Volgens mij had ik vorige zwangerschap de uitzet lijst van de babydump en de hema gebruikt. Nu lekker op de bank the voice kids kijken
Hier ook voice kids kijken.. Mamsie123 ik zie een meisje! Ik mag donderdag weer voor controle heen. Bij gyn altijd echo, dan 13,5 week. Wie weet wat we zien? Is laatste echo dat actief mee kijk. Anders ga ik zien wat het wordt, heb der een training in gehad en wil het niet weten!
Njah, dan vraag je die vent toch om het absoluut niet in beeld te brengen? Zou het niet heel jammer zijn als je je echo's niet meer helemaal bekijkt omdat je bang bent om t te zien? Mocht je het dan toch perongeluk zien dan was het t lot
Laatst deed iemand t bij mij.. Weet zo 1 2 3 even niet meer wie t was... Was geen persoon dichtbij me, dat weet ik nog wel. Vond het vreselijk. Soort inbreuk ofzo, doe je toch niet?! Zeker niet zonder te vragen!
Met 13 weken is dat uitsteeksel 100% weg! Wij hebben vorige zw met 14 weken geslachtsbepaling gehad en zie je gewoon 2 streepjes(schaamlipjes). Geslacht vormt zich met 11/12 weken en dan gaat die nub dus weg
Gister de combinatietest gehad. Nekplooi was 1.6. Harstikke netjes dus. Bloed uitslag komt over een week ongv. Verder bewoog de kleine goed en liep t lichaampje wat voor in tijd en t hoofdje was in verhouding wat kleiner. Was bij onze 1e precies zo. Hebben t op facebook gezet echt leuk meer dan 50 reacties!
@kortecol, whahahahaha geweldig!! Shirtje eronder?? En idd vragen ofi dat deel nog niet bekijkt met de echo. Of het even aangeeft zodat je even kan wegkijken? En je buik aanraken... heb ik ook al meegemaakt! Echt zoooo raar. Vind het echt aso, wist alleen niet hoe ik moest reageren. Een vriend zei mij gedag met 3 zoenen en legde toen zijn hand op mijn buik. Nou is het een vriend maar blijf met je tengels van mij af. Volgende keer ga ik er wat van zeggen. Als dat nu al is zal straks iedereen eraan zitten als ik er niet meteen wat van zeg. @juf, ja het leek mij idd ook al weinig. Hoor ook al van vriendinnen dat zij die hydrofiele luiers overal voor gebruiken. Ik denk dat dit ook echt het minimale is... @hier, alles z'n gangetje. Doe m'n 14 weken dansje!! (14 weken al, jeetje) Ik moest vanmorgen zoooooo lachen! Beetje persoonlijk maar dat geeft niet. Werd vanmorgen wakker en heb sinds een paar dagen echt een bolletje, ook 's ochtends al. Het lijkt vooral wat meer aan de rechterkant te zitten. Dus ik pak de hand van mijn man en laat het hem voelen dat het vooral rechts zit. Pakt hij mijn hand en legt'm op z'n zakie... Zegti 'ja, bij mij zit het ook vooral rechts, nu al een kind van z'n vader'. Whahahahaa, sorry ik kwam niet meer bij!!! Whihi!
Ben ook benieuwd naar het geslacht van vandaag . En ik moet nog ongeveer 7 weken wachten... Oléé, 13 weken .
Whahaha, ja sorry hoor! Moest het ff kwijt! @redhead, jeee, van harte!!! We dansen gezellig weer samen! We hebben net geshopt. In kleine beetjes (iedere maand weer iets) willen we nu de rest van de spullen gaan halen. Nu een paar rompers gehaald, 2 aankleedkussens (voor boven en beneden), 12 hydrofiele luiers (komen volgende keer wel meer bij), 2 schattige pakjes maat 56, 2 kruikenhoezen... Volgende maand weer iets. Zo hoeft niet alles in 1x en lijkt het allemaal minder te kosten.... Ahum..... Morgen op kraamvisite bij m'n vriendinnetje!! Leuk, zin in! Kleine is dan nog geen week oud. Nu ff lichamelijk bijkomen van al dat geslenter!
peony haha heerlijk die humor Denk dat vriendllief blij is als ik een keer aan zijn zakie kom haha echt weinig zin de laatste weken haha. Lekker hoor dat shoppen. Er word weer veel gedanst vandaag Hier ook hele dag op pad geweest en hebben zo nog verjaardag drukke dag maar ja wel gezellig.
Hihi, moet eerlijk toegeven dat het daar ook bij bleef! Ach, die mannen overleven het wel! Die van mij snapt het ook, er is zoveel gaande in ons lichaam... Schijnt dat je in de 5e maand er wel weer voor te porren bent (zal vast niet voor iedereen gelden). Ik wacht het af! Oh, weten jullie nog dat we het hadden over die nipple warmers? Waren een paar meiden die ook last hadden van pijnlijke tepels als het koud is... Had het besproken met de vk en die gaf de tip om ze 2x per dag flink in te smeren met bepanthem oid. Kan namelijk komen doordat je tepels wat droog zijn. Lijkt hier iets te helpen! (Denk, deel even de tip.....)
Heeee dames!!!! We krijgen een jongen!!! T was overduidelijk. Haha. Ben super blij! Na gaan we zo lekker uit eten. Xxx