winkels gelopen. Mn zoontje viel in slaap in de wandelwagen (sinds 14.15) en hij slaapt nog steeds in de gang. Ikben maar boven bezig gegaan met was en zo en wat opruimen. Nu lig ik languit in bed. Want hij wordt wakker als ik de trap af ga denk ik... Dus ik laat hem maar even, want hij was best moe. Ik had gehoopt dat demisselijkheid al over zou zijn. Maar de ene dag gaat het goed en de andere dag loop ik steeds te kokhalzen en moet ik soms ook spugen. Het wisselt heel erg.
ik zal nog eens zoeken naar die lijst hhahaha bloeddruk was 95/40 maar ik heb zoiezo altijd al een lage bloeddruk, ik kan echt niet eens de trap op zonder helemaal dizzy boven aan te komen. Maar ik neem nu TUC mee in me tas en eet er elke keer eentje. Ik heb ook een lage ijzergehalte dus dat helpt ook niet echt.